Dat geldt voor bijna iedere ploeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:41 schreef franklop het volgende:
Meer dan de helft van de Saur-Sojasun ploeg ligt in de lappenmand
Nog een bijltjesdag?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:43 schreef Ericr het volgende:
Donderdag wordt bijltjesdag, alles wat nu ziek of half lam op de fiets zit zal er dan volledig doorheen zakken. Dan zie je de schade van alle valpartijen nog een keer versterkt terug.
En anders komt een loodzware rit naar Plateau de Beille nog..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nog een bijltjesdag?
Ik vrees dat je gelijk hebt.
Bij kopmannen komt het ook meer in beeld, me dunkt.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch wel apart dat die kopmannen altijd goed omringd zijn, maar dat het heel vaak net de kopman is die valt. Dát of ze liggen er allemaal en de kopman is het zwaarst geraakt.
Tourmalet wordt een sloper, zeker niet de lastigste klim maar als je pijntjes hier of daar hebt is een klim van bijna 20 Km genoeg om veel tijdsverlies op te lopen of de genadeklap te krijgen waardoor je afstapt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nog een bijltjesdag?
Ik vrees dat je gelijk hebt.
Er zijn nog nooit zoveel kopmannen of kopstukken met schade geweest als nu.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij kopmannen komt het ook meer in beeld, me dunkt.
Het is toch vaak individueel afstappen, als er al een groepje uit de Tour gaat dan is het door het overschrijden van de tijdslimiet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Of dan krijg je weer dat als er 3 gasten afstappen het moraal bij de andere zwakken ook verminderd. Hoogerland wil graag door maar wat als er 5 man voor z'n neus afstappen. Doet je ook geen goed denk ik.
Waarom zou je het meekrijgen, de afstappers bungelen meestal nog verder achter je als je het moeilijk hebt en gestaag worden die achterblijvers het vooral beu omdat ze lang alleen moeten rijden. De sprinters die reeds kansloos zijn voor groen en misschien last hebben van hun linkerteen zullen dan allicht denken dat ze beter thuis op de bank kunnen zitten dan nog meer dan een week dezelfde k*t bergen beklimmen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tuurlijk is het individueel afstappen. Maar ik neem aan dat je het wel meekrijgt als er iemand afstapt of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |