Ik heb het idee dat er deze tour vooral vaak voorin het peloton wordt gevallen. Als je de uitvallers bekijkt staan er ook veel grote namen tussen.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:42 schreef Gitank2 het volgende:
Is het nou angst of stress dat er zoveel grote namen zo hard vallen?
Triest einde van de carriere van Vino zeg.
Nog even revalideren van een gebroken dijbeen en dan nog even trainen om op topniveau te komen. Ik denk niet dat hij nog terug gaat komen.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef Felagund het volgende:
Zoiets gun ik Vino ook niet. Hopelijk gaat hij nog een jaartje door, maar ik ben er bang voor.
De president van Kazachstan wil dat hij nog een jaartje door gaat. Misschien dat dat een motivatie kan vormen.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nog even revalideren van een gebroken dijbeen en dan nog even trainen om op topniveau te komen. Ik denk niet dat hij nog terug gaat komen.
Als ie terugkeert heb je een soort Beloki na zijn val.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
De president van Kazachstan wil dat hij nog een jaartje door gaat. Misschien dat dat een motivatie kan vormen.
Maar ik ben er ook bang voor.
twitter:JohanBruyneel twitterde op zondag 10-07-2011 om 19:48:24Big bruises on lower back for @andykloedi. X-Rays say nothing broken. Ufff... reageer retweet
quote:Knieprobleem voor Contador
Alberto Contador maakt zich zorgen over zijn knie. De Spaanse titelverdediger viel zondag in het begin van de negende etappe op precies dezelfde knie als bij eerdere valpartijen in deze Tour de France. "Ik maak me zorgen. De knie doet pijn. Het voelt niet goed. De rustdag komt op een goed moment", aldus de kopman van SaxoBank
Telesport
lijkt wel degelijk een schouderduw te krijgen...quote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
@ Conta:
http://nos.nl/video/255058-karpets-lijkt-contador-te-duwen.html
Ziet de NOS dingen die er niet zijn? Echt rare valpartij, maar volgens mij was Contador gewoon bezig met andere dingen.
Commenting on the incident that sent Contador to the tarmac earlier on Sunday, Saxo Bank-Sungard team manager Bjarne Riis told reporters: "I don't think he (Karpets) did it on purpose, it's unfortunate. His saddle went into Alberto's handlebar and then that kicked him down and that's it."quote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
@ Conta:
http://nos.nl/video/255058-karpets-lijkt-contador-te-duwen.html
Ziet de NOS dingen die er niet zijn? Echt rare valpartij, maar volgens mij was Contador gewoon bezig met andere dingen.
Dat valt dit jaar voor het eerst wel op ja... Kan een beetje de stress van de kopmannen zijn, maar ik denk toch vooral gewoon domme pech. Kan anders niet verklaren waarom het uitgerekend twee kopmannen zijn die ervanaf stuiteren in die bocht (Vino en VDB).quote:Op zondag 10 juli 2011 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch wel apart dat die kopmannen altijd goed omringd zijn, maar dat het heel vaak net de kopman is die valt. Dát of ze liggen er allemaal en de kopman is het zwaarst geraakt.
Wacht maar totdat ze straks een keer naast Ten Dam of Tallingii fietsen..... Daar staat nog een rekening open.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat de Schlecks niet gevallen zijn is ook wel een mirakel. Die zaten meer op de grond dan op de fiets.
Bronquote:Tour: Klöden doorstaat test en start dinsdag
Gepubliceerd op 11-07-2011, 13:54 door Mart van Gemeren. Laatst bijgewerkt 11-07-2011, 14:08
Naast Alexandre Vinokourov en Jurgen Van den Broeck is ook Andreas Klöden een groot slachtoffer van de valpartij in de negende etappe. De Duitser werd direct na de etappe naar het ziekenhuis vervoerd, waar geen breuken aan het licht kwamen. Wel heeft Klöden een kneuzing in zijn onderrug, die de Duitser belette om zondag op het laatste klimmetje op de trappers te gaan staan.
Maandag heeft Klöden een test ondergaan en daaruit blijkt dat de kopman van RadioShack gewoon van start gaat in de tiende etappe. "We zijn er zeker van dat hij dinsdag aan de start gaat, maar het blijft de vraag of hij zich voluit zal kunnen geven. Hij heeft een spierletsel aan zijn rug," vertelt een woordvoerder van RadioShack. Een eventueel uitvallen van Klöden zou een hard gelag zijn voor RadioShack, dat met vier kopmannen aan de start stond van de Tour. Na het uitvallen van Janez Brajkovic en Chris Horner en het tijdverlies van Levi Leipheimer staat alleen Klöden nog bovenin het klassement.
Bij een eventueel uitvallen van de Duitser of veel tijdverlies moeten de klassementsaspiraties dan ook opgeborgen worden. "Anders moeten we op ritzeges mikken," klinkt het bij de Amerikanen.
Ook Klöden zelf is overtuigd van moeilijke dagen die in het verschiet liggen. "We hebben een goede medische staf en ik hoop dat ik op de rustdag kan herstellen. De Tour gaat verder, ook al zal ik in de komende dagen wel pijn hebben”
http://www.movistarteam.com/quote:Looking after Amador and Rojas's progress
July 11, 2011 | Aurillac
Ankle sprain by Costa Rican and virus affection Spanish champ are main concens for Movistar Team as they enjoy a well-deserved rest day
Movistar Team enjoy a deserved, more than necessary, first rest day in the 2011 Tour de France at their hotel in Aurillac. After a hard stage yesterday to Saint-Flour, the seven remaining riders from the telephone squad -Kiryienka and Intxausti left the race- took profit from the day to charge their batteries before the second week of the Tour, coming after ten days where stress and tension were the main actors in a race that has already a good taste for the Blue team, with the spectacular victory by Rui Costa in Super-Besse
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |