gast, je wil echt niet om 5 uur wakker zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 12:05 schreef 12345r het volgende:
Ik wou dat ik zo vroeg wakker was, lekker een lange dag voor de boeg.
Ik kom er meestal pas rond een uur of 12 uitrollen en heb dan spijt dat het me niet lukte om eerder op te staan
ik bleef in mn bed liggen tot een uur of half 12quote:Op zondag 3 juli 2011 12:05 schreef 12345r het volgende:
Ik wou dat ik zo vroeg wakker was, lekker een lange dag voor de boeg.
Ik kom er meestal pas rond een uur of 12 uitrollen en heb dan spijt dat het me niet lukte om eerder op te staan
dit inderdaad 4:50 om precies te zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gast, je wil echt niet om 5 uur wakker zijn
Goede post.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:11 schreef Salvad0R het volgende:
Ik werd 10 minuten geleden wakker en dacht hetzelfde als TS: "wtf doe ik zo vroeg wakker".
Het is teveel voor deze kinders.quote:
Gaat heen.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:11 schreef Salvad0R het volgende:
Ik werd 10 minuten geleden wakker en dacht hetzelfde als TS: "wtf doe ik zo vroeg wakker".
Het is ook gewoon echt niet om te lachen. Zou me ook niet verbazen als het geen komedie is.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klacht 15: mensen die meisje ik ben boos niet kunnen waarderen en snappen![]()
Ze doen vrouwen na, dat ze altijd zo hysterisch reageren, snap?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is ook gewoon echt niet om te lachen. Zou me ook niet verbazen als het geen komedie is.
Ah ok.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze doen vrouwen na, dat ze altijd zo hysterisch reageren, snap?
ik wil het niet wetenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:14 schreef Hooidraad het volgende:
Mijn postgemiddelde is zojuist met 1 omhoog gegaan. Dat doen jouw topics met me, KB.
Hard deze, heel hard.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:16 schreef Hooidraad het volgende:
En ik zie nu jouw postgemiddelde. Ik voel me weer beter.
Ze zijn confronterend he. Maar dat houdt je scherp.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klacht 26: dat er iets bestaat als postgemiddeldes
Klacht 27: bagger.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klacht 26: dat er iets bestaat als postgemiddeldes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |