watquote:Op zondag 3 juli 2011 05:39 schreef aight1 het volgende:
Voor 100k sowieso, die spinnen hebben geen mening ik eet ze als bruch
Je hebt je handen toch ter bescherming?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:36 schreef Asphias het volgende:
pfft, voor n kratje bier en 'n douche erna zou ik het waarschijnlijk nog doen*. het zijn maar spinnen.
*mits mijn edele delen beschermd blijven van spinnen, anders gaat de prijs iets omhoog
Dat moet je niet zeggen. Je moet altijd zo hoog mogelijk vragen.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
ja ook wel voor minder dan 15k trouwens
Je zou wel wat anders willen doen dan naakt door een web met ~100 (giftige) spinnen willen lopen? En dan ook nog voor niets?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:41 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Ik zou wel wat anders doen helemaal voor niets TS!
Bad ass Gnome FTW!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je zou wel wat anders willen doen dan naakt door een web met ~100 (giftige) spinnen willen lopen? En dan ook nog voor niets?
YOU'RE CRAZY!!!
Voor een miljoen ren ik er inderdaad no mater what in, maar een precieze grens weet ik niet. Wat een kutvraag eigenlijk, ik krijg al rillingen als het me probeer in te beeldenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:22 schreef SpecialK het volgende:
Vanaf welk bedrag wordt het minder "moeilijk" voor je? 30.000?
Oke, ik zal het doen.quote:
Nee, naakt zeggen ipv nakend.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:44 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja, neem je je eigen uitdaging aan? Nice!
Dat vind juist ranziger.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een stuk minder erg.
Ik ook, juist omdat je dan helemaal bedekt bent door die beesten....door die spinnen loop je gewoon doorheen, afkloppen en klaar.quote:
Dit is nog veel erger. Maar door die spinnen lopen zou ik ook nooit doen trouwens. Voor 150k ook niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |