quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:25 schreef SanAnt het volgende:
Amador en Intxausti (team movistar ) op weg naar ziekenhuis!
Ik dacht het welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:41 schreef Reya het volgende:
Geheel offtopic: is Amador de eerste Costaricaan die meedoet aan de Tour?
Ja. CR heeft slechts een handvol wielrenners gekend en de meesten kwamen niet verder als rijden in CR zelf. Alleen José Adrian Bonilla Bonilla (wie kent hem niet?!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:41 schreef Reya het volgende:
Geheel offtopic: is Amador de eerste Costaricaan die meedoet aan de Tour?
quote:Breukje en luxaties bij De Gendt
Thomas de Gendt kan voor Vacansoleil-DCM toch zijn weg vervolgen in de Tour de France. De Belgische wielrenner kwam in de eerste rit ten val en liep daarbij een breukje op aan de bovenkant van de kop van het sleutelbeen. Ook had De Gendt beide duimen uit de kom.
Thomas de Gendt staat er een beetje verloren bij nadat hij in de eerste etappe van de Ronde van Frankrijk is gevallen. Thomas de Gendt staat er een beetje verloren bij nadat hij in de eerste etappe van de Ronde van Frankrijk is gevallen.
De overige vier gevallen renners van Vacansoleil, Borut Bozic, Romain Feillu, Björn Leukemans en Marco Marcato, kampten met kneuzingen en schaafwonden.
De vier Nederlanders in de ploeg, Rob Ruijgh, Wout Poels, Johnny Hoogerland en Lieuwe Westra, bleven gelukkig wel op de been.
Telesport
Gevallen en zware klap op zijn elleboog ,rit uitgereden (wat niet makelijk was) , dacht dat ie naar huis zou gaan.twitter:benatintxausti twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 22:44:47Etapa 1 dl Tour,km 45 montonera y al suelo.fuerte golpe en el codo.termine,como pude,que no es poco,pensaba que me iba para casa... reageer retweet
quote:Communiqué Médical 1ère étape :
André Greipel (OmegaPharma-Lotto) : chute au passage du Gois : contusions et petites plaies coude gauche
Andrey Amador (Movistar) : chute au km 25 et 65 : érosion et plaies superficielles coude et genou gauche, traumatisme cheville gauche. Bilan radiologique à l'hôpital de la Roche sur Yon
Benat Intxauti (Movistar) : chute au km 40 : traumatisme et impotence au coude droit. Bilan radiologique à l'hôpital de la Roche sur Yon
Jurgen Van de Walle (OmegaPharma-Lotto) : chute au km 65 : contusion au genou gauche
David Arroyo (Movistar) : chute au km 65 : contusions et plaies superficielles coude droit
Alessandro Vanotti (Liquigas) : chute au km 65 : contusions dorso lombaires
Linus Gerdemann (Leopard) : chute au km 132 : contusions et plaies genou droit
Vincent Jérome (Europcar) : chute au km 132 : contusions coude droit
Matthew Goss (HTC-HighRoad) : chute au km 179 : contusions et plaies coude droit
Vincent Jérome (Europcar) : chute au km 179 : plaie du genou, suturée
Arnaud Coyot (Saur-Sojasun) : chute au km 179 : plaie du genou superficielle
Maxim Iglisnkiy (Astana) : chute au km 179 : contusions superficielles du genou
Nicolas Roche (AG2R la Mondiale) : traumatisme poignet gauche
Marco Marcato (Vacansoleil) : troubles digestifs
Mickael Delage (FDJ) : traumatisme nasal : saignement de nez
Toch jammer dat ik in het Frans niet verder kom dan: je ne comprende pas oid.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:24 schreef TheArt het volgende:
Voila, het medisch bulletin van dag 1 (en volgens mij niet eens compleet):
[..]
Zelfs als hij nu blijft rijden, denk ik dat zijn Tour zowat over is. Hij kan misschien nog een weekje aanmodderen, maar ik verwacht er niets meer van.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:05 schreef marcodej het volgende:
De Gendt zou wel een gemis zijn voor VAC.
quote:Op zondag 3 juli 2011 10:37 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik in het Frans niet verder kom dan: je ne comprende pas oid.
En dat is hier ook op van toepassing
Reden bekend?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Van der Walle abandon! De eerste deze ronde.
Fair enough.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Uhhh, nogal hard gevallen recentelijk? Zoals, in een vorige etappe?
Mijn frans is niet zo geweldig maar hij heeft zware knieklachten en gaat starten morgen.twitter:ChristopheKern twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 21:19:19Tendinite genou confirmé. Fortes douleurs depuis 2j sur le vélo. Dur moralement. La suite du Tour semble compromise. Demain serais au départ reageer retweet
Ook Kern is niet helemaal fit. De revelatie van Le Critérium du Dauphiné heeft last van zijn knie. "We maken ons zorgen. Als zijn toestand niet verbetert, zal Kern niet lang meer in de Tour blijven", zegt Europcar-ploegleider Jean-René Bernaudeau.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef SanAnt het volgende:
Mijn frans is niet zo geweldig maar hij heeft zware knieklachten en gaat starten morgen.twitter:ChristopheKern twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 21:19:19Tendinite genou confirmé. Fortes douleurs depuis 2j sur le vélo. Dur moralement. La suite du Tour semble compromise. Demain serais au départ reageer retweet
Ik had 'm voor de bollentrui ,hoopt dat het goed komt.
Vrij lelijk gevallen, hij bleef even liggen (bij bewustzijn gelukkig) maar is toch naar het ziekenhuis afgevoerd.quote:
Mijn adoptierenner van vorige jaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:57 schreef frits22 het volgende:
Ivan Velasco waarschijnlijk sleutelbeenbreuk
Hij is gebroken!111EINZquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:40 schreef marcodej het volgende:
Kleine fractuur in rechterbovenarm Garate. Start morgen wel.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:26 schreef Gillingham het volgende:
Hoort misschien niet helemaal thuis in het topic 'De ziekenboeg', maar het topic over Uitvallers werd onlangs gesloten...
Mag dus gewoon hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:37 schreef wimderon het volgende:
Centraal topic om ziektegevallen, blessures, uitvallers en andere van dit soort calimiteiten te bespreken.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:51 schreef frits22 het volgende:
Intxausti heeft een gebroken onderarm maar start morgen waarschijnlijk wel![]()
Bikkels zijn het zeker, maar de vergelijking met voetballers loopt wel een beetje mank, wielrennen is immers geen contactsport zoals voetbal. Al kunnen sommige voetballers hier zeker een voorbeeld aan nemen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Welke werknemer gaat nu aan het werk een dag nadat zijn arm gebroken is. Nee, niet thuis werken, gewoon op locatie. Als je dan naar voetballer kijkt...
Keiharde bikkels zijn het, soms meer dan goed voor ze is.
Dat klopt. Maar als je ziet waar voetballers tijdens een wedstrijd voor op de grond gaan liggen te kermen en dat vergelijkt met renners die na een harde val direct weer opstappen, dan is het verschil wel duidelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:56 schreef M.rak het volgende:
[..]
Bikkels zijn het zeker, maar de vergelijking met voetballers loopt wel een beetje mank, wielrennen is immers geen contactsport zoals voetbal. Al kunnen sommige voetballers hier zeker een voorbeeld aan nemen...
Won zelfs een bergritquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:43 schreef franklop het volgende:
Hamilton reed toch eens de TOur uit met een gebroken sleutelbeen?
Wss wel stijf van de dope, maar toch
Werd tijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:47 schreef franklop het volgende:
even de uitvallers laten toevoegen aan de TT
Inderdaad. Direct na de val niet, bij de finish niet én niet toen hij in de ambulance werd gelegd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:34 schreef Mr_DG het volgende:
Wtf dat filmpje van Horner. Hij wist niet eens meer dat ie gevallen was
Dat is serieus een briljant idee. Het kan echt veel problemen voorkomen bij notoire brekebenen, denk ik, en baat 't niet dan schaadt het niet. Waarom is dat niet allang ingevoerd als vast trainingsonderdeel?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:06 schreef Gitank2 het volgende:
Klopt, paar jaar geleden waren ze bij sporza? nog aan het pleiten voor een soort judotraining waarbij je leert hoe te vallen.
Dat oa naar aanleiding van de valpartijen van Matias Kessler, die soms behoorlijk hard viel, maar vrijwel ongedeerd verder kon.
Nou zal dat in sommige gevallen helpen, maar ook niet altijd (val in combinatie met een overstekende vangrail, ravijn of andere harde obstakels)
quote:De Raboploeg vervolgt de Tour met 8 man. Juanma Garate verschijnt niet meer aan de start.
Juanma Garate (foto) heeft zondagochtend alsnog de Tour verlaten. De Bask ondervindt teveel hinder van de verwondingen, die hij heeft opgelopen bij de valpartij in de vijfde etappe, waarbij ook kopman Robert Gesink ten val kwam. Garate liep een scheurtje op in de rechter bovenarm. Hij heeft het daarna nog drie ritten volgehouden, maar de renner blijft erg veel last houden. In overleg met de medische staf en de ploegleiding is besloten in de remmen te knijpen.
Een overzicht.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:52 schreef Mr_DG het volgende:
De uitvallers:
Van De Walle
Kern
Brajkovic
Velasco
Boonen
Wiggins
Pauriol
Horner
Kyrienka
Intxausti
Garate
Poels
Txurruka
Het kan zijn dat er iemand ontbreekt...
Wat is er gebeurd?quote:
Valpartij in een afdaling. Zag er niet goed uit, vooral niet bij Vino. Moest uit een greppel gehaald worden door ploeggenoten, het leek alsof hij niet op zijn eigen benen kon staan.quote:
Bijltjestour.quote:
Wordt een enorm matige Tour als dit zo doorgaat. Evans stond er wel bij toch, maar leek inderdaad niet te zijn gevallen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bijltjestour.Alleen de Schlecks en Evans zijn nog ongeschonden van de topfavorieten.
Basso ook toch? Die schat ik hoger in dan Evans.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bijltjestour.Alleen de Schlecks en Evans zijn nog ongeschonden van de topfavorieten.
twitter:andremeganck twitterde op zondag 10-07-2011 om 15:39:12#tdf - zonet Sergeant gebeld - Van Den Broeck klaagt over pijn aan de ribbenkast (mogelijk breuk) F.Willems sleutelbeenbreuk reageer retweet
Ik heb het idee dat er deze tour vooral vaak voorin het peloton wordt gevallen. Als je de uitvallers bekijkt staan er ook veel grote namen tussen.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:42 schreef Gitank2 het volgende:
Is het nou angst of stress dat er zoveel grote namen zo hard vallen?
Triest einde van de carriere van Vino zeg.
Nog even revalideren van een gebroken dijbeen en dan nog even trainen om op topniveau te komen. Ik denk niet dat hij nog terug gaat komen.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef Felagund het volgende:
Zoiets gun ik Vino ook niet. Hopelijk gaat hij nog een jaartje door, maar ik ben er bang voor.
De president van Kazachstan wil dat hij nog een jaartje door gaat. Misschien dat dat een motivatie kan vormen.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nog even revalideren van een gebroken dijbeen en dan nog even trainen om op topniveau te komen. Ik denk niet dat hij nog terug gaat komen.
Als ie terugkeert heb je een soort Beloki na zijn val.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
De president van Kazachstan wil dat hij nog een jaartje door gaat. Misschien dat dat een motivatie kan vormen.
Maar ik ben er ook bang voor.
twitter:JohanBruyneel twitterde op zondag 10-07-2011 om 19:48:24Big bruises on lower back for @andykloedi. X-Rays say nothing broken. Ufff... reageer retweet
quote:Knieprobleem voor Contador
Alberto Contador maakt zich zorgen over zijn knie. De Spaanse titelverdediger viel zondag in het begin van de negende etappe op precies dezelfde knie als bij eerdere valpartijen in deze Tour de France. "Ik maak me zorgen. De knie doet pijn. Het voelt niet goed. De rustdag komt op een goed moment", aldus de kopman van SaxoBank
Telesport
lijkt wel degelijk een schouderduw te krijgen...quote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
@ Conta:
http://nos.nl/video/255058-karpets-lijkt-contador-te-duwen.html
Ziet de NOS dingen die er niet zijn? Echt rare valpartij, maar volgens mij was Contador gewoon bezig met andere dingen.
Commenting on the incident that sent Contador to the tarmac earlier on Sunday, Saxo Bank-Sungard team manager Bjarne Riis told reporters: "I don't think he (Karpets) did it on purpose, it's unfortunate. His saddle went into Alberto's handlebar and then that kicked him down and that's it."quote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
@ Conta:
http://nos.nl/video/255058-karpets-lijkt-contador-te-duwen.html
Ziet de NOS dingen die er niet zijn? Echt rare valpartij, maar volgens mij was Contador gewoon bezig met andere dingen.
Dat valt dit jaar voor het eerst wel op ja... Kan een beetje de stress van de kopmannen zijn, maar ik denk toch vooral gewoon domme pech. Kan anders niet verklaren waarom het uitgerekend twee kopmannen zijn die ervanaf stuiteren in die bocht (Vino en VDB).quote:Op zondag 10 juli 2011 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch wel apart dat die kopmannen altijd goed omringd zijn, maar dat het heel vaak net de kopman is die valt. Dát of ze liggen er allemaal en de kopman is het zwaarst geraakt.
Wacht maar totdat ze straks een keer naast Ten Dam of Tallingii fietsen..... Daar staat nog een rekening open.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat de Schlecks niet gevallen zijn is ook wel een mirakel. Die zaten meer op de grond dan op de fiets.
Bronquote:Tour: Klöden doorstaat test en start dinsdag
Gepubliceerd op 11-07-2011, 13:54 door Mart van Gemeren. Laatst bijgewerkt 11-07-2011, 14:08
Naast Alexandre Vinokourov en Jurgen Van den Broeck is ook Andreas Klöden een groot slachtoffer van de valpartij in de negende etappe. De Duitser werd direct na de etappe naar het ziekenhuis vervoerd, waar geen breuken aan het licht kwamen. Wel heeft Klöden een kneuzing in zijn onderrug, die de Duitser belette om zondag op het laatste klimmetje op de trappers te gaan staan.
Maandag heeft Klöden een test ondergaan en daaruit blijkt dat de kopman van RadioShack gewoon van start gaat in de tiende etappe. "We zijn er zeker van dat hij dinsdag aan de start gaat, maar het blijft de vraag of hij zich voluit zal kunnen geven. Hij heeft een spierletsel aan zijn rug," vertelt een woordvoerder van RadioShack. Een eventueel uitvallen van Klöden zou een hard gelag zijn voor RadioShack, dat met vier kopmannen aan de start stond van de Tour. Na het uitvallen van Janez Brajkovic en Chris Horner en het tijdverlies van Levi Leipheimer staat alleen Klöden nog bovenin het klassement.
Bij een eventueel uitvallen van de Duitser of veel tijdverlies moeten de klassementsaspiraties dan ook opgeborgen worden. "Anders moeten we op ritzeges mikken," klinkt het bij de Amerikanen.
Ook Klöden zelf is overtuigd van moeilijke dagen die in het verschiet liggen. "We hebben een goede medische staf en ik hoop dat ik op de rustdag kan herstellen. De Tour gaat verder, ook al zal ik in de komende dagen wel pijn hebben”
http://www.movistarteam.com/quote:Looking after Amador and Rojas's progress
July 11, 2011 | Aurillac
Ankle sprain by Costa Rican and virus affection Spanish champ are main concens for Movistar Team as they enjoy a well-deserved rest day
Movistar Team enjoy a deserved, more than necessary, first rest day in the 2011 Tour de France at their hotel in Aurillac. After a hard stage yesterday to Saint-Flour, the seven remaining riders from the telephone squad -Kiryienka and Intxausti left the race- took profit from the day to charge their batteries before the second week of the Tour, coming after ten days where stress and tension were the main actors in a race that has already a good taste for the Blue team, with the spectacular victory by Rui Costa in Super-Besse
Dat geldt voor bijna iedere ploeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:41 schreef franklop het volgende:
Meer dan de helft van de Saur-Sojasun ploeg ligt in de lappenmand
Nog een bijltjesdag?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:43 schreef Ericr het volgende:
Donderdag wordt bijltjesdag, alles wat nu ziek of half lam op de fiets zit zal er dan volledig doorheen zakken. Dan zie je de schade van alle valpartijen nog een keer versterkt terug.
En anders komt een loodzware rit naar Plateau de Beille nog..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nog een bijltjesdag?
Ik vrees dat je gelijk hebt.
Bij kopmannen komt het ook meer in beeld, me dunkt.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch wel apart dat die kopmannen altijd goed omringd zijn, maar dat het heel vaak net de kopman is die valt. Dát of ze liggen er allemaal en de kopman is het zwaarst geraakt.
Tourmalet wordt een sloper, zeker niet de lastigste klim maar als je pijntjes hier of daar hebt is een klim van bijna 20 Km genoeg om veel tijdsverlies op te lopen of de genadeklap te krijgen waardoor je afstapt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nog een bijltjesdag?
Ik vrees dat je gelijk hebt.
Er zijn nog nooit zoveel kopmannen of kopstukken met schade geweest als nu.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij kopmannen komt het ook meer in beeld, me dunkt.
Het is toch vaak individueel afstappen, als er al een groepje uit de Tour gaat dan is het door het overschrijden van de tijdslimiet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Of dan krijg je weer dat als er 3 gasten afstappen het moraal bij de andere zwakken ook verminderd. Hoogerland wil graag door maar wat als er 5 man voor z'n neus afstappen. Doet je ook geen goed denk ik.
Waarom zou je het meekrijgen, de afstappers bungelen meestal nog verder achter je als je het moeilijk hebt en gestaag worden die achterblijvers het vooral beu omdat ze lang alleen moeten rijden. De sprinters die reeds kansloos zijn voor groen en misschien last hebben van hun linkerteen zullen dan allicht denken dat ze beter thuis op de bank kunnen zitten dan nog meer dan een week dezelfde k*t bergen beklimmen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tuurlijk is het individueel afstappen. Maar ik neem aan dat je het wel meekrijgt als er iemand afstapt of niet?
Is opgestapt, maar wrs. laatste etappe vandaag voor hem.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
En gaat Feillu nog van start? Gerucht ging dat hij af ging stappen.
Die was wel heel belabberd bezig, als je ook vergelijkt met de Giro. Ook in de tour heeft hij wewl aardig gereden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:15 schreef Drebbelman het volgende:
John Gadret heeft eindelijk zijn zin en is afgestapt.
Duidelijk subjectief. Ik ga niet alles checken maar bij Wout Poels staat bv CRASH. Terwijl hij is afgestapt wegens ziekte.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:07 schreef Devpartner het volgende:
leuke vergelijking van out due to crash in de eerste 9 dagen... duidelijk meer dan anders.
http://vandalarchitect.tu(...)erous-in-past-decade
Goed dat hij weggaat, die bracht andere sprinters enkel in gevaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:19 schreef de_boswachter het volgende:
R. Feillu stapt morgen af.
Gaf hij net zelf aan in interview op Eurosport.
Hij wil nog energie overhouden voor einde van het seizoen.
Inderdaad. Hij zat vandaag ook behoorlijk te duwen in de laatste kilometer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:54 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Goed dat hij weggaat, die bracht andere sprinters enkel in gevaar.
het ging vandaag al weer heel wat beter. Dus wie weet over een paar bergetappes kan hij nog wat moois laten zienquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:58 schreef Ericr het volgende:
Mollema is grieperig, te hopen dat hij niet de rest aansteekt.
Hij moest.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Gadret had nooit op moeten stappen in deze Tour.
twitter:GarateJuanma twitterde op donderdag 14-07-2011 om 21:49:48Good news. I have broken my shoulder but not the tendon. I have not to be operated. I hope to return "soon". reageer retweet
Fanatiek ben je dan, om toch nog helemaal omhoog te fietsen. Hij moest daarna hoogstwaarschijnlijk ook weer naar beneden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:58 schreef franklop het volgende:
galim mocht rond de 45 minuten verliezen, was 14 minuten te traag
Dat zat ik me ook al te bedenken. De Vuelta krijgt met alle ambitieuze vroege uitvallers van de Tour straks wellicht nog een mooie startlijstquote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:51 schreef Nober het volgende:
Kan een heel mooi deelnemersveld worden voor de Vuelta.
Overigens: 2010, 28 uitvallers dit jaar al 23.
Naast renners als Nibali, Anton en Rodriguez die niet in de Tour rijden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:57 schreef Doff het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook al te bedenken. De Vuelta krijgt met alle ambitieuze vroege uitvallers van de Tour straks wellicht nog een mooie startlijst.
Gewoon in de afdaling eruit kwakken. Denk je nou echt dat die valpartijen gevolgen zijn van zogenaamde olie op de weg?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe doen die wielrenners dat dan als ze last hebben van de sluitspier?
Kurk erin?
Hmz ok. Dat had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon in de afdaling eruit kwakken. Denk je nou echt dat die valpartijen gevolgen zijn van zogenaamde olie op de weg?
heeft ie ook gelegen dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:38 schreef marcodej het volgende:
Rug- en heupproblemen voor Fuglsang. Zie daar de verklaring voor zijn matige presteren gisteren.
Ook gevallen btw.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Kreuziger ook hopeloos.
Gevalletje overbelasting lijkt me met de Giro in de kuiten.
Die zal ook nog wel gaan afstappen. Voor wie rijdt ie daar nog? Niet meer voor zichzelf iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |