Dank ik heb al ooit bij een psycholoog gelopen maar toen heb ik dit verzwegen... Zal ik de psycholoog dit topique mailen?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:23 schreef S95Sedan het volgende:
Damn.... Klinkt als een psychose, zou serieus hulp zoeken als ik jou was want dat is volgens mij echt niet normaal hoor.
Waarom zou je zoiets verzwijgen als je bij een psycholoog loopt, zijn er juist om je te helpen die mensen. Nee zou dit niet mailen, kan je toch ook zelf vertellen mocht je een afspraak hebben.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dank ik heb al ooit bij een psycholoog gelopen maar toen heb ik dit verzwegen... Zal ik de psycholoog dit topique mailen?
Ik loop dus niet meer bij een psycholoog, en ik heb het verzwegen omdat het over mijn slechte punten ging...quote:Op zondag 3 juli 2011 11:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets verzwijgen als je bij een psycholoog loopt, zijn er juist om je te helpen die mensen. Nee zou dit niet mailen, kan je toch ook zelf vertellen mocht je een afspraak hebben.
Damnnn jij idioot......quote:Op zondag 3 juli 2011 11:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dank ik heb al ooit bij een psycholoog gelopen maar toen heb ik dit verzwegen... Zal ik de psycholoog dit topique mailen?
Je gaat juist toch heen om je problemen op te lossen. Dus dat snap ik niet helemaal.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik loop dus niet meer bij een psycholoog, en ik heb het verzwegen omdat het over mijn slechte punten ging...
Ik weet niet goed hoe ik dit moet gaan doen, naar de psycholoog. Want ik wil dit niet aan mijn ouders vertellen, ik moet perfect zijn hè. En volgens mij moet je toestemming hebben van je ouders (voor de verzekering)quote:Op zondag 3 juli 2011 11:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je gaat juist toch heen om je problemen op te lossen. Dus dat snap ik niet helemaal.
En nee, niet dit topic doormailen zoals zusterclivia zegt, in je eigen woorden vertellen. Met praten lucht je dingen namelijk en voorkom je ze de volgende keer misschien.
Ik voel me nu ook nogsteeds verward... Zo erg heb ik het nog nooit gehad. Jaloezie, stomheid, angsten, alles loopt door elkaar heen in mijn hoofd, krijg ook mijn paniekaanval weer terug (ik was 2 uur lang spoorloos, heb kebab gegeten en met iemand gepraat) van gisteren, damn toen was het nog erger maar voel me nu nogsteeds heel erg verward...quote:Op zondag 3 juli 2011 11:40 schreef zusterclivia het volgende:
Hij heeft momenteel geen begeleiding, maar een bezoekje aan de huisarts is ook
een stap.
Gewoon naar de huisarts gaan, heeft sowieso een geheimhoudingsplicht dus als je niet wil dat je ouders het weten. Zelf zou ik het wel vertellen maargoed.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik dit moet gaan doen, naar de psycholoog. Want ik wil dit niet aan mijn ouders vertellen, ik moet perfect zijn hè. En volgens mij moet je toestemming hebben van je ouders (voor de verzekering)
Jij hebt ook een betere band met je ouders. Denk ik dan.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon naar de huisarts gaan, heeft sowieso een geheimhoudingsplicht dus als je niet wil dat je ouders het weten. Zelf zou ik het wel vertellen maargoed.
Ik denk niet dat je dat moet doen, hou het liever wat luchtiger in je vriendenkring en vertel het in de groep. (ja is eng, maar een stap die wel te nemen is)quote:Op zondag 3 juli 2011 11:52 schreef Newbie114 het volgende:
Zal ik aan dat meisje dat ik leuk vind vandaag alles vertellen (inclusief dat ik haar leuk vind) of dat ik haar leuk vind, want ik kan er echt niet tegen dit gevoel, dan is die verliefdheid tenminste weg, of hij wordt vervangen door een nog beter gevoel, maar ik zou het echt kut vinden als het dan awkward wordt in de groep (moeilijk dat te vermijden)
Nee dat kan ik niet zou ik ook nooit kunnen, ze plakken mij een labeltje op waar ik nooit meer vanaf kom, en dan kan ik al helemaal ophouden met hopen dat dat meisje mij ook leuk vind (god als ik aan haar denk smelt ik weer helemaal van binnen, ik ben echt verliefd op haar, een gevoel waarvan ik niet wist dat het bestond, alleen lust dacht ik; damn als ik aan haar mooie bruine ogen en haar heel lichtbruinblond haar denk en aan haar schattige gezichtje, haar mooie figuur, haar voorliefde voor metal (:o, ik ook) enenenenenenennenen ik kan haar niet alleen mijn gevoelens vertellen toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:59 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat moet doen, hou het liever wat luchtiger in je vriendenkring en vertel het in de groep. (ja is eng, maar een stap die wel te nemen is)
Ja maar ik bedoel of ik het haar moet vertellen, of niet, en of ik haar moet vertellen of ik haar leuk vind of niet... Ik schaam me...quote:Op zondag 3 juli 2011 12:14 schreef zusterclivia het volgende:
Kanniet is dood zij mijn moeder altijd![]()
Naja jammer, zoals je hen beschreef had ik opzich wel het idee dat het chille types zijn, die hun vriend ook graag blij en gelukkig zien![]()
Maar waarom zou je het wel bij het meisje van je dromen durven? Het lijkt me een zwaar verhaal voor zo'n jong meisje, kan zij dit wel aan? zeker als ze het ook nog eens niet tegen iemand zou mogen doorvertellen, moeilijk hoor al die geheimzinnigheid.
Nee, ik zou het haar niet vertellen, je gaat er zelf veel te gesloten mee om nog.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel of ik het haar moet vertellen, of niet, en of ik haar moet vertellen of ik haar leuk vind of niet... Ik schaam me...
Ok maar even over dat meisje (daar hoort het topic over te gaan, eigenlijk) zal ik tegen haar zeggen dat ik haar leuk vind (goed aangekleed natuurlijk)quote:Op zondag 3 juli 2011 12:39 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Nee, ik zou het haar niet vertellen, je gaat er zelf veel te gesloten mee om nog.
Die schaamte moet eerst weg, dus kruip eens achter dat pantser vandaan, het zal je meevallen
Hints als in?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet iemand anders niet met jouw problemen lastig vallen. En of je haar leuk vind, ik zou het niet vertellen maar gewoon hints geven richting haar en dan kijken hoe ze reageert.
Geef een voorbeeld, dit heb ik nog nooit eerder gedaanquote:Op zondag 3 juli 2011 12:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon laten merken zonder het echt te zeggen.
+1quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Geef een voorbeeld, dit heb ik nog nooit eerder gedaan
Ja inderdaad hier met die hints want dat kan ik ook voor geen meter.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gewoon gezellig hebben, beetje grapjes maken, wat plagen. Is niet een standaard iets wat je echt kan doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb gister wel bij de kermis (toen ik nog nuchter was) toen we net uit de booster kwamen haar tegen me aan gehad en moest dus ook in haar oor praten... Maar volgens mij heeft ze me getest: ze zei: 'oke, ik blijf wel even buiten wachten (je kon maar met zn vieren in een karretje) en ik zeg dan natuurlijk niet: 'oke dan wacht ik gezellig met jou anders ben je ook zo'n forever alone typetje (meerdere keren tegen haar gezegd dat laatste, vond ze wel grappigquote:Op zondag 3 juli 2011 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon gezellig hebben, beetje grapjes maken, wat plagen. Is niet een standaard iets wat je echt kan doen.
Sorry... Maar zoveel had ik niet eens op (totdat ik verdrietig werd dan)quote:Op zondag 3 juli 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
Oh ja en Newbie een ding, stop godverdomme met zoveel te zuipen ja.
Je loopt toch niet serieus tijdens dates te vermelden wat er allemaal mis met je is? Grootste afknapper die er is. Dan zullen ze vast een beetje beleefd meeknikken, maar gegarandeerd dat ze zo snel mogelijk weg willen.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
+1ook niet mijn sterkste kant dat soort dingen
Je kunt altijd aangeven wat je van iets vindt en wat je zelf wilt. Het is beter om dat niet onder stoelen of banken te steken, totdat het je echt hoog zit. Dan is het ook gemakkelijk om dingen luchtig/simpel aan te geven, zonder door te zeuren. Zo leren mensen je kennen. Als je dan echt iets wel of juist niet wil dan snappen mensen dat. Als je dan een langere periode, tegen je zin in het nodige hebt gedaan, dan kun je ook makkelijker een keer flink op je strepen gaan staan.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:37 schreef benzin het volgende:
Op de middelbare school deed ik vaak alles om te proberen om met anderen mee te komen en probeerde ik altijd maar een beetje met anderen mee te lopen. Maar wat ik de laatste jaren heb geleerd is dat het ook belangrijk is om iets te doen wat de anderen niet willen. Geef aan dat je niet meedoet/niet meegaat maar iets anders gaan doen. Sta op/loop daarna weg en met een beetje mazzel volgen een paar mensen je daar zelfs in.
Ik kan die principes niet echt goed uitleggen om dat ik zelf ook nog steeds niet snap hoe het exact werkt; maar dat proberen is een van de meest wijze lessen die ik kan meegeven. Hoewel ik het nog steeds niet 100% onder de knie heb zorgt het ervoor dat ik soms dingen kan doen die IK wil en mensen mij daar nog in volgen ook.
Dat wil ik nog wel een keer doen. Zo van: Hoi ik Tijn(brein) ik heb PDD-NOS? Wie ben jij en wat heb jij?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je loopt toch niet serieus tijdens dates te vermelden wat er allemaal mis met je is? Grootste afknapper die er is. Dan zullen ze vast een beetje beleefd meeknikken, maar gegarandeerd dat ze zo snel mogelijk weg willen.![]()
Gewoon niet doen. Hints ook niet. Kom op zeg. Geldt ook voor newbie trouwens.
Dat is toch aardig. Ze doen niet moeilijk en zo wordt het voor jou gemakkelijk het daarbij te laten. Klaar.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:09 schreef Newbie114 het volgende:
Damn ik test ze ea: 'sorry als ik jullie boos/ongerust heb gemaakt' en wat zeggen ze: 'Hahaa maakt niet uit' .... Gvd, het kan nu nogsteeds de drank zijn maar dat is toch niet de reactie
Wat dan doen? Zeggen dat je haar leuk vindt?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je loopt toch niet serieus tijdens dates te vermelden wat er allemaal mis met je is? Grootste afknapper die er is. Dan zullen ze vast een beetje beleefd meeknikken, maar gegarandeerd dat ze zo snel mogelijk weg willen.![]()
Gewoon niet doen. Hints ook niet. Kom op zeg. Geldt ook voor newbie trouwens.
Je wil toch indruk maken? Dan ga je toch geen negatieve dingen over jezelf vertellen.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat dan doen? Zeggen dat je haar leuk vindt?
Nee maar ik bedoelde ipv hints. Ben ik zo vaag bezig vandaag?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:05 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je wil toch indruk maken? Dan ga je toch geen negatieve dingen over jezelf vertellen.
Dat doet hij toch niet dat doet tijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:05 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je wil toch indruk maken? Dan ga je toch geen negatieve dingen over jezelf vertellen.
Gewoon niks? Laat haar daar op een later moment achter komen. Iedereen heeft wel dingetjes, hoef je niet te delen. Nergens voor nodig. Ik heb liever dat ik er zelf achterkom dan dat iemand gelijk loopt te vertellen dat ze veel problemen heeft met dit of dat. In ieder geval niet tijdens de eerste paar dates.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoelde ipv hints. Ben ik zo vaag bezig vandaag?
Nee, je laat dat blijken in de omgang met haar. Het is net als met vrolijk zijn. Mensen kunnen aan je zien dat je vrolijk bent, en dit hoef je verder niet te zeggen.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat dan doen? Zeggen dat je haar leuk vindt?
Ik spreek sowieso geen meisjes aan dus gaat het toch niet gebeuren. En het is trouwens een grapje. Alhoewel ik het best wel een keertje wil doenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gewoon niks? Laat haar daar op een later moment achter komen. Iedereen heeft wel dingetjes, hoef je niet te delen. Nergens voor nodig. Ik heb liever dat ik er zelf achterkom dan dat iemand gelijk loopt te vertellen dat ze veel problemen heeft met dit of dat. In ieder geval niet tijdens de eerste paar dates.
Een compleet onbekende blonde meid begon daar mee toen ze me aansprak bij een busstation. Ze zag er niet verkeerd uit, maar was dus eigenlijk helemaal loco. Ik moest er gelijk niks meer van hebben. We hadden allebei de bus gemist dus ik wachtte op mn vader. Als ze niet zo gek was, had ik haar uitgenodigd om mee te rijden.
Iha een slechte strategie (te direct). ( Net als "Hoi, ik ben verliefd op jou en wat vind jij van mij".quote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel een keer doen. Zo van: Hoi ik Tijn(brein) ik heb PDD-NOS? Wie ben jij en wat heb jij?
Mensen moeten niet zo'n issue maken van al die dingen. Je accepteert mij zoals ik ben of je rot maar opquote:Op zondag 3 juli 2011 14:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Iha een slechte strategie (te direct). Net als "Hoi, ik ben verliefd op jou en wat vind jij van mij". Maar mensen met issues kunnen dat soms wel waarderen en geven je dan ook echt antwoord. Klaart meteen de lucht, hoef je geen verstoppertje te spelen en heb je gelijk een goed intiem gesprek.
Ja, dat zeggen mensen die sandalen met witte sokken dragen ook. Leuk enzo, maar helaas werkt dat niet op die manier.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo'n issue maken van al die dingen. Je accepteert mij zoals ik ben of je rot maar op
Als je houdt van relativeren wel. De meeste mensen willen verleiden/imponeren en doen zich zo goed mogelijk voor.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo'n issue maken van al die dingen. Je accepteert mij zoals ik ben of je rot maar op
Wie zegt dat ik mij niet ga aanpassen?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen mensen die sandalen met witte sokken dragen ook. Leuk enzo, maar helaas werkt dat niet op die manier.
Beetje aanpassen kan nooit kwaad.
Als iemand je echt leuk vindt maakt dat ook geen reet meer uit. Tot die tijd moet je gewoon het spelletje spelenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je houdt van relativeren wel. De meeste mensen willen verleiden/imponeren en doen zich zo goed mogelijk voor.
Goede post.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:10 schreef zusterclivia het volgende:
En tegen jou en Benzin zou ik willen zeggen ga met deze wetenschap naar je huisarts en vraag om gerichte verwijzing,er zijn hier legio mogelijkheden om je mind hierin te veranderen.
Door een pestverleden heb je een sociale achterstand lees hierin vooral achterstand en ga ervoor om het in te halen die achterstand en let wel, hoe langer je wacht, hoe meer je moet inhalen.
Verder zou ik het hele alcoholgedoe sws maar wat minderen als ik jou was Newbie, het zorgt voor meer problemen op termijn. Of erger je gaat je erachter verstoppen En je hebt daar nog alle reden toe ook.....(emotioneel gezien dan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vogel NIET doet bij het versieren, en wat wel de houding van Tijnbrein is, is al vliegend over zo'n vrouwtje haar hoofd schijten, want dat doen vogels nu eenmaal graag en zo zijn ze in het normale leven. "Je neemt me maar zoals ik ben."Ron Paul 2012
quote:Op zondag 3 juli 2011 14:29 schreef Supersoep het volgende:
Ik zal het even verduidelijken met een analogie naar vogels.
Als een bepaalde vogel een vrouwtje wil versieren, laat hij zichzelf van zijn beste kant zien. Dat doet hij door z'n vleugels te spreiden a la "KIJK DAN HOE GROOT ZE ZIJN. KIJK DAN!" of door een kek dansje te doen, zoals hier.
Daar is helemaal niks mis mee.Er is ook een andere kant van aan deze medaille. Als mensen voornamelijk vreemden zijn voor elkaar, ontstaat er zo een benauwende schijnheiligheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vogel NIET doet bij het versieren, en wat wel de houding van Tijnbrein is, is al vliegend over zo'n vrouwtje haar hoofd schijten, want dat doen vogels nu eenmaal graag en zo zijn ze in het normale leven. "Je neemt me maar zoals ik ben."
[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 03-07-2011 18:11:19 ]The view from nowhere.
Hoe lang ben je bereidt op zoiets te wachten voordat het vervelend wordt?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
Nieuw schoenen besteld![]()
Alleen erop wachten nu
Wachten als in moet verstuurd worden via ebayquote:Op zondag 3 juli 2011 15:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe lang ben je bereidt op zoiets te wachten voordat het vervelend wordt?
Off topic, tenzij het sandalen zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
Nieuw schoenen besteld![]()
Alleen erop wachten nu
Heb ik gezegt dat je je als een idioot moet gaan gedragen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Alleen al dat gekleugel met die stokjes. Net die hap bij je mond, en ja hoor, plats op je broek. Soms zit ik van ellende met die stokjes mijn neus leeg te peuteren, of steek ze in m'n oren. Kan me niks meer schelen. Maar ja, al peuterend word ik dan weer zo blij met mezelf, dat ze het toch weer leuk vindt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel een keer doen. Zo van: Hoi ik Tijn(brein) ik heb PDD-NOS? Wie ben jij en wat heb jij?
Sowieso heeft half nederland wel iets lijkt het inmiddels en als iemand je veroordeeld daardoor zegt dat meer over die persoon vind ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:54 schreef formerjellybean het volgende:
huh wil je serieus als je iemand ontmoet meteen vertellen dat je pdd-nos hebt ???
Dat vind ik een beetje raar, ik leer eerst iemand kennen en als het goed klikt en we goed met elkaar om kunnen gaan vertel ik wel dat ik borderline heb maar ik ga het niet vertellen als ik iemand net ken.
En ja soms komt het gesprek qua werk ofzo wel eens over van wat doe je , ik zit in de ziektewet door Borderline maar daar kan je ook gelijk opmaken wat voor persoon het is , omdat ik er ook weleens tokkies bij heb, maar gelukkig zijn er ook mensen die er juist wel goed op reageren en dan gewoon interesse tonen.
Echt stom ja, terwijl borderline helemaal niets te maken heeft met gek zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik zelf ook hoor, maar ik heb wel van een aantal mensen gemerkt dat ze je op zoiets afrekenen maar dat waren ook weer niet de personen waar ik mee om zou willen gaan.
Je hebt ook een grote groep die er gewoon interesse in heeft en dus ook verder vraagt van goh , hoe is het ontdekt en hoe ga je ermee om , en die waardeer ik meer dan degene die meteen gaan zitten van ohhhhh je bent gek.
Yup, inderdaad, lekker laten gaan die mensen, heb je niks aan. herkenbaar inderdaad.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik zelf ook hoor, maar ik heb wel van een aantal mensen gemerkt dat ze je op zoiets afrekenen maar dat waren ook weer niet de personen waar ik mee om zou willen gaan.
Je hebt ook een grote groep die er gewoon interesse in heeft en dus ook verder vraagt van goh , hoe is het ontdekt en hoe ga je ermee om , en die waardeer ik meer dan degene die meteen gaan zitten van ohhhhh je bent gek.
Ligt eraan op wat voor manier. Aanleiding enzo.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:12 schreef formerjellybean het volgende:
Stom vraagje is als een jongen je gaat slaan met knuffeltjes (ja lagen in handbereik in de kroeg) ook een versierpoging ????
In dit topic is al een paar keer gezegd dat "meisjes plagen, zoentjes vragen" een nuttige filosofie is. Ik zou me zelf niet kunnen voorstellen dat ik zoiets zou doen, maar volgens die wijsheid is het misschien dus wel een versierpoging ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:24 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon in de kroeg stond met zijn broer te praten en toen lag naast hem een knuffel krokodil, die ik tegen me aan kreeg waarna ik hem weer terug mepte ermee. Vond het wel grappig, hij bleef er een beetje mee klieren.
Gezond is het ook niet, dus ja...quote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Echt stom ja, terwijl borderline helemaal niets te maken heeft met gek zijn.
denk het wel hoor waarom zou je anders een meisje dat je niet kent met een knuffel gaan slaan. ik kan niks anders bedenken dan een versier poging.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:24 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon in de kroeg stond met zijn broer te praten en toen lag naast hem een knuffel krokodil, die ik tegen me aan kreeg waarna ik hem weer terug mepte ermee. Vond het wel grappig, hij bleef er een beetje mee klieren.
Je noemt formerjellybean momenteel gekquote:Op zondag 3 juli 2011 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezond is het ook niet, dus ja...
Tegenhanger van gezond, is gek dan?
Goeie filmquote:Op zondag 3 juli 2011 19:44 schreef Newbie114 het volgende:
Ben ik weer, ik haat beleefdheidsbezoekjes waar je niemand kent op een verjaardag. Nu maar full metal jacket kijken
hier een bekende legendarische scene van full metal jacket:quote:Op zondag 3 juli 2011 19:44 schreef Newbie114 het volgende:
Ben ik weer, ik haat beleefdheidsbezoekjes waar je niemand kent op een verjaardag. Nu maar full metal jacket kijken
Lichte vorm van autismequote:Op zondag 3 juli 2011 20:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Weet ikomdat wij als 2en hier zijn, wat is PDD-NOS eigenlijk?
nee helemaal niets.quote:
oh maar dat is toch vet goed!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:29 schreef Newbie114 het volgende:
Hee MLiG, ik ben 16, en het gaat nu echt over het meisje van mijn dromen. Ik droom over haar![]()
. Maar dat hangen met haar vriendin was voor de lols, en toen ik wegging zat mijn maat nog nergens toen ik terugkwam zat hij juist langs dat meisje en er was verder ook nergens ruimte... Maar ik weet niet wat dat ik nu moet doen. Ik heb haar echt zitten entertainen (grapjes maken (over mezelf, over haar) en haar zitten prikken, met haar praten,
nee , ik ken het niet van eigen ervaring. ik raak(Te) nooit meisjes aan, omdat...gewoonquote:je kent het wel)
als je te hard probeert, kan het nep over komen. of dan kan je congruentietests krijgenquote:dus daar zal het ook niet aan liggen. Ik hoop dat ze me nu niet anders ziet, want ik was mezelf niet. Ik ga morgen een plan de campagne maken voor haar en ook voor mijn problemen.
Met haar wil ik meer dan alleen dat, er is wel een soortvan vriendin geweest maar daar was ik 1 x bij (lange afstand) en die heb ik toen al gevingerd & gebeft (het was wel echt een slet dus kostte geen moeite hoefde alleen te zeggen: ik hou van je) maar ik mocht dat wijf geeneens, geen spijt van, maar toch....quote:Op zondag 3 juli 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben 24
succes ermee. maakt eigenlijk niet uit wat je gaat doen, gewoon zo veel mogelijk leuke dingen samen doen.
ze zijn nog best wel jong en zijn nog niet gewend dat er dagelijks mannen op ze afkomen met bullshit om alleen maar in hun broekje te komen.
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:27 schreef Newbie114 het volgende:
Maar met dit meisje is het heel anders ik vind haar echt leuk, ben echt verliefd op haar, ze is zo schattig en zo lief en aardig *zucht*
dan kan je toch leuke dingen gaan doen? een verslavend computerspelletje wat ze leuk vind. . twister.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:27 schreef Newbie114 het volgende:
Maar met dit meisje is het heel anders ik vind haar echt leuk, ben echt verliefd op haar, ze is zo schattig en zo lief en aardig *zucht*
volgensmij is het gewoon een vriendengroep, die dacht van " fuck hem dat hij geen plaats meer heeft".quote:Op zondag 3 juli 2011 21:38 schreef ook_gek het volgende:
met alle respect maar newbie114...
als jij naast een meisje zit en zij gaat steets verder van je vandaan zitten is dat niet zo goed teken.
als jij terug komt en er zit iemand anders naast haar en ze zegt niks is dat geen goed teken. Er zit zelfs een kans in dat ze aan die gozer gevraagt heeft om naast haar te zitten.
als ze naast je had willen zitten, of als ze het zielig had gevonden had ze er wel iets van gezegt.
Heel leuk al die zoet sappige reacties hier, maar soms moet ook de andere kant verteld worden.
volgens mij is hij nog al vaak de lulquote:Op zondag 3 juli 2011 21:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij is het gewoon een vriendengroep, die dacht van " fuck hem dat hij geen plaats meer heeft".
Dit.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij is het gewoon een vriendengroep, die dacht van " fuck hem dat hij geen plaats meer heeft".
en eigenlijk ook helemaal niet zo erg, want er was al plaats te weinig toen hij daar even wegging.
Ik probeer te zorgen dat ze mij ook aardig vinden. Ik wil wel een keer echte vriendengroep die uitgaan. Wat zou ik dat graag willen. Nu wordt ik wel uitgenodigd, voor veel. Maar ik ga niet naar het feest, (girls only) want weet niet wat ik moet zeggen en ik ben wel zo tyfusmoe dat ik morgen wel kijk wat er gebeurt bij de lunch en savons bij klassenfuif.quote:
Ik weet hoe je je voelt.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:29 schreef Newbie114 het volgende:
Hee MLiG, ik ben 16, en het gaat nu echt over het meisje van mijn dromen. Ik droom over haar![]()
. Maar dat hangen met haar vriendin was voor de lols, en toen ik wegging zat mijn maat nog nergens toen ik terugkwam zat hij juist langs dat meisje en er was verder ook nergens ruimte... Maar ik weet niet wat dat ik nu moet doen. Ik heb haar echt zitten entertainen (grapjes maken (over mezelf, over haar) en haar zitten prikken, met haar praten, je kent het wel) dus daar zal het ook niet aan liggen. Ik hoop dat ze me nu niet anders ziet, want ik was mezelf niet. Ik ga morgen een plan de campagne maken voor haar en ook voor mijn problemen.
je moet helemaal niet proberen te zorgn dat ze je aardig vindenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik probeer te zorgen dat ze mij ook aardig vinden. Ik wil wel een keer echte vriendengroep die uitgaan. Wat zou ik dat graag willen. Nu wordt ik wel uitgenodigd, voor veel. Maar ik ga niet naar het feest, (girls only) want weet niet wat ik moet zeggen en ik ben wel zo tyfusmoe dat ik morgen wel kijk wat er gebeurt bij de lunch en savons bij klassenfuif.
Nee dat snap ik en ze vinden mij ook wel aardig, anders nodigen ze mij niet uit... Neem ik aan dan.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet helemaal niet proberen te zorgn dat ze je aardig vinden
ze vinden je aardig of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |