abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juli 2011 @ 11:09:25 #201
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98975143
Damn ik test ze ea: 'sorry als ik jullie boos/ongerust heb gemaakt' en wat zeggen ze: 'Hahaa maakt niet uit' .... Gvd, het kan nu nogsteeds de drank zijn maar dat is toch niet de reactie :o
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_98975156
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:42 schreef Newbie114 het volgende:
Wow dankjewel benzin, echt ik heb precies hetzelfde, liep ook altijd mee, maar nu had ik een chille groep :o ik hoop dat ze nog met me om willen gaan :o ik voel me zo stom... En ik wil dat de volgende keer ook, die cola's, maar wat zal ik zeggen als excuus? Dit verhaal (beetje whiny en laat me slecht overkomen op dat meisje) of dat ik niet eens meer weet wat ik gister gedaan heb (was dat maar zo, kan wel door de grond zakken)
Een groeps sms sturen met daarin je verontschuldiging voor je gedrag is al een goede stap
en als daar reactie opkomt in de vorm van, Oke....maar waarom? Vertel dan je verhaal eens tegen diegene.

En tegen jou en Benzin zou ik willen zeggen ga met deze wetenschap naar je huisarts en vraag om gerichte verwijzing,er zijn hier legio mogelijkheden om je mind hierin te veranderen.
Door een perstverleden heb je een sociale achterstand lees hierin vooral achterstand en ga ervoor om het in te halen die achterstand en let wel, hoe langer je wacht, hoe meer je moet inhalen.

Verder zou ik het hele alcoholgedoe sws maar wat minderen als ik jou was Newbie, het zorgt voor meer problemen op termijn. Of erger je gaat je erachter verstoppen En je hebt daar nog alle reden toe ook.....(emotioneel gezien dan).

edit: lees net dat je al gaat smsen in de update :)
  zondag 3 juli 2011 @ 11:14:35 #203
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98975259
Dankjewel zuster en deel. De meiden hebben al gezegd: Hahaa maakt niets uit, wij hebben wel goed geslapen. Dus nu is het wachten op die andere kerel... Volgens mij geven ze niets om mij :(
  zondag 3 juli 2011 @ 11:23:13 #204
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98975467
Damn.... Klinkt als een psychose, zou serieus hulp zoeken als ik jou was want dat is volgens mij echt niet normaal hoor.
  zondag 3 juli 2011 @ 11:25:01 #205
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98975514
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:23 schreef S95Sedan het volgende:
Damn.... Klinkt als een psychose, zou serieus hulp zoeken als ik jou was want dat is volgens mij echt niet normaal hoor.
Dank ik heb al ooit bij een psycholoog gelopen maar toen heb ik dit verzwegen... Zal ik de psycholoog dit topique mailen?
  zondag 3 juli 2011 @ 11:26:01 #206
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98975533
En ik wil geen labeltje, labeltjes zijn slecht, kan ik dadelijk geen enkel beroep meer krijgen ...
  zondag 3 juli 2011 @ 11:26:32 #207
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98975546
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:25 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dank ik heb al ooit bij een psycholoog gelopen maar toen heb ik dit verzwegen... Zal ik de psycholoog dit topique mailen?
Waarom zou je zoiets verzwijgen als je bij een psycholoog loopt, zijn er juist om je te helpen die mensen. Nee zou dit niet mailen, kan je toch ook zelf vertellen mocht je een afspraak hebben.
  zondag 3 juli 2011 @ 11:29:45 #208
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98975591
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom zou je zoiets verzwijgen als je bij een psycholoog loopt, zijn er juist om je te helpen die mensen. Nee zou dit niet mailen, kan je toch ook zelf vertellen mocht je een afspraak hebben.
Ik loop dus niet meer bij een psycholoog, en ik heb het verzwegen omdat het over mijn slechte punten ging...
pi_98975635
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:25 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Damnnn jij idioot......

Er hadden vannacht b.v. 2 agenten bij je ouders op de stoep gestaan kunnen hebben met de mededeling....nou vul het zelf maar in en nee dit zal jou niet overkomen pffffffff dom dom en nog eens dom.

En Ja Mail dit topic aub naar je behandelaar......doe het maar nu, nu het lijkt of je voor rede vatbaar bent. echt -O-

En voor jouw GEEN alcohol meer, kom anders eens een dagje meekijken in de kliniek, misschien is dat een eye opener.
  zondag 3 juli 2011 @ 11:35:57 #210
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98975710
Welke kliniek? Moet ik nu toegeven dat ik een probleem heb? Het is niet de alcohol het is ik (ik was aangeschoten, toen zag ik dat op de bank en toen ging ik tanken, snel en hard ging dat (2.5 flesje in 20 mn).
Oh, en dit is het 3rde weekend dat ik 16 ben.
  zondag 3 juli 2011 @ 11:37:46 #211
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98975748
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:29 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik loop dus niet meer bij een psycholoog, en ik heb het verzwegen omdat het over mijn slechte punten ging...
Je gaat juist toch heen om je problemen op te lossen. Dus dat snap ik niet helemaal.

En nee, niet dit topic doormailen zoals zusterclivia zegt, in je eigen woorden vertellen. Met praten lucht je dingen namelijk en voorkom je ze de volgende keer misschien.
pi_98975821
Hij heeft momenteel geen begeleiding, maar een bezoekje aan de huisarts is ook
een stap.
  zondag 3 juli 2011 @ 11:41:52 #213
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98975839
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je gaat juist toch heen om je problemen op te lossen. Dus dat snap ik niet helemaal.

En nee, niet dit topic doormailen zoals zusterclivia zegt, in je eigen woorden vertellen. Met praten lucht je dingen namelijk en voorkom je ze de volgende keer misschien.
Ik weet niet goed hoe ik dit moet gaan doen, naar de psycholoog. Want ik wil dit niet aan mijn ouders vertellen, ik moet perfect zijn hè. En volgens mij moet je toestemming hebben van je ouders (voor de verzekering)
  zondag 3 juli 2011 @ 11:44:34 #214
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98975897
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:40 schreef zusterclivia het volgende:
Hij heeft momenteel geen begeleiding, maar een bezoekje aan de huisarts is ook
een stap.
Ik voel me nu ook nogsteeds verward... Zo erg heb ik het nog nooit gehad. Jaloezie, stomheid, angsten, alles loopt door elkaar heen in mijn hoofd, krijg ook mijn paniekaanval weer terug (ik was 2 uur lang spoorloos, heb kebab gegeten en met iemand gepraat) van gisteren, damn toen was het nog erger maar voel me nu nogsteeds heel erg verward...
  zondag 3 juli 2011 @ 11:45:48 #215
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98975919
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:41 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik weet niet goed hoe ik dit moet gaan doen, naar de psycholoog. Want ik wil dit niet aan mijn ouders vertellen, ik moet perfect zijn hè. En volgens mij moet je toestemming hebben van je ouders (voor de verzekering)
Gewoon naar de huisarts gaan, heeft sowieso een geheimhoudingsplicht dus als je niet wil dat je ouders het weten. Zelf zou ik het wel vertellen maargoed.
  zondag 3 juli 2011 @ 11:46:58 #216
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98975942
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gewoon naar de huisarts gaan, heeft sowieso een geheimhoudingsplicht dus als je niet wil dat je ouders het weten. Zelf zou ik het wel vertellen maargoed.
Jij hebt ook een betere band met je ouders. Denk ik dan.
  zondag 3 juli 2011 @ 11:52:06 #217
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98976058
Zal ik aan dat meisje dat ik leuk vind vandaag alles vertellen (inclusief dat ik haar leuk vind) of dat ik haar leuk vind, want ik kan er echt niet tegen dit gevoel, dan is die verliefdheid tenminste weg, of hij wordt vervangen door een nog beter gevoel, maar ik zou het echt kut vinden als het dan awkward wordt in de groep (moeilijk dat te vermijden)
pi_98976140
Ik weet niet hoe oud je bent, maar een afspraak bij de huisarts is zo gemaakt, deze zal dan bij twijfel contact opnemen met een crisis dienst en zal men jou die dag direkt kunnen spreken en gezien worden door een arts die je kan beoordelen of er werkelijk sprake is van een psychose.

Dat je je ouders erbuiten wil laten begrijp ik uit jouw oogpunt best, maar hierin doe jij jezelf tekort en dat moet je niet willen, het is jouw leven en jouw lichaam dat nu op het spel staat en dat is wat nu telt.
Neem iemand mee die je vertrouwd en bespreek met je dokter in hoeverre je ouders ingelicht behoeven te worden. De huisarts kan ook degene zijn die het verteld aan je ouders en hen direct ook van juiste info voorziet.

wat je nodig hebt is je verzekeringpas legitimatie en verwijsbrief.

En wees vooral eerlijk en verzwijg niet, geloof mij, dan ben je al beetje op de helft ;)

Maar nogmaals ik weet niet hoe oud je bent dus wettelijk gezien kan het best verplicht zijn uiteindelijk je ouders te moeten inlichten. Het is niet anders mijn beste, maar laat het jouw gezondheid niet in de weg gaan staan aub..
pi_98976210
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:52 schreef Newbie114 het volgende:
Zal ik aan dat meisje dat ik leuk vind vandaag alles vertellen (inclusief dat ik haar leuk vind) of dat ik haar leuk vind, want ik kan er echt niet tegen dit gevoel, dan is die verliefdheid tenminste weg, of hij wordt vervangen door een nog beter gevoel, maar ik zou het echt kut vinden als het dan awkward wordt in de groep (moeilijk dat te vermijden)
Ik denk niet dat je dat moet doen, hou het liever wat luchtiger in je vriendenkring en vertel het in de groep. (ja is eng, maar een stap die wel te nemen is)
  zondag 3 juli 2011 @ 12:03:10 #220
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98976304
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:59 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je dat moet doen, hou het liever wat luchtiger in je vriendenkring en vertel het in de groep. (ja is eng, maar een stap die wel te nemen is)
Nee dat kan ik niet zou ik ook nooit kunnen, ze plakken mij een labeltje op waar ik nooit meer vanaf kom, en dan kan ik al helemaal ophouden met hopen dat dat meisje mij ook leuk vind (god als ik aan haar denk smelt ik weer helemaal van binnen, ik ben echt verliefd op haar, een gevoel waarvan ik niet wist dat het bestond, alleen lust dacht ik; damn als ik aan haar mooie bruine ogen en haar heel lichtbruinblond haar denk en aan haar schattige gezichtje, haar mooie figuur, haar voorliefde voor metal (:o, ik ook) enenenenenenennenen ik kan haar niet alleen mijn gevoelens vertellen toch?
pi_98976582
Kanniet is dood zij mijn moeder altijd :6

Naja jammer, zoals je hen beschreef had ik opzich wel het idee dat het chille types zijn, die hun vriend ook graag blij en gelukkig zien ;)
Maar waarom zou je het wel bij het meisje van je dromen durven? Het lijkt me een zwaar verhaal voor zo'n jong meisje, kan zij dit wel aan? zeker als ze het ook nog eens niet tegen iemand zou mogen doorvertellen, moeilijk hoor al die geheimzinnigheid.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:18:30 #222
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98976697
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:14 schreef zusterclivia het volgende:
Kanniet is dood zij mijn moeder altijd :6

Naja jammer, zoals je hen beschreef had ik opzich wel het idee dat het chille types zijn, die hun vriend ook graag blij en gelukkig zien ;)
Maar waarom zou je het wel bij het meisje van je dromen durven? Het lijkt me een zwaar verhaal voor zo'n jong meisje, kan zij dit wel aan? zeker als ze het ook nog eens niet tegen iemand zou mogen doorvertellen, moeilijk hoor al die geheimzinnigheid.
Ja maar ik bedoel of ik het haar moet vertellen, of niet, en of ik haar moet vertellen of ik haar leuk vind of niet... Ik schaam me...
  zondag 3 juli 2011 @ 12:24:05 #223
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98976887
En natuurlijk, die ene persoon die ik dit kan vertellen heeft het druk met gamen en begrijpt het niet
pi_98977375
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:18 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ja maar ik bedoel of ik het haar moet vertellen, of niet, en of ik haar moet vertellen of ik haar leuk vind of niet... Ik schaam me...
Nee, ik zou het haar niet vertellen, je gaat er zelf veel te gesloten mee om nog.

Die schaamte moet eerst weg, dus kruip eens achter dat pantser vandaan, het zal je meevallen ;)
  zondag 3 juli 2011 @ 12:41:18 #225
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98977457
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:39 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Nee, ik zou het haar niet vertellen, je gaat er zelf veel te gesloten mee om nog.

Die schaamte moet eerst weg, dus kruip eens achter dat pantser vandaan, het zal je meevallen ;)
Ok maar even over dat meisje (daar hoort het topic over te gaan, eigenlijk) zal ik tegen haar zeggen dat ik haar leuk vind (goed aangekleed natuurlijk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')