Ze doet het wel netjes door niet steeds een nieuw topic te openen.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik dacht dat ik veel kon zeuren maar 6 klachten per dag vind ik toch heel wat
Dat sowieso.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze doet het wel netjes door niet steeds een nieuw topic te openen.
klacht 7: veel SC in dit topicquote:
klacht 9 is wel herkenbaar, moeders zitten altijd vol in de stress als er een vakantie zit aan te komen en willen dat je het liefst een half jaar voor die vakantie al klaar bent om te vertrekkenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klacht 7: veel SC in dit topic
Klacht 8: vrouw zijn
Klacht 9: ik moet nu al beginnen met mn koffer in te pakken van moeders, we gaan de 24e pas weg
Klacht 10: straks weer rekenen
Klacht 11: nog steeds geen vakantie
Klacht 12: volgende week nog een HELE week stage, dan pas vakantie
Dit is juist een zegen.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klacht 9: ik moet nu al beginnen met mn koffer in te pakken van moeders, we gaan de 24e pas weg
Leven is een bitch, moet je klaarkomenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha ik moest lachenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
klacht 9 is wel herkenbaar, moeders zitten altijd vol in de stress als er een vakantie zit aan te komen en willen dat je het liefst een half jaar voor die vakantie al klaar bent om te vertrekken
die linkse en die in het midden zou ik toucherenquote:
Ik heb sowieso elke vijf minuten wel een klacht.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik dacht dat ik veel kon zeuren maar 6 klachten per dag vind ik toch heel wat
Jij hebt dan ook een extreem zwaar leven.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb sowieso elke vijf minuten wel een klacht.
Dastannetje in mn topic.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb sowieso elke vijf minuten wel een klacht.
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denken dat mannen iets voorstellen zonder vrouwen.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
In de waan leven dat de mannelijke sekse niet superieur is.
Ik sleep mijzelf door de dagen des pijnigings waarbij een scherpe steen die de ellende van de voorbijgaande dagen belichaamt mij nog weleens het vel van de benen scheurt.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een extreem zwaar leven.
Ik stijg iedere ochtend op en vlieg zonder een neuk te geven door het leven.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik sleep mijzelf door de dagen des pijnigings waarbij een scherpe steen die de ellende van de voorbijgaande dagen belichaamt mij nog weleens het vel van de benen scheurt.
Dat wij, twee verschillende sekses, complementair zijn, betekent niet dat de mannelijke sekse niet superieur kan zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:43 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Denken dat mannen iets voorstellen zonder vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |