Ook Kern is niet helemaal fit. De revelatie van Le Critérium du Dauphiné heeft last van zijn knie. "We maken ons zorgen. Als zijn toestand niet verbetert, zal Kern niet lang meer in de Tour blijven", zegt Europcar-ploegleider Jean-René Bernaudeau.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef SanAnt het volgende:
Mijn frans is niet zo geweldig maar hij heeft zware knieklachten en gaat starten morgen.twitter:ChristopheKern twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 21:19:19Tendinite genou confirmé. Fortes douleurs depuis 2j sur le vélo. Dur moralement. La suite du Tour semble compromise. Demain serais au départ reageer retweet
Ik had 'm voor de bollentrui ,hoopt dat het goed komt.
Vrij lelijk gevallen, hij bleef even liggen (bij bewustzijn gelukkig) maar is toch naar het ziekenhuis afgevoerd.quote:
Mijn adoptierenner van vorige jaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:57 schreef frits22 het volgende:
Ivan Velasco waarschijnlijk sleutelbeenbreuk
Hij is gebroken!111EINZquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:40 schreef marcodej het volgende:
Kleine fractuur in rechterbovenarm Garate. Start morgen wel.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:26 schreef Gillingham het volgende:
Hoort misschien niet helemaal thuis in het topic 'De ziekenboeg', maar het topic over Uitvallers werd onlangs gesloten...
Mag dus gewoon hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:37 schreef wimderon het volgende:
Centraal topic om ziektegevallen, blessures, uitvallers en andere van dit soort calimiteiten te bespreken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |