Als je inhoud wilt, moet je morgen maar Buitenhof kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:16 schreef Moonlighter het volgende:
Waardeloos programma! Het gaat nergens over...
Nodigen ze twee gasten uit die helemaal geen verstand van wielrennen hebben
Inhoudelijke stelt het niets voor
Doen ze bij de Avondetappe ook niet. Ze nodigen liefhebbers uit, geen kenners.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:16 schreef Moonlighter het volgende:
Als je iets inhoudelijks wilt, moet je überhaupt nooit naar die programma kijken. Waarschijnlijk alleen naar Tour 2011 op één.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:16 schreef Moonlighter het volgende:
Zo'n diepzinnig programma is dat ook niet...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen naar Tour 2011 op één.
De Avondetappe vaak nog minder. Daar wordt driekwart van de tijd besteed aan opgenomen filmpjes, dan weer de standaard riedeltjes van de BN'ers hoe speciaal het was om eens in de Tour te zijn, en dan nog twee minuten over de koers. Het zou me niet verbazen als in dit RTL 7 programma effectief meer gesproken wordt over de echte wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Doen ze bij de Avondetappe ook niet. Ze nodigen liefhebbers uit, geen kenners.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:16 schreef Moonlighter het volgende:
:ubberdingquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef Gramulanion het volgende:
Morgen met Henk Lubberding en Frits Wester.
Gisteren was beterquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:43 schreef Eenskijken het volgende:
verdomme, gemistt. Is it t waard om terug te kijken? beetje leuke (top)show vandaag?
Ik vond het inhoudelijk gewoon prima eigenlijk, werd ook de tijd voor genomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De Avondetappe vaak nog minder. Daar wordt driekwart van de tijd besteed aan opgenomen filmpjes, dan weer de standaard riedeltjes van de BN'ers hoe speciaal het was om eens in de Tour te zijn, en dan nog twee minuten over de koers. Het zou me niet verbazen als in dit RTL 7 programma effectief meer gesproken wordt over de echte wedstrijd.
Hoop dat dit ook zal gebeuren bij Tour du Jourquote:De kijkcijfers van VI Oranje maken een flinke opmars, zo blijkt uit gegevens van Stichting KijkOnderzoek. De dagelijkse voetbaltalkshow trok bij het begin van het WK nog zo’n 300.000 kijkers. Na een gestage stijging trok VI Oranje zondagavond 574.000. Bijna een verdubbeling, die het programma van Wilfred Genee, Johan Derksen en Rene van der Gijp een plek in de kijkcijfertoptien opleverde.
Zaterdagavond, concurrentie van Ik hou van Holland, Ter land ter zee en in de lucht en nog meer typische zaterdagavondprogramma's. Dat is niet zo vreemd dus.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Ai...dat is een tegenvaller. Hopelijk dalen de cijfers niet verder, anders zou het zo maar kunnen dat het voortijdig wordt gestopt...
Het is vooral zaak dat ze niet onder de magische "Herhaling The A-team grens" komen.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Zaterdagavond, concurrentie van Ik hou van Holland, Ter land ter zee en in de lucht en nog meer typische zaterdagavondprogramma's. Dat is niet zo vreemd dus.
Nee joh, wat een onzin. Dit programma duurt slechts 3 weken. Vroegtijdig stoppen gaat niet gebeuren, zelfs al zakken de kijkcijfers onder de 200.000.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Ai...dat is een tegenvaller. Hopelijk dalen de cijfers niet verder, anders zou het zo maar kunnen dat het voortijdig wordt gestopt...
Vanaf 0.45. Genk Loebberdieng.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:59 schreef Tommeke het volgende:
Die Henk Lubberding is ook een vette held trouwens
quote:Op zondag 3 juli 2011 10:59 schreef pberends het volgende:
De Tour zelf scoort ook slecht zeg:
WIELRENNEN TOUR DE FRANCE
683.000
Paupersport.
Er zijn ook genoeg mensen die naar de Belg of Eurosport kijken. Ik vind 't wel redelijk...quote:Op zondag 3 juli 2011 10:59 schreef pberends het volgende:
683.000
Paupersport.
ja, als een maand van te voren de winnaar van de 1e etappe al bekend is..quote:Op zondag 3 juli 2011 10:59 schreef pberends het volgende:
683.000
Paupersport.
Wielrenhatersquote:Op zondag 3 juli 2011 11:35 schreef marcodej het volgende:
Het cijfer is een gemiddelde? Nogal logisch dat niet iedereen de volledige vijf uur gaat zitten kijken.
Danny Nelissen. Is ooit nog wereldkampioen bij de amateurs en prof geweest. Had alleen last van z'n hart en moest stoppen. Is nu commentator bij Eurosport, idd een leuke gast. Gertje Jakobs ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:08 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb gister nog even teruggekeken was er blij omEcht een hele leuke uitzending, vooral die kerel met dat paarse shirt aan, ben de naam ff kwijt, wist een hoop te vertellen. En dan af en toe wat grapjes tussendoor maakt het echt leuk. Ik ben iig hooked voor de komende 3 weken
quote:Op zondag 3 juli 2011 10:59 schreef pberends het volgende:
683.000
Paupersport.
Staat het al op de Frontpage?quote:Op zondag 3 juli 2011 10:59 schreef pberends het volgende:
683.000
Paupersport.
Altijd alleen even een samenvatting waar Mart zijn momentje paktquote:Op zondag 3 juli 2011 12:29 schreef kilon het volgende:
Toch is het voordeel van dit programma dat er echt over de rit van de dag wordt gepraat. Dat mis ik altijd een beetje bij de Avondetappe.
Natuurlijk was de eerste etappe een hectische dag en was er genoeg gesprekstof, wat niet altijd zo zal zijn, maar toch een positief punt.
is dat verrassend?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:21 schreef pberends het volgende:
Avondetappe verslaat Tour du Jour
Hier toch?
Ik heb nog helemaal niet veel gezegd over de score van Tour du Jour. Als er 300.000+ kijkers naar kijken vindt RTL het wel best. Jullie zijn de negatievo'squote:Op zondag 3 juli 2011 14:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
is dat verrassend?
nederland 1 heeft standaard al tig kijkers meer al is er tekst-tv. programma moet ook groeien natuurlijk. als ze op 400.000 zitten is rtl dik tevreden denk ik
Maandag is ie er wel, met de pik in de hand klaar om op Derksen te gaan fappen.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:00 schreef Chiappucci het volgende:
Niet serieus nemen die kerel. Komt hier even aanzetten, omdat er bij VBL niets te doen is.
Waarom zouden ze dat doen? laat toch gaan joh.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zit al met de videorecorder paraat voor Driesquote:Op zondag 3 juli 2011 19:31 schreef Aalbers het volgende:
gaat dries roelvink nu elke keer dat liedje zingen? de eerste keer was al triest
Frits Wester en Henk Lubberding.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:13 schreef Eenskijken het volgende:
wie zijn er nu te gast? waar kan je dat zien?
Zondag 03-07quote:Op zondag 3 juli 2011 20:13 schreef Eenskijken het volgende:
wie zijn er nu te gast? waar kan je dat zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |