Je noemt formerjellybean momenteel gekquote:Op zondag 3 juli 2011 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezond is het ook niet, dus ja...
Tegenhanger van gezond, is gek dan?
Goeie filmquote:Op zondag 3 juli 2011 19:44 schreef Newbie114 het volgende:
Ben ik weer, ik haat beleefdheidsbezoekjes waar je niemand kent op een verjaardag. Nu maar full metal jacket kijken
hier een bekende legendarische scene van full metal jacket:quote:Op zondag 3 juli 2011 19:44 schreef Newbie114 het volgende:
Ben ik weer, ik haat beleefdheidsbezoekjes waar je niemand kent op een verjaardag. Nu maar full metal jacket kijken
Lichte vorm van autismequote:Op zondag 3 juli 2011 20:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Weet ikomdat wij als 2en hier zijn, wat is PDD-NOS eigenlijk?
nee helemaal niets.quote:
oh maar dat is toch vet goed!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:29 schreef Newbie114 het volgende:
Hee MLiG, ik ben 16, en het gaat nu echt over het meisje van mijn dromen. Ik droom over haar![]()
. Maar dat hangen met haar vriendin was voor de lols, en toen ik wegging zat mijn maat nog nergens toen ik terugkwam zat hij juist langs dat meisje en er was verder ook nergens ruimte... Maar ik weet niet wat dat ik nu moet doen. Ik heb haar echt zitten entertainen (grapjes maken (over mezelf, over haar) en haar zitten prikken, met haar praten,
nee , ik ken het niet van eigen ervaring. ik raak(Te) nooit meisjes aan, omdat...gewoonquote:je kent het wel)
als je te hard probeert, kan het nep over komen. of dan kan je congruentietests krijgenquote:dus daar zal het ook niet aan liggen. Ik hoop dat ze me nu niet anders ziet, want ik was mezelf niet. Ik ga morgen een plan de campagne maken voor haar en ook voor mijn problemen.
Met haar wil ik meer dan alleen dat, er is wel een soortvan vriendin geweest maar daar was ik 1 x bij (lange afstand) en die heb ik toen al gevingerd & gebeft (het was wel echt een slet dus kostte geen moeite hoefde alleen te zeggen: ik hou van je) maar ik mocht dat wijf geeneens, geen spijt van, maar toch....quote:Op zondag 3 juli 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben 24
succes ermee. maakt eigenlijk niet uit wat je gaat doen, gewoon zo veel mogelijk leuke dingen samen doen.
ze zijn nog best wel jong en zijn nog niet gewend dat er dagelijks mannen op ze afkomen met bullshit om alleen maar in hun broekje te komen.
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:27 schreef Newbie114 het volgende:
Maar met dit meisje is het heel anders ik vind haar echt leuk, ben echt verliefd op haar, ze is zo schattig en zo lief en aardig *zucht*
dan kan je toch leuke dingen gaan doen? een verslavend computerspelletje wat ze leuk vind. . twister.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:27 schreef Newbie114 het volgende:
Maar met dit meisje is het heel anders ik vind haar echt leuk, ben echt verliefd op haar, ze is zo schattig en zo lief en aardig *zucht*
volgensmij is het gewoon een vriendengroep, die dacht van " fuck hem dat hij geen plaats meer heeft".quote:Op zondag 3 juli 2011 21:38 schreef ook_gek het volgende:
met alle respect maar newbie114...
als jij naast een meisje zit en zij gaat steets verder van je vandaan zitten is dat niet zo goed teken.
als jij terug komt en er zit iemand anders naast haar en ze zegt niks is dat geen goed teken. Er zit zelfs een kans in dat ze aan die gozer gevraagt heeft om naast haar te zitten.
als ze naast je had willen zitten, of als ze het zielig had gevonden had ze er wel iets van gezegt.
Heel leuk al die zoet sappige reacties hier, maar soms moet ook de andere kant verteld worden.
volgens mij is hij nog al vaak de lulquote:Op zondag 3 juli 2011 21:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij is het gewoon een vriendengroep, die dacht van " fuck hem dat hij geen plaats meer heeft".
Dit.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij is het gewoon een vriendengroep, die dacht van " fuck hem dat hij geen plaats meer heeft".
en eigenlijk ook helemaal niet zo erg, want er was al plaats te weinig toen hij daar even wegging.
Ik probeer te zorgen dat ze mij ook aardig vinden. Ik wil wel een keer echte vriendengroep die uitgaan. Wat zou ik dat graag willen. Nu wordt ik wel uitgenodigd, voor veel. Maar ik ga niet naar het feest, (girls only) want weet niet wat ik moet zeggen en ik ben wel zo tyfusmoe dat ik morgen wel kijk wat er gebeurt bij de lunch en savons bij klassenfuif.quote:
Ik weet hoe je je voelt.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:29 schreef Newbie114 het volgende:
Hee MLiG, ik ben 16, en het gaat nu echt over het meisje van mijn dromen. Ik droom over haar![]()
. Maar dat hangen met haar vriendin was voor de lols, en toen ik wegging zat mijn maat nog nergens toen ik terugkwam zat hij juist langs dat meisje en er was verder ook nergens ruimte... Maar ik weet niet wat dat ik nu moet doen. Ik heb haar echt zitten entertainen (grapjes maken (over mezelf, over haar) en haar zitten prikken, met haar praten, je kent het wel) dus daar zal het ook niet aan liggen. Ik hoop dat ze me nu niet anders ziet, want ik was mezelf niet. Ik ga morgen een plan de campagne maken voor haar en ook voor mijn problemen.
je moet helemaal niet proberen te zorgn dat ze je aardig vindenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik probeer te zorgen dat ze mij ook aardig vinden. Ik wil wel een keer echte vriendengroep die uitgaan. Wat zou ik dat graag willen. Nu wordt ik wel uitgenodigd, voor veel. Maar ik ga niet naar het feest, (girls only) want weet niet wat ik moet zeggen en ik ben wel zo tyfusmoe dat ik morgen wel kijk wat er gebeurt bij de lunch en savons bij klassenfuif.
Nee dat snap ik en ze vinden mij ook wel aardig, anders nodigen ze mij niet uit... Neem ik aan dan.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet helemaal niet proberen te zorgn dat ze je aardig vinden
ze vinden je aardig of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |