De spinnen leven, giftig/niet giftig weet ik niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Leven alle spinnen TS?
Dan overweeg ik het misschien.
Zou je dat eerst kunnen vragen dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De spinnen leven, giftig/niet giftig weet ik niet.
Mag je iets meenemen om ze weg te slaan?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De spinnen leven, giftig/niet giftig weet ik niet.
Geen hulpmiddelen toegestaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mag je iets meenemen om ze weg te slaan?
Ook niet met je harde piemel?quote:
Aparte topicwending ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:08 schreef SpecialK het volgende:
Wat zeg je nou? Doen we dit in de avonduurtjes?
quote:Op zondag 3 juli 2011 05:39 schreef aight1 het volgende:
Voor 100k sowieso, die spinnen hebben geen mening ik eet ze als bruch
Ik kan het best vragen aan ze, maar ik verwacht niet dat ik antwoord terug krijg van ze.quote:
avond is met een d sulquote:Op maandag 4 juli 2011 15:06 schreef monkyyy het volgende:
Na dit avontuurtje kun je tegen muren opspringen, van flat tot flat springen, door de stad heen vliegen met je spinnendraad en Kirsten Dunst op de kop zoenen terwijl je rondzweeft.
HOI PATJEN! GOEIEN PUNT JNGEN!quote:
Hey Daan jonge jij leeft ook nogquote:Op maandag 4 juli 2011 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
Als ze niet giftig zijn, ja hoor. Kom maar op!
[..]
HOI PATJEN! GOEIEN PUNT JNGEN!
Ja man ik zat net dat spreekwoord verneger topic weer ff te lezen!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey Daan jonge jij leeft ook nog, ja geoden vraag toch.
Niet waarquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |