Oh, oh, oh, als jullie rond vier uur daar zijn, wil ik ook met jullie afspreken. Anders ga ik doodquote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
Trouwens Faye wij moeten even afspreken op Rotterdam Centraal zaterdag want ik heb geen zin om alleen aan te komen.
Ik heb nog steeds een trauma aan stokbroden i.cm. aankomen bij meets.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
Trouwens Faye wij moeten even afspreken op Rotterdam Centraal zaterdag want ik heb geen zin om alleen aan te komen.
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Hups, Huppelkind gaat toch niet m'n tieten recht hangen he?
Oh, wacht. Dat was de jouwe niet
Is goed, even naat porrenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
Ik zal naat straks even stalkenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oh, oh, als jullie rond vier uur daar zijn, wil ik ook met jullie afspreken. Anders ga ik dood
Ik snap hem nietquote:Op zondag 3 juli 2011 21:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een trauma aan stokbroden i.cm. aankomen bij meets.
"HET IS GRASETER WANT HIJ HEEFT 20 STOKBRODEN!" - Huppelmuts
Oh ja, hij was 't nare ventjequote:Op zondag 3 juli 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die van mij zal hooguit je bh losmaken![]()
Heeft ie geleerd van Ez
Noem je mijn puber nou gewoon naar ventjequote:
Ja maar, kom op.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een trauma aan stokbroden i.cm. aankomen bij meets.
"HET IS GRASETER WANT HIJ HEEFT 20 STOKBRODEN!" - Huppelmuts
Het is een kledder die BH's losmaaktquote:Op zondag 3 juli 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Noem je mijn puber nou gewoon naar ventje
Jij zat in eerste instantie toch ook bij smeg in de auto?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oh, oh, als jullie rond vier uur daar zijn, wil ik ook met jullie afspreken. Anders ga ik dood
Ja, klopt. Ik ga voor nu gewoon met de trein.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij zat in eerste instantie toch ook bij smeg in de auto?
Ik moet nu ook wat anders roggelen.Eerst eens kijken wat mono doet.
Ik wil geen hangtieten, dus nee, dat kan nietquote:Op zondag 3 juli 2011 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt die bh ook gewoon achterwege laten.
Misschien is er wel wat vanaf Amersfoort te roggelen. Maar ik weet ook nog geeneens of ik met de auto ga. Heb eigenlijk weinig zin om alleen voor de brandstofkosten op te draaien, en ik heb nog minder zin om zondag twee uur terug te meuren met die trein.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik ga voor nu gewoon met de trein.
Ik weet niet wie er met de auto gaat die vanuit Tukkerland rijdt.
Jij komt ook.quote:
Brandstof kosten kan je toch delen?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien is er wel wat vanaf Amersfoort te roggelen. Maar ik weet ook nog geeneens of ik met de auto ga. Heb eigenlijk weinig zin om alleen voor de brandstofkosten op te draaien, en ik heb nog minder zin om zondag twee uur terug te meuren met die trein.
Ik ook niet, maar ik kom ookquote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef JJH het volgende:
Sterker nog, ik kan geeneens met de trein want ik heb geen ovchipcarrrrd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |