Ben mobiel dus kijk nietquote:Op zondag 3 juli 2011 10:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een filmpje voor je uitmuntende prestatie.
Jaquote:Op zondag 3 juli 2011 10:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was dit van die ene keer toen we keihard verloren?
Ja de laatste jaren was met Jack van Gelder. Maar in de jaren '70 deden ze het ook al.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:06 schreef Hooidraad het volgende:
Was toch met commentaar van Jack van Gelder?
Inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2011 11:09 schreef Hooidraad het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat Nederland nooit iets presteerde met dat spel.
Spel Zonder Grenzen was echt een hilarisch spel. Gemeentes uit 13 landen uit de EU speelden de meest vreemde spellen tegen elkaar.quote:
Ach, ik had gisteren de hele dag 'Fout Ventje' in mijn hoofdquote:Op zondag 3 juli 2011 11:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klacht 4: Bruno Mars op de radio met lazy song, stiekem vind ik het wel een leuk lied![]()
VAMOS A LA PLAYAAAAquote:Op zondag 3 juli 2011 11:19 schreef Hooidraad het volgende:
En nu komt dat liedje langzaam aan weer in mijn hoofd
Vlug, bedenk een ander onderwerp!
Dankjequote:Op zondag 3 juli 2011 11:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vervelend, ik leef met je mee.
Je broertjes eten laten halenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klacht 5: ik wil mn bed niet uit maar ik heb wel heel erge honger, wat nu?
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 3 juli 2011 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klacht 5: ik wil mn bed niet uit maar ik heb wel heel erge honger, wat nu?
Dan telepathie gebruikenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn ene broertje is er niet, de ander is daar te dom voor.
Ze doet het wel netjes door niet steeds een nieuw topic te openen.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik dacht dat ik veel kon zeuren maar 6 klachten per dag vind ik toch heel wat
Dat sowieso.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze doet het wel netjes door niet steeds een nieuw topic te openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |