quote:De etappe, een eerbetoon aan de verbintenis tussen de Tour en de landstreek Vendée, start op de verraderlijke Passage du Gois. De weg leidt van het Noirtmoutier-eiland naar het Franse vasteland. Bij vloed staat de straat in de Atlantische Oceaan blank, dus zal het ‘Grand Départ’ bij eb plaatsvinden. In de Tour van ‘99 glibberde het peloton voor het laatst over de weg, waar favoriet Alex Zülle destijds zijn Tourdroom in rook zag opgaan door een val. Twaalf jaar later zal de karavaan echter niet in volle vaart de strook opdraaien, maar wordt ‘Du Gois’ in de ‘veilige’ neutralisatie afgewerkt. In de jacht op de eerste gele trui lijken sprinters die bergop uit de voeten kunnen over de beste papieren te beschikken. De aankomst op Mont des Alouettes leent zich uitstekend voor types als Oscar Freire en Philippe Gilbert. Wie pakt de eerste gele trui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. Sanchez's afdalingquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:01 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Schakel over naar één, daar weet Michel te zeggen dat Urtasun de snelste van de selectie is. Geen idee of het waar is.
Eduard37!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:55 schreef Remzz het volgende:
Paar jaar geleden hadden we ook zo'n halve die meeposte elke etappe, eduart nogwat ofzo
Die Movistar renner is nog steeds niet bij...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:04 schreef Strani het volgende:
Ik weet dat we wat slechte weken hebben gehad qua zware crashes maar die commentatoren reageren bij elk wiebeltje alsof we bijna een dooie hebben. Schrik me steeds lam.
Ohja, die baasquote:
Jawel want ze staan niet meer bij de start.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Afgelopen 5 uur dus helemaal niets gebeurd...
Oh jawel hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Movistar renner is nog steeds niet bij...
Kijk naar de Belg.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:05 schreef Falco het volgende:
Hoeveel vertraging heeft de NOS-stream. Bij mij zijn ze nu op 28,1 km.
27,5 ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:05 schreef Falco het volgende:
Die ja! Wat een kerel was dat mooiste was dat ie het zelf helemaal niet door had(of het was een extreem goede troll).quote:
27,3 hier.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:05 schreef Falco het volgende:
Waarom? Ik vind het commentaar van Herbert en Ducrot meesterlijkquote:
Klein minuutje vertraging dus. Niet acceptabel, maar soit. Ik kan wel lekker streampje meepikken en op FOK! postenquote:
Soler. Maar dan nog, valpartijen horen ook bij de koers en we kunnen moeilijk drie weken in angst en beven de Tour volgen. De kans op drama bestaat altijd, maar is niet ineens groter nu na de crashes van Weylandt en Soler.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Movistar renner is nog steeds niet bij...
Oh je doelt op Soler. Ik dacht dat je op Kiryienka doelde, die eerder in de etappe ten val kwam.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik las iets anders http://www.nusport.nl/wie(...)iten-bewustzijn.html
DVB-T USB adapterquote:
Kiryienka is niet afgestapt??quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh je doelt op Soler. Ik dacht dat je op Kiryienka doelde, die eerder in de etappe ten val kwam.
Naja ik volg het via de iPad maar goedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
DVB-T USB adapteren DVB-T op de kabel van Caiway:
- Sporza op tv
- stream NOS
- stream Radio 1
Ze hebben allemaal nieuwe shirts aan. Het is een speciaal shirt voor de Tour vanwege het steunen van het Wereld Natuurfonds.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:12 schreef Alrac4 het volgende:
wie is die sky renner met dat groene shirt?
misschien engels kampioen wiggins??quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:12 schreef Alrac4 het volgende:
wie is die sky renner met dat groene shirt?
Al maakt ie ze alle 6 met een ander, dan heeft ie ze nog steeds zelf gemaaktquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zelf gemaakt of had hij daarvoor meerdere relaties nodig?
Toine van Peperstraten maakte dezelfde verspreking, ik lag toen dubbel...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:05 schreef TWP het volgende:
Zouden ze dat in Engeland als Fuckler uitspreken?
Kan ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Al maakt ie ze alle 6 met een ander, dan heeft ie ze nog steeds zelf gemaakt
die zal nu gaan naar , Perrig Quémeneurquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:17 schreef Falco het volgende:
Kom op Westra, plaats een demarrage. Mag je morgen met een rood rugnummer rijden
Zeker.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:18 schreef Pino112 het volgende:
Bedankjes aan elkaar, blijf het altijd mooi vinden.
Ze moeten nog 3 weken hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:18 schreef kesselman het volgende:
ik snap echt dat er niet 1 van de koplopers een demarage plaatst
al is het er 1 van 1 km ,dan win je tenminste dat rode rugnummer
Tiswat.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:18 schreef kesselman het volgende:
ik snap echt dat er niet 1 van de koplopers een demarage plaatst
al is het er 1 van 1 km ,dan win je tenminste dat rode rugnummer
1 Ier en 8 Fransen, hoe is het mogelijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:24 schreef franklop het volgende:
gadret gaat zo nog tijd verliezen, zal Roche niet erg vinden
Ik als Nostradamus verwacht hem als beste Fransmanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:24 schreef franklop het volgende:
gadret gaat zo nog tijd verliezen, zal Roche niet erg vinden
Hep ie ook sjel in zun haar?quote:
Was een kwartier geleden gewoon in beeld.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef FredvZ het volgende:
Van de Walle ligt eraf volgens radio Tour.
Lijkt me aannemelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef FredvZ het volgende:
De beelden van 10 minuten geleden bevestigen dat.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef FredvZ het volgende:
En Royston Drenthe die even belt vanaf de Sierra Nevada.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Derksen op de stang, Smeets op de pakkendrager.
twitter:wielrennen twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 17:29:22Gesink is niet betrokken bij de valpartij #tdf11 reageer retweet
Als echte baas, win je daarna nog. Zoals Guerini.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de bergen blijft het me verbazen dat het niet vaker misgaat.
Mooi zo.quote:
Vind ze altijd wel grappig, deze was weer hilarisch.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:29 schreef Strani het volgende:
Gesink moet gewoon nu aanvallen en dan de Tour winnen!
Omdat er voor mijn gevoel steeds meer valpartijen plaatsvinden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er lijken nauwelijks grote namen achteraan te zitten.
Dit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Clenbutador op achterstand, gerechtigheid 14.gif
tuurlijk, lekker voor die achterblijvers.quote:
Dit is een slag, hopelijk de oorlog...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Simpele ziel, net of je 380 km hek kunt neerzetten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Die toeschouwers moeten echt meer dranghekken krijgen
Nou ja, ik bedoel ook meer dat die zijn kansen voor de etappe nogal verhogen he. Niet dat ie nu al gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat weten we pas na de finish.
Nu zijn de klassementmannen vooraan de grote winnaars...
Dat wel maar als het een andere klassementsrenner was denk ik dat ze het niet hadden gedaanquote:
Laat hem, hij weet alleen maar iets van Ajax af.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Simpele ziel, net of je 380 km hek kunt neerzetten.
DIt dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Dan zouden die faalhazen van Leopard wel doorrijden maar nu zullen ze wel gaan huilen als Andy tijd verliest.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit Andy Schlek wel in de voorste groep?
Hushovd, Boonen, Goss..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Cunego, Voeckler, Gilbert & A. Schleck heb ik genoteerd voor mijn dagklassement
Oh ja, krijgen we die weer.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:38 schreef Moonlighter het volgende:
Gesink zat ook gewoon te ver van achter
Zat er heel de tijd bij en kan gewoon hard omhoog rijden, niet zo raar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |