Oh je doelt op Soler. Ik dacht dat je op Kiryienka doelde, die eerder in de etappe ten val kwam.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik las iets anders http://www.nusport.nl/wie(...)iten-bewustzijn.html
DVB-T USB adapterquote:
Kiryienka is niet afgestapt??quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh je doelt op Soler. Ik dacht dat je op Kiryienka doelde, die eerder in de etappe ten val kwam.
Naja ik volg het via de iPad maar goedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
DVB-T USB adapteren DVB-T op de kabel van Caiway:
- Sporza op tv
- stream NOS
- stream Radio 1
Ze hebben allemaal nieuwe shirts aan. Het is een speciaal shirt voor de Tour vanwege het steunen van het Wereld Natuurfonds.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:12 schreef Alrac4 het volgende:
wie is die sky renner met dat groene shirt?
misschien engels kampioen wiggins??quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:12 schreef Alrac4 het volgende:
wie is die sky renner met dat groene shirt?
Al maakt ie ze alle 6 met een ander, dan heeft ie ze nog steeds zelf gemaaktquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zelf gemaakt of had hij daarvoor meerdere relaties nodig?
Toine van Peperstraten maakte dezelfde verspreking, ik lag toen dubbel...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:05 schreef TWP het volgende:
Zouden ze dat in Engeland als Fuckler uitspreken?
Kan ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Al maakt ie ze alle 6 met een ander, dan heeft ie ze nog steeds zelf gemaakt
die zal nu gaan naar , Perrig Quémeneurquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:17 schreef Falco het volgende:
Kom op Westra, plaats een demarrage. Mag je morgen met een rood rugnummer rijden
Zeker.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:18 schreef Pino112 het volgende:
Bedankjes aan elkaar, blijf het altijd mooi vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |