Ja, dat zeggen mensen die sandalen met witte sokken dragen ook. Leuk enzo, maar helaas werkt dat niet op die manier.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo'n issue maken van al die dingen. Je accepteert mij zoals ik ben of je rot maar op
Als je houdt van relativeren wel. De meeste mensen willen verleiden/imponeren en doen zich zo goed mogelijk voor.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo'n issue maken van al die dingen. Je accepteert mij zoals ik ben of je rot maar op
Wie zegt dat ik mij niet ga aanpassen?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen mensen die sandalen met witte sokken dragen ook. Leuk enzo, maar helaas werkt dat niet op die manier.
Beetje aanpassen kan nooit kwaad.
Als iemand je echt leuk vindt maakt dat ook geen reet meer uit. Tot die tijd moet je gewoon het spelletje spelenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je houdt van relativeren wel. De meeste mensen willen verleiden/imponeren en doen zich zo goed mogelijk voor.
Goede post.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:10 schreef zusterclivia het volgende:
En tegen jou en Benzin zou ik willen zeggen ga met deze wetenschap naar je huisarts en vraag om gerichte verwijzing,er zijn hier legio mogelijkheden om je mind hierin te veranderen.
Door een pestverleden heb je een sociale achterstand lees hierin vooral achterstand en ga ervoor om het in te halen die achterstand en let wel, hoe langer je wacht, hoe meer je moet inhalen.
Verder zou ik het hele alcoholgedoe sws maar wat minderen als ik jou was Newbie, het zorgt voor meer problemen op termijn. Of erger je gaat je erachter verstoppen En je hebt daar nog alle reden toe ook.....(emotioneel gezien dan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vogel NIET doet bij het versieren, en wat wel de houding van Tijnbrein is, is al vliegend over zo'n vrouwtje haar hoofd schijten, want dat doen vogels nu eenmaal graag en zo zijn ze in het normale leven. "Je neemt me maar zoals ik ben."Ron Paul 2012
quote:Op zondag 3 juli 2011 14:29 schreef Supersoep het volgende:
Ik zal het even verduidelijken met een analogie naar vogels.
Als een bepaalde vogel een vrouwtje wil versieren, laat hij zichzelf van zijn beste kant zien. Dat doet hij door z'n vleugels te spreiden a la "KIJK DAN HOE GROOT ZE ZIJN. KIJK DAN!" of door een kek dansje te doen, zoals hier.
Daar is helemaal niks mis mee.Er is ook een andere kant van aan deze medaille. Als mensen voornamelijk vreemden zijn voor elkaar, ontstaat er zo een benauwende schijnheiligheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vogel NIET doet bij het versieren, en wat wel de houding van Tijnbrein is, is al vliegend over zo'n vrouwtje haar hoofd schijten, want dat doen vogels nu eenmaal graag en zo zijn ze in het normale leven. "Je neemt me maar zoals ik ben."
[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 03-07-2011 18:11:19 ]The view from nowhere.
Hoe lang ben je bereidt op zoiets te wachten voordat het vervelend wordt?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
Nieuw schoenen besteld![]()
Alleen erop wachten nu
Wachten als in moet verstuurd worden via ebayquote:Op zondag 3 juli 2011 15:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe lang ben je bereidt op zoiets te wachten voordat het vervelend wordt?
Off topic, tenzij het sandalen zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
Nieuw schoenen besteld![]()
Alleen erop wachten nu
Heb ik gezegt dat je je als een idioot moet gaan gedragen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Alleen al dat gekleugel met die stokjes. Net die hap bij je mond, en ja hoor, plats op je broek. Soms zit ik van ellende met die stokjes mijn neus leeg te peuteren, of steek ze in m'n oren. Kan me niks meer schelen. Maar ja, al peuterend word ik dan weer zo blij met mezelf, dat ze het toch weer leuk vindt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel een keer doen. Zo van: Hoi ik Tijn(brein) ik heb PDD-NOS? Wie ben jij en wat heb jij?
Sowieso heeft half nederland wel iets lijkt het inmiddels en als iemand je veroordeeld daardoor zegt dat meer over die persoon vind ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:54 schreef formerjellybean het volgende:
huh wil je serieus als je iemand ontmoet meteen vertellen dat je pdd-nos hebt ???
Dat vind ik een beetje raar, ik leer eerst iemand kennen en als het goed klikt en we goed met elkaar om kunnen gaan vertel ik wel dat ik borderline heb maar ik ga het niet vertellen als ik iemand net ken.
En ja soms komt het gesprek qua werk ofzo wel eens over van wat doe je , ik zit in de ziektewet door Borderline maar daar kan je ook gelijk opmaken wat voor persoon het is , omdat ik er ook weleens tokkies bij heb, maar gelukkig zijn er ook mensen die er juist wel goed op reageren en dan gewoon interesse tonen.
Echt stom ja, terwijl borderline helemaal niets te maken heeft met gek zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik zelf ook hoor, maar ik heb wel van een aantal mensen gemerkt dat ze je op zoiets afrekenen maar dat waren ook weer niet de personen waar ik mee om zou willen gaan.
Je hebt ook een grote groep die er gewoon interesse in heeft en dus ook verder vraagt van goh , hoe is het ontdekt en hoe ga je ermee om , en die waardeer ik meer dan degene die meteen gaan zitten van ohhhhh je bent gek.
Yup, inderdaad, lekker laten gaan die mensen, heb je niks aan. herkenbaar inderdaad.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik zelf ook hoor, maar ik heb wel van een aantal mensen gemerkt dat ze je op zoiets afrekenen maar dat waren ook weer niet de personen waar ik mee om zou willen gaan.
Je hebt ook een grote groep die er gewoon interesse in heeft en dus ook verder vraagt van goh , hoe is het ontdekt en hoe ga je ermee om , en die waardeer ik meer dan degene die meteen gaan zitten van ohhhhh je bent gek.
Ligt eraan op wat voor manier. Aanleiding enzo.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:12 schreef formerjellybean het volgende:
Stom vraagje is als een jongen je gaat slaan met knuffeltjes (ja lagen in handbereik in de kroeg) ook een versierpoging ????
In dit topic is al een paar keer gezegd dat "meisjes plagen, zoentjes vragen" een nuttige filosofie is. Ik zou me zelf niet kunnen voorstellen dat ik zoiets zou doen, maar volgens die wijsheid is het misschien dus wel een versierpoging ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:24 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon in de kroeg stond met zijn broer te praten en toen lag naast hem een knuffel krokodil, die ik tegen me aan kreeg waarna ik hem weer terug mepte ermee. Vond het wel grappig, hij bleef er een beetje mee klieren.
Gezond is het ook niet, dus ja...quote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Echt stom ja, terwijl borderline helemaal niets te maken heeft met gek zijn.
denk het wel hoor waarom zou je anders een meisje dat je niet kent met een knuffel gaan slaan. ik kan niks anders bedenken dan een versier poging.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:24 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon in de kroeg stond met zijn broer te praten en toen lag naast hem een knuffel krokodil, die ik tegen me aan kreeg waarna ik hem weer terug mepte ermee. Vond het wel grappig, hij bleef er een beetje mee klieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |