Is opgestapt, maar wrs. laatste etappe vandaag voor hem.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
En gaat Feillu nog van start? Gerucht ging dat hij af ging stappen.
Die was wel heel belabberd bezig, als je ook vergelijkt met de Giro. Ook in de tour heeft hij wewl aardig gereden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:15 schreef Drebbelman het volgende:
John Gadret heeft eindelijk zijn zin en is afgestapt.
Duidelijk subjectief. Ik ga niet alles checken maar bij Wout Poels staat bv CRASH. Terwijl hij is afgestapt wegens ziekte.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:07 schreef Devpartner het volgende:
leuke vergelijking van out due to crash in de eerste 9 dagen... duidelijk meer dan anders.
http://vandalarchitect.tu(...)erous-in-past-decade
Goed dat hij weggaat, die bracht andere sprinters enkel in gevaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:19 schreef de_boswachter het volgende:
R. Feillu stapt morgen af.
Gaf hij net zelf aan in interview op Eurosport.
Hij wil nog energie overhouden voor einde van het seizoen.
Inderdaad. Hij zat vandaag ook behoorlijk te duwen in de laatste kilometer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:54 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Goed dat hij weggaat, die bracht andere sprinters enkel in gevaar.
het ging vandaag al weer heel wat beter. Dus wie weet over een paar bergetappes kan hij nog wat moois laten zienquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:58 schreef Ericr het volgende:
Mollema is grieperig, te hopen dat hij niet de rest aansteekt.
Hij moest.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Gadret had nooit op moeten stappen in deze Tour.
twitter:GarateJuanma twitterde op donderdag 14-07-2011 om 21:49:48Good news. I have broken my shoulder but not the tendon. I have not to be operated. I hope to return "soon". reageer retweet
Fanatiek ben je dan, om toch nog helemaal omhoog te fietsen. Hij moest daarna hoogstwaarschijnlijk ook weer naar beneden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:58 schreef franklop het volgende:
galim mocht rond de 45 minuten verliezen, was 14 minuten te traag
Dat zat ik me ook al te bedenken. De Vuelta krijgt met alle ambitieuze vroege uitvallers van de Tour straks wellicht nog een mooie startlijstquote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:51 schreef Nober het volgende:
Kan een heel mooi deelnemersveld worden voor de Vuelta.
Overigens: 2010, 28 uitvallers dit jaar al 23.
Naast renners als Nibali, Anton en Rodriguez die niet in de Tour rijden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:57 schreef Doff het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook al te bedenken. De Vuelta krijgt met alle ambitieuze vroege uitvallers van de Tour straks wellicht nog een mooie startlijst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |