dikzakquote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Akwasi het volgende:
Tuurlijk. voor 30.000 eet ik ze ook nog allemaal op.
Zelfs Bill Gates zou nog een euro van de stoep oprapen. Een dollar wordt wel dubieus trouwens.quote:
Geef mij een bus met deodorant en een aansteker en ik doe het gratis voor je (niet nakend dan xD)quote:Op zondag 3 juli 2011 16:20 schreef Romanus het volgende:
Is denk ik wel op zijn plaats:
[ afbeelding ]
Dat eerst en dan loop ik er wel even doorheen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:20 schreef Romanus het volgende:
Is denk ik wel op zijn plaats:
[ afbeelding ]
quote:
Hehehe...quote:
godverdomme... -.-'quote:Op zondag 3 juli 2011 21:15 schreef amenth het volgende:
ik doe het voor 100.000 kan ik de niewue m5 kope
gewoon alleen nederlande spinnen er voor gebruikenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Voor de mensen die beslist willen dat de spinnen niet giftig zijn. Hoe gaan jullie daarachter komen?
Dus dan pak je al die spinnen in dat web, gooi je ze weg en dan zet je er Nederlandse spinnen in?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:23 schreef amenth het volgende:
[..]
gewoon alleen nederlande spinnen er voor gebruiken
Daar heb ik zo mijn trucjes voorquote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Voor de mensen die beslist willen dat de spinnen niet giftig zijn. Hoe gaan jullie daarachter komen?
Nice, mag ik ook komen?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:42 schreef Editeur het volgende:
Prima, daarna een goede fuif geven van het geld
@Wimmel95quote:Op maandag 4 juli 2011 00:38 schreef Wimmel95 het volgende:
@Dawnbreaker,
Correctie, Chuck Norris doet dat soort dingen voor het ontbijt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |