Ik twijfel nog steedsquote:
jij bent ook heel leuk met wat op, zo mak als een lammetjequote:Op maandag 4 juli 2011 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In een aangeschoten/dronken bui is ze nog meer kleffie en beffie naar mij toe dan anders...
Zeker wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
Ik hoor het al. We gaan naatje volgieten.
Bij twijfel doenquote:
Dat is serieus hetgeen waar ik mij het minste zorgen om maakquote:Op maandag 4 juli 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij twijfel doen
Nee, even serieus. Wat betreft de kosten kunnen we toch wel wat regelen?
Neuh, ik moet nog helpen inpakken op zondag en dat ga ik niet met een heel brak hoofd doenquote:Op maandag 4 juli 2011 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
Ik hoor het al. We gaan naatje volgieten.
Ik zag dat o.a. in het lijstje staan.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is serieus hetgeen waar ik mij het minste zorgen om maak
Ik zeg ook niet dat je teveel gaat drinken. Gewoon genoeg. En anders flikker je er een asperientje achteraan, als het echt niet gaatquote:Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh, ik moet nog helpen inpakken op zondag en dat ga ik niet met een heel brak hoofd doen
Ik mag hem helemaal naar de klote helpen als hij 21 is!quote:Op maandag 4 juli 2011 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je teveel gaat drinken. Gewoon genoeg. En anders flikker je er een asperientje achteraan, als het echt niet gaat
Dan moet je nog wel lang wachten tot je eindelijk seks kan hebbenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik mag hem helemaal naar de klote helpen als hij 21 is!Tot die tijd niet, maargoed, dat heb ik eerder gehoord. Ik zeg, 4 bier
Echte liefde overwint alles zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel lang wachten tot je eindelijk seks kan hebben
Nou ja, 21 is dichterbij dan tot het huwelijk, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Echte liefde overwint alles zullen we maar zeggen.
4 bier wat? Vooraf, tijdens, na, in totaal, als opwarmer? Wat?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik mag hem helemaal naar de klote helpen als hij 21 is!Tot die tijd niet, maargoed, dat heb ik eerder gehoord. Ik zeg, 4 bier
Voor de anale ontmaagdingen? Ja zeker.quote:
Nettings heeft een tè lekker kontje om je leuter in te hangen.quote:
Nietesquote:Op maandag 4 juli 2011 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nettings heeft een tè lekker kontje om je leuter in te hangen.
Wedden?quote:
Ez heeft gelijkquote:
4 bier totaal gaat hem niet wordenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
4 bier wat? Vooraf, tijdens, na, in totaal, als opwarmer? Wat?
Dat sowieso. Binnen het 1e uur zit hij daar al overheen.quote:
Voor Ez is zo'n beetje iedereen kleinquote:Op maandag 4 juli 2011 14:45 schreef Myraela het volgende:
Doen we wel een beetje lief met de kleintjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |