Komt allemaal wel goedquote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ga niet uitspellen wat voor dingen, want ik weet ook niet wat de rest meeneemt. Gewoon iets kiezen dat je zelf lekker vind.
Oh en non-BBQ eten kan ook nog, borreldingetjes, chips, gewoon dingen voor bij wat drank.
Wat een mietje.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono is brak en wil vandaag geen zware hersenactiviteit dus vraag het morgen maar aan hem
Ja, weet ik. Heb 'm net al gesproken.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono is brak en wil vandaag geen zware hersenactiviteit dus vraag het morgen maar aan hem
Dat sowiesoquote:
Dat kan gebeurenquote:
Voor mij is een enkeltje 13 euro. Ik ga de volgende dag niet terug naar Enschede. Vandaar dat de trein voor mij waarschijnlijk goedkoper is. Vooral als ik eerst naar Zwolle moet komen en dan vanuit Zwolle naar Roffa nog benzine bij moet betalen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag net ff snel dat een retour voor mij al 22,50 is, vanaf Zwolle. En ik denk dat mono ook wel deze kant op komt inderdaad.
Waar ga je zondag heen?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij is een enkeltje 13 euro. Ik ga de volgende dag niet terug naar Enschede. Vandaar dat de trein voor mij waarschijnlijk goedkoper is. Vooral als ik eerst naar Zwolle moet komen en dan vanuit Zwolle naar Roffa nog benzine bij moet betalen.
Neh, ik denk dat Amersfoort dan handiger is voor jou. Kijk maar ff waar je het goedkoopst kunt komen, ik duik daar dan wel ff van de snelweg af.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij is een enkeltje 13 euro. Ik ga de volgende dag niet terug naar Enschede. Vandaar dat de trein voor mij waarschijnlijk goedkoper is. Vooral als ik eerst naar Zwolle moet komen en dan vanuit Zwolle naar Roffa nog benzine bij moet betalen.
Naar een vriend in Amsterdam en dan maandag terug. Dat scheelt aanzienlijk in de reiskosten.quote:
Als ik naar Amersfoort moet komen, kan ik voor die drie euro meer beter doorreizen naar Rotterdamquote:Op zondag 3 juli 2011 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Neh, ik denk dat Amersfoort dan handiger is voor jou. Kijk maar ff waar je het goedkoopst kunt komen, ik duik daar dan wel ff van de snelweg af.
Ik zie het ja. Dat er maar 3,- verschil zit in Amersfoort en Rotterdam.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar een vriend in Amsterdam en dan maandag terug. Dat scheelt aanzienlijk in de reiskosten.
[..]
Als ik naar Amersfoort moet komen, kan ik voor die drie euro meer beter doorreizen naar Rotterdam
Zwolle kost me zes euro. Plus dan de benzinekosten. Ik denk dat OV goedkoper is.
Ja, dat is best vreemd, het is ongeveer een uur naar Rotterdam vanuit Amersfoortquote:Op zondag 3 juli 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Dat er maar 3,- verschil zit in Amersfoort en Rotterdam.
Ik dacht dat dat ongeveer de helft zou zijn ofzo, vandaar dat ik ook met het idee kwam.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is best vreemd, het is ongeveer een uur naar Rotterdam vanuit Amersfoort
Maar jij kachelt honderdmiljoenmiljard keer het land door.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga in totaal ongeveer iets van 80 euro aan benzine kwijt zijn as weekend
Ja, het is echt heel vaagquote:Op zondag 3 juli 2011 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat ongeveer de helft zou zijn ofzo, vandaar dat ik ook met het idee kwam.
Rare jongens bij de NS.
En dat doe ik met liefdequote:Op zondag 3 juli 2011 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar jij kachelt honderdmiljoenmiljard keer het land door.
Ssstquote:
Jep.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Fee nodig... Ik kom met de trein namelijk door Gouda, daar woont Naatje, toch?
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:35 schreef Driepink het volgende:
Ik hoef dus niemand op te pikken @ rotterdam centraal?
Nou, ik denk dat het voor mijn wel handig is!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:35 schreef Driepink het volgende:
Ik hoef dus niemand op te pikken @ rotterdam centraal?
Jaaaaaaquote:Op zondag 3 juli 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Fee nodig... Ik kom met de trein namelijk door Gouda, daar woont Naatje, toch?
dat zou wel zo leuk zijn hequote:Op zondag 3 juli 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.Fee, Naatje, Heloef en ik komen iig op Rotterdam Centraal. Alleen nog geen idee hoe laat.
Gewoon even contact houden onderweg. Er komen er zat met de auto volgens mij.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.Fee, Naatje, Heloef en ik komen iig op Rotterdam Centraal. Alleen nog geen idee hoe laat.
Kan eventueel ook wel mensen oppikken denk ikquote:Op zondag 3 juli 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij dan al dronken?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan niemand oppikken
1) ik heb de auto al vol
2) ik ben er al uren voor jullie allemaal aankomen
3) dan ben ik dus al hard op weg naar dronkenschap![]()
4) kusjes
Nee hard op weg naar dronkenschap!quote:
Ik wel. Maar ik ben leuk als ik drink. Dus dat komt goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |