quote:Op zondag 3 juli 2011 08:45 schreef LXIV het volgende:
Mits niet giftig/gevaarlijk, geen enkel probleem.
Dat dus. Dan zou ik het voor 50,- al doen, alleen niet naakt dan.quote:Op zondag 3 juli 2011 08:45 schreef LXIV het volgende:
Het ziet er niet uit als Nederland!quote:Op zondag 3 juli 2011 10:44 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ja uiteraard, tuurlijk loop ik hier door heen. Wat willen die spinnetjes doen?
Ik trouw al met Katy Petty!quote:Op zondag 3 juli 2011 10:24 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Ik zou het alleen pas doen als ik jaarlijks 10 miljoen euro ontvang tot aan mijn pensioen
Oh ja en ik wil trouwen met Katy Perry
quote:
Zijn het allemaal kruisspinnen dan?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:02 schreef GizartFRL het volgende:
Die kruisspinnen vluchten zodra ze merken dat er iets groters als zij in het web zitten.
OFwel, easy walktrough. Of je moet niet van spinrag houden natuurlijk.
Ben alleen niet zeker van die ene links onderin, maar voor de rest zien ze er niet giftig uit.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 05:39 schreef aight1 het volgende:
Voor 100k sowieso, die spinnen hebben geen mening ik eet ze als bruch
Dit.quote:Op zondag 3 juli 2011 08:45 schreef LXIV het volgende:
Prima regels. Ik doe dikke kleding aan en loop er doorheen.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:45 schreef monkyyy het volgende:
Je weet niet of ze giftig zijn, misschien wel, misschien niet.
Er staat een medisch team klaar.
Je mag rennen maar ik weet niet of dat de optimale strategie is.
Vuur mag natuurlijk niet gebruikt worden.
Dat zijn de regels.
Van een ander forum.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:45 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik hou wel van dikke spinnen op mijn private parts, dus 15 K is een mooie deal![]()
Hoe kom je eigenlijk aan dat plaatje, TS?
mag je er achteruit doorheen lopen?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:45 schreef monkyyy het volgende:
Je moet naakt.
Vuur of een stok ofzo mag natuurlijk niet gebruikt worden.
Dat zijn de regels.
Hmm, ja dat mag.quote:
Idd. Spinnen zijn banger voor jou dan jij voor hen, zei papa vroeger altijd. Komt vanzelf goed dus.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:53 schreef HenkySpanky het volgende:
Ik zou al die spinnen swaffelen, of is dat tegen de regels? En voor 15k zou ik het gewoon doorheen lopen. Die spinnen bijten waarschijnlijk niet.
Ja, jezelf bedekken met vuur.quote:
Heb je vaak last van deelnemers die die regel overtreden?quote:
Ja, die diskwalificeer is dan onmiddellijk, ook al zijn ze erdoorheen gelopen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Heb je vaak last van deelnemers die die regel overtreden?
Je mag er dan best doorheen lopen (als je daar behoefte aan hebt), maar de geld prijs krijg je niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:08 schreef SpecialK het volgende:
Diskwalificeer je ook mensen met een dik pak en een helm + ducttape?
Waarom niet? Er staat nergens in de regels dat je naakt moet zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je mag er dan best doorheen lopen (als je daar behoefte aan hebt), maar de geld prijs krijg je niet.
Dat stond zelfs in de OP.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Waarom niet? Er staat nergens in de regels dat je naakt moet zijn.
Waar? Ik zie niks.quote:
In die grote lap tekst, onder het plaatje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
En bokshandschoenen?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:45 schreef monkyyy het volgende:
Je moet naakt.
Dat zijn de regels.
Dat valt onder kleding.quote:
Dat mag.quote:
Ik zie nog steeds niks. Behalve dan het woordje "Nakend".. oh wacht.. jij dacht dat nakend hetzelfde is als naakt?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In die grote lap tekst, onder het plaatje.
Is dat niet hetzelfde dan? Wat is het verschil.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niks. Behalve dan het woordje "Nakend".. oh wacht.. jij dacht dat nakend hetzelfde is als naakt?
Neenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde dan? Wat is het verschil.
Dan doe ik de deuren op slot en de ramen dicht want je bent nakend.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:35 schreef monkyyy het volgende:
Dus als ik in de titel van een topic zet: Foto's van mijzelf waarop ik nakend sta.
Dan is voor iedereen duidelijk dat ik in kleren loop?
Anyway, ik had het al geninja-edit in de regels. Dus, geen klederdracht.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:45 schreef monkyyy het volgende:
Je moet naakt.
Dat zijn de regels.
Als toeschouwer? Geen probleem.quote:
Nee, het is een one man job.quote:
Een wijfjes aapje voor de zekerheid. We gaan lawyer-style on her ass.quote:
dikzakquote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Akwasi het volgende:
Tuurlijk. voor 30.000 eet ik ze ook nog allemaal op.
Zelfs Bill Gates zou nog een euro van de stoep oprapen. Een dollar wordt wel dubieus trouwens.quote:
Geef mij een bus met deodorant en een aansteker en ik doe het gratis voor je (niet nakend dan xD)quote:Op zondag 3 juli 2011 16:20 schreef Romanus het volgende:
Is denk ik wel op zijn plaats:
[ afbeelding ]
Dat eerst en dan loop ik er wel even doorheen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:20 schreef Romanus het volgende:
Is denk ik wel op zijn plaats:
[ afbeelding ]
quote:
Hehehe...quote:
godverdomme... -.-'quote:Op zondag 3 juli 2011 21:15 schreef amenth het volgende:
ik doe het voor 100.000 kan ik de niewue m5 kope
gewoon alleen nederlande spinnen er voor gebruikenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Voor de mensen die beslist willen dat de spinnen niet giftig zijn. Hoe gaan jullie daarachter komen?
Dus dan pak je al die spinnen in dat web, gooi je ze weg en dan zet je er Nederlandse spinnen in?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:23 schreef amenth het volgende:
[..]
gewoon alleen nederlande spinnen er voor gebruiken
Daar heb ik zo mijn trucjes voorquote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Voor de mensen die beslist willen dat de spinnen niet giftig zijn. Hoe gaan jullie daarachter komen?
Nice, mag ik ook komen?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:42 schreef Editeur het volgende:
Prima, daarna een goede fuif geven van het geld
@Wimmel95quote:Op maandag 4 juli 2011 00:38 schreef Wimmel95 het volgende:
@Dawnbreaker,
Correctie, Chuck Norris doet dat soort dingen voor het ontbijt.
Gelukkig wel zonder alle ranzige eisen die TS stelt, ze mogen gewoon de vlammenwerper gebruikenquote:Op maandag 4 juli 2011 00:34 schreef Stekelbees het volgende:
in australlie moet de gemiddelde werkende mens elke ochtend zo naar zn auto toe.
Maar ze krijgen dan ook geen 15k voor een wandelingetje naar hun auto he?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:38 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Gelukkig wel zonder alle ranzige eisen die TS stelt, ze mogen gewoon de vlammenwerper gebruiken
De spinnen leven, giftig/niet giftig weet ik niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Leven alle spinnen TS?
Dan overweeg ik het misschien.
Zou je dat eerst kunnen vragen dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De spinnen leven, giftig/niet giftig weet ik niet.
Mag je iets meenemen om ze weg te slaan?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De spinnen leven, giftig/niet giftig weet ik niet.
Geen hulpmiddelen toegestaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mag je iets meenemen om ze weg te slaan?
Ook niet met je harde piemel?quote:
Aparte topicwending ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:08 schreef SpecialK het volgende:
Wat zeg je nou? Doen we dit in de avonduurtjes?
Ik kan het best vragen aan ze, maar ik verwacht niet dat ik antwoord terug krijg van ze.quote:
avond is met een d sulquote:Op maandag 4 juli 2011 15:06 schreef monkyyy het volgende:
Na dit avontuurtje kun je tegen muren opspringen, van flat tot flat springen, door de stad heen vliegen met je spinnendraad en Kirsten Dunst op de kop zoenen terwijl je rondzweeft.
HOI PATJEN! GOEIEN PUNT JNGEN!quote:
Hey Daan jonge jij leeft ook nogquote:Op maandag 4 juli 2011 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
Als ze niet giftig zijn, ja hoor. Kom maar op!
[..]
HOI PATJEN! GOEIEN PUNT JNGEN!
Ja man ik zat net dat spreekwoord verneger topic weer ff te lezen!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey Daan jonge jij leeft ook nog, ja geoden vraag toch.
Niet waarquote:
quote:
watquote:Op zondag 3 juli 2011 05:39 schreef aight1 het volgende:
Je hebt je handen toch ter bescherming?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:36 schreef Asphias het volgende:
pfft, voor n kratje bier en 'n douche erna zou ik het waarschijnlijk nog doen*. het zijn maar spinnen.
*mits mijn edele delen beschermd blijven van spinnen, anders gaat de prijs iets omhoog
Dat moet je niet zeggen. Je moet altijd zo hoog mogelijk vragen.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
ja ook wel voor minder dan 15k trouwens
Je zou wel wat anders willen doen dan naakt door een web met ~100 (giftige) spinnen willen lopen? En dan ook nog voor niets?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:41 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Ik zou wel wat anders doen helemaal voor niets TS!
Bad ass Gnome FTW!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je zou wel wat anders willen doen dan naakt door een web met ~100 (giftige) spinnen willen lopen? En dan ook nog voor niets?
YOU'RE CRAZY!!!
Voor een miljoen ren ik er inderdaad no mater what in, maar een precieze grens weet ik niet. Wat een kutvraag eigenlijk, ik krijg al rillingen als het me probeer in te beeldenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:22 schreef SpecialK het volgende:
Vanaf welk bedrag wordt het minder "moeilijk" voor je? 30.000?
Oke, ik zal het doen.quote:
Nee, naakt zeggen ipv nakend.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:44 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja, neem je je eigen uitdaging aan? Nice!
Dat vind juist ranziger.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een stuk minder erg.
Ik ook, juist omdat je dan helemaal bedekt bent door die beesten....door die spinnen loop je gewoon doorheen, afkloppen en klaar.quote:
Dit is nog veel erger. Maar door die spinnen lopen zou ik ook nooit doen trouwens. Voor 150k ook niet.quote:
Dan wil ik die 150k wel van je overnemen....loop ik er wel even doorheen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit is nog veel erger. Maar door die spinnen lopen zou ik ook nooit doen trouwens. Voor 150k ook niet.
1.000.000 en ik doe een striptease in het web..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:16 schreef yoppiesaus het volgende:
[..]
500,000 en ik bouw een huis in dat web
Dan brengen we de spinnen wel naar je toe.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:49 schreef Zolder het volgende:
Ik zou het niet doen. Voor dat geld ga ik nog niet eens naar buiten. Zelfs snachts niet
ik had 't gedaan in mijn boxer (een poepje dan he).quote:Op zondag 3 juli 2011 09:59 schreef Wumb0 het volgende:
Als die beesten niet giftig zijn had ik het al voor 250 gedaan in een boxer, en voor 500 nakend
Mits wel giftig: 11.5K in m'n boxer, 25K nakend. In beide gevallen inclusief gratis medische zorg.
Ook niet voor kleine kutbeestjes die je binnen 2 minuten een hartverlamming kunnen bezorgen door gif?quote:
10.000.000 en ik kampeer een nachtje zonder tent in dat webquote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:21 schreef linpunt het volgende:
[..]
1.000.000 en ik doe een striptease in het web..
Dan haal je het niet eens tot het eindequote:Op woensdag 13 juli 2011 12:04 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Mits medisch team in geval van mogelijke giftige spinnetjes klaarstaat, sure
Dit zijn geen vogelspinnen mocht je daarop doelen. En dan nog, vogelspinnen bijten alleen mensen uit noodzaak (want die kan ie toch niet eten) dus als je rustig beweegt is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ook niet voor kleine kutbeestjes die je binnen 2 minuten een hartverlamming kunnen bezorgen door gif?
bij niet giftige dan is het hierbij aangenomen.quote:
Woorddump.quote:
kielekielekiele!quote:Op zondag 3 juli 2011 05:11 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou het niet doen voor 150k, misschien een miljoen, mits er een medisch team klaar staat aan de andere kant aangezien ik niet weet of die dingen giftig zijn.
Ik ga de rest van mijn leven nachtmerries hebben over spinnen die mijn lichaam kietelen dus nooit 15000 waard. Ik haat spinnen.![]()
![]()
Tering. geef je ook vrijblijvende offertesquote:Op zondag 3 juli 2011 09:59 schreef Wumb0 het volgende:
Als die beesten niet giftig zijn had ik het al voor 250 gedaan in een boxer, en voor 500 nakend
Mits wel giftig: 11.5K in m'n boxer, 25K nakend. In beide gevallen inclusief gratis medische zorg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |