Hallo grootgenieter. Hebben we er al een beetje zin in?quote:
Why?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Bam dikke vette aanval van twijfel of ik wel naar de meet moet komen
Anders kan ik dat ook wel doen, iig helpen als et er al 4 zijn.. Dat past net..quote:Op zondag 3 juli 2011 21:35 schreef Driepink het volgende:
Ik hoef dus niemand op te pikken @ rotterdam centraal?
Waarom?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Tante, humeur, geld, zorgen.quote:
Nee, het is mijn eerste, en tevens laatste van de avond.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het bier begint te spreken dan heb je genoeg op
Mwah, jewel hoor.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hallo grootgenieter. Hebben we er al een beetje zin in?
Heb er ook pas 1 opquote:Op zondag 3 juli 2011 22:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, het is mijn eerste, en tevens laatste van de avond.
Ja is voor jullie ook niet leuk als ik constant in janken uitbarstquote:Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je er eenmaal bent dan ben je dat allemaal even kwijt. We zijn lief voor je
Nee, gewoon een heinekenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n halveliterblik Kanon hè!
Ik denk dat de afleiding goed is.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is voor jullie ook niet leuk als ik constant in janken uitbarst
Afleiding is goed hupsquote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is voor jullie ook niet leuk als ik constant in janken uitbarst
Ja maar ik ben jou nietquote:Op zondag 3 juli 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat de afleiding goed is.Heeft mij enorm geholpen toentertijd.
Wij steunen je welquote:Op zondag 3 juli 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik bedoel het goed. Je hoeft niet te snauwen.quote:
Als je voor tv wil betalen, ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
Kunnen reclameblokken verboden worden, please
Reclameblokken he, niet gewoon reclame. Je kent 't wel, alle zenders tegelijkertijd op de reclamequote:
Een van de redenen waarom ik bijna geen TV meer kijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reclameblokken he, niet gewoon reclame. Je kent 't wel, alle zenders tegelijkertijd op de reclame
Ik heb serieus nog nooit een film of serie zelf gedownloadquote:Op maandag 4 juli 2011 08:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik bijna geen TV meer kijk.
Series e.d. wat ik wil zien, kuik ik wel
quote:Op maandag 4 juli 2011 08:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een film of serie zelf gedownload![]()
Het is tegen mijn principes. Wat een ander doet moet diegene zelf wetenquote:Op maandag 4 juli 2011 08:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik doe haast niet andersVooral omdat de verhouding ongeveer 20 minuten televisie, 10 minuten reclame is.
Jouw filmmarathondagjesquote:Op maandag 4 juli 2011 08:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik doe haast niet andersVooral omdat de verhouding ongeveer 20 minuten televisie, 10 minuten reclame is.
Ik download ze ook nooit, ik kijk ze gewoon online.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook veel series op dvd kopen.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb heel de big bang theory gedownload. In nederland zenden ze het niet op goede volgorde uit en lopen ze achter.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat Faye deken gaat spelen voor Ez en Samzz?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ik lees net dat ik bij 2 dames in bed lig, die eerder op de avond elkaar al hebben gezoend. Kan niet beter
In een aangeschoten/dronken bui is ze nog meer kleffie en beffie naar mij toe dan anders...quote:Op maandag 4 juli 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat Faye deken gaat spelen voor Ez en Samzz?
En jouquote:Op maandag 4 juli 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat Faye deken gaat spelen voor Ez en Samzz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |