Bulten* maar bedankt! Slaap lekkerquote:Op zondag 3 juli 2011 06:13 schreef Microfoon het volgende:
succes met je bult, ts. Ik lig al in bed, op naar dromenland!
gelukkig geen tekenquote:Op zondag 3 juli 2011 10:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Paar op mn voet, benen armen, op mn pinkop mn kin op mn wang
smileyquote:Op zondag 3 juli 2011 10:38 schreef SuperwormJim het volgende:
ts heeft last van kutmuggen ... hihihihihihi kutmuggen [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Een filmpje voor je uitmuntende prestatie.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit is mn tweede klaagbaak topic ooit![]()
Ben mobiel dus kijk nietquote:Op zondag 3 juli 2011 10:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een filmpje voor je uitmuntende prestatie.
Jaquote:Op zondag 3 juli 2011 10:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was dit van die ene keer toen we keihard verloren?
Ja de laatste jaren was met Jack van Gelder. Maar in de jaren '70 deden ze het ook al.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:06 schreef Hooidraad het volgende:
Was toch met commentaar van Jack van Gelder?
Inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2011 11:09 schreef Hooidraad het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat Nederland nooit iets presteerde met dat spel.
Spel Zonder Grenzen was echt een hilarisch spel. Gemeentes uit 13 landen uit de EU speelden de meest vreemde spellen tegen elkaar.quote:
Ach, ik had gisteren de hele dag 'Fout Ventje' in mijn hoofdquote:Op zondag 3 juli 2011 11:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klacht 4: Bruno Mars op de radio met lazy song, stiekem vind ik het wel een leuk lied![]()
VAMOS A LA PLAYAAAAquote:Op zondag 3 juli 2011 11:19 schreef Hooidraad het volgende:
En nu komt dat liedje langzaam aan weer in mijn hoofd
Vlug, bedenk een ander onderwerp!
Dankjequote:Op zondag 3 juli 2011 11:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vervelend, ik leef met je mee.
Je broertjes eten laten halenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klacht 5: ik wil mn bed niet uit maar ik heb wel heel erge honger, wat nu?
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 3 juli 2011 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klacht 5: ik wil mn bed niet uit maar ik heb wel heel erge honger, wat nu?
Dan telepathie gebruikenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn ene broertje is er niet, de ander is daar te dom voor.
Ze doet het wel netjes door niet steeds een nieuw topic te openen.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik dacht dat ik veel kon zeuren maar 6 klachten per dag vind ik toch heel wat
Dat sowieso.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze doet het wel netjes door niet steeds een nieuw topic te openen.
klacht 7: veel SC in dit topicquote:
klacht 9 is wel herkenbaar, moeders zitten altijd vol in de stress als er een vakantie zit aan te komen en willen dat je het liefst een half jaar voor die vakantie al klaar bent om te vertrekkenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klacht 7: veel SC in dit topic
Klacht 8: vrouw zijn
Klacht 9: ik moet nu al beginnen met mn koffer in te pakken van moeders, we gaan de 24e pas weg
Klacht 10: straks weer rekenen
Klacht 11: nog steeds geen vakantie
Klacht 12: volgende week nog een HELE week stage, dan pas vakantie
Dit is juist een zegen.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klacht 9: ik moet nu al beginnen met mn koffer in te pakken van moeders, we gaan de 24e pas weg
Leven is een bitch, moet je klaarkomenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha ik moest lachenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
klacht 9 is wel herkenbaar, moeders zitten altijd vol in de stress als er een vakantie zit aan te komen en willen dat je het liefst een half jaar voor die vakantie al klaar bent om te vertrekken
die linkse en die in het midden zou ik toucherenquote:
Ik heb sowieso elke vijf minuten wel een klacht.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik dacht dat ik veel kon zeuren maar 6 klachten per dag vind ik toch heel wat
Jij hebt dan ook een extreem zwaar leven.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb sowieso elke vijf minuten wel een klacht.
Dastannetje in mn topic.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb sowieso elke vijf minuten wel een klacht.
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denken dat mannen iets voorstellen zonder vrouwen.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
In de waan leven dat de mannelijke sekse niet superieur is.
Ik sleep mijzelf door de dagen des pijnigings waarbij een scherpe steen die de ellende van de voorbijgaande dagen belichaamt mij nog weleens het vel van de benen scheurt.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een extreem zwaar leven.
Ik stijg iedere ochtend op en vlieg zonder een neuk te geven door het leven.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik sleep mijzelf door de dagen des pijnigings waarbij een scherpe steen die de ellende van de voorbijgaande dagen belichaamt mij nog weleens het vel van de benen scheurt.
Dat wij, twee verschillende sekses, complementair zijn, betekent niet dat de mannelijke sekse niet superieur kan zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:43 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Denken dat mannen iets voorstellen zonder vrouwen.
klacht 13 was dan ook gewoon een domme, ongenuanceerde, onduidelijke klachtquote:Op zondag 3 juli 2011 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klacht 14: mannen die mijn klachten niet serieus nemen
ik ben een vrouw, wat verwacht je manquote:Op zondag 3 juli 2011 11:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
klacht 13 was dan ook gewoon een domme, ongenuanceerde, onduidelijke klacht
toch wat meer dan datquote:Op zondag 3 juli 2011 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, wat verwacht je man
Q.e.d. voor Loverrrr.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, wat verwacht je man
Misschien wil gamezz dat voor je doen, of heeft hij die bevoegdheid niet?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TT veranderen in KB's klagtentopert gaarne.
Vast wel, maar straks slotje als ik een TR doe.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Misschien wil gamezz dat voor je doen, of heeft hij die bevoegdheid niet?
Idd, het risico is te groot.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vast wel, maar straks slotje als ik een TR doe.
gast, je wil echt niet om 5 uur wakker zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 12:05 schreef 12345r het volgende:
Ik wou dat ik zo vroeg wakker was, lekker een lange dag voor de boeg.
Ik kom er meestal pas rond een uur of 12 uitrollen en heb dan spijt dat het me niet lukte om eerder op te staan
ik bleef in mn bed liggen tot een uur of half 12quote:Op zondag 3 juli 2011 12:05 schreef 12345r het volgende:
Ik wou dat ik zo vroeg wakker was, lekker een lange dag voor de boeg.
Ik kom er meestal pas rond een uur of 12 uitrollen en heb dan spijt dat het me niet lukte om eerder op te staan
dit inderdaad 4:50 om precies te zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gast, je wil echt niet om 5 uur wakker zijn
Goede post.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:11 schreef Salvad0R het volgende:
Ik werd 10 minuten geleden wakker en dacht hetzelfde als TS: "wtf doe ik zo vroeg wakker".
Het is teveel voor deze kinders.quote:
Gaat heen.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:11 schreef Salvad0R het volgende:
Ik werd 10 minuten geleden wakker en dacht hetzelfde als TS: "wtf doe ik zo vroeg wakker".
Het is ook gewoon echt niet om te lachen. Zou me ook niet verbazen als het geen komedie is.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klacht 15: mensen die meisje ik ben boos niet kunnen waarderen en snappen![]()
Ze doen vrouwen na, dat ze altijd zo hysterisch reageren, snap?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is ook gewoon echt niet om te lachen. Zou me ook niet verbazen als het geen komedie is.
Ah ok.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze doen vrouwen na, dat ze altijd zo hysterisch reageren, snap?
ik wil het niet wetenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:14 schreef Hooidraad het volgende:
Mijn postgemiddelde is zojuist met 1 omhoog gegaan. Dat doen jouw topics met me, KB.
Hard deze, heel hard.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:16 schreef Hooidraad het volgende:
En ik zie nu jouw postgemiddelde. Ik voel me weer beter.
Ze zijn confronterend he. Maar dat houdt je scherp.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klacht 26: dat er iets bestaat als postgemiddeldes
Klacht 27: bagger.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klacht 26: dat er iets bestaat als postgemiddeldes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |