Dat moet wel geshopt zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:08 schreef kvd het volgende:
soms is het niet verstandig hotpants te dragen: Alicia Keys
[ afbeelding ]
There's a babyhead coming outquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:12 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dan heb je die van Michael Kors nog niet gezien, uit het archief.
Ah, kenkels.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:08 schreef kvd het volgende:
soms is het niet verstandig hotpants te dragen: Alicia Keys
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:41 schreef hexje het volgende:
Hier valt het mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier houdt ze er een tasje voor.![]()
[ afbeelding ]
Nou, overdrijven is ook een vak. Tal van vrouwen die zulke benen hebben. Die dragen dan meestal weer geen hotpants.quote:
Wat schattig. Een navelbreukje. Kan je in ieder ziekenhuis wat aan laten doen.quote:
Nee joh, hij is pas 61 en gelooft heilig in Gods creatie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een plastische chirurgie gezicht heeft die man.
Teveel Sneijder-facials?quote:
echt zonde, vond haar altijd echt heel mooi, maar er blijft weinig van overquote:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Volgens mij is ze vooral erg afgevallen, ze heeft zo'n bottig gezicht nu... ik denk niet dat het plastische chirurgie is hoor. En ik denk ook de combinatie met het steile haar, dat maakt d'r hoofd ook wat dunner denk ik.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:10 schreef pberends het volgende:
MILAN, ITALY - February 23, 2011 Yolanthe Sneijder Cabau attends the Twin Set Cocktail Party as part of Milan Fashion Week Womenswear A/W
Yolanthe een tijdje terug... was ie al gepost?
Omg wist niet dat ze er inmiddels zo erg uit zagquote:Op zondag 17 juli 2011 23:10 schreef pberends het volgende:
MILAN, ITALY - February 23, 2011 Yolanthe Sneijder Cabau attends the Twin Set Cocktail Party as part of Milan Fashion Week Womenswear A/W
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yolanthe een tijdje terug... was ie al gepost?
Another beauty bites the dust.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:57 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yo een jaar of 4 terug.
En nog wat verder terug (al vaker gepost, maar goed...). Die linker was net voordat ze bekend werd, 2003 of 2004. Voor de grap ook nog even een recente ernaast.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:57 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yo een jaar of 4 terug.
Ik weet niet wat erger is, dat natte schaamhaar links als een kamper tot op de billen, inclusief haargrens, of nu dat magere smoeltje?quote:Op maandag 18 juli 2011 07:22 schreef female81 het volgende:
[..]
En nog wat verder terug (al vaker gepost, maar goed...). Die linker was net voordat ze bekend werd, 2003 of 2004. Voor de grap ook nog even een recente ernaast.
[ afbeelding ]
Yolanthe vervloekt me echt als ze dit ziet.
Is heel lang haar ordinair? Nooit geweten.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, dat natte schaamhaar links als een kamper tot op de billen, inclusief haargrens, of nu dat magere smoeltje?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |