Ik vind plagen leukerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:52 schreef formerjellybean het volgende:
Denk of dat je moet inschatten of ze stoeien ook leuk vind. Ik ben sowieso iemand die makkelijk stoeit omdat ik soms wat baldadig kan zijn en niet ieder meisje is er van gediend.
Maar ik vind sowieso stoeien wel leuk.
Met plagen heb je geen lichaamscontact en je kan het ook opbouwen , eerst plagen dan stoeien en zo weer verder. Ik denk wel dat je met stoeien makkelijker uit de friendzone komtquote:
Stoeien is ook plagen, alleen wat fysieker.quote:
Dat is toch standaard dat je dat doet, beetje aftasten enzoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:48 schreef formerjellybean het volgende:
ja dan kan je testen of ze lichaamscontact met je wilt. En je kan makkelijker merken of ze je leuk vind.
Doktertje spelenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Stoeien is ook plagen, alleen wat fysieker.
Indiaantje spelen en haar aan de totempaal vastbinden![]()
Vadertje en moedertje spelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Vadertje en moedertje spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Het ergste zijn de foto's nog hahaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:54 schreef mytec het volgende:
[..]
Nog nooit echt last gehad ;-0? ik heb sinds mijn 16de al de kutste dingen meegemaakt. kotsen door het hele luis. (plavond zelfs.. ) wakker worden in stukjes pizza enzo. dat wil je liever niet meemaken. te vaak onderuit gegaan snachts..
Het is niet echt fun behalve dan soms de filmpjes die wel eens gemaakt worden als iemand op z,n bek dreigt te gaan.
Ù bent daar met vrouwvolk?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Newbie114 het volgende:
Lekker in de frietzaak @ best![]()
I'll keep you posted, het gaat goed
Gaaf! Leuk dat je een real-time update geeft. Ik ga er over 15 min vandoor overigens. Veel succes, maar vooral veel plezier !!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Newbie114 het volgende:
Lekker in de frietzaak @ best![]()
I'll keep you posted, het gaat goed
Maar het ergste is nog heeft ie nou echt een vrouw meegenomen naar een snackbar?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef ook_gek het volgende:
Oke je zit met een vrouw en komt dat melden op fok?
Ik hou zelf ook veel van patat, dus mij zie je met een vrouw ook het meest bij een patatzaakquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het ergste is nog heeft ie nou echt een vrouw meegenomen naar een snackbar?
Als ie een vrouw versiert in de snackbar is het niet zo raar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik hou zelf ook veel van patat, dus mij zie je met een vrouw ook het meest bij een patatzaakIndruk proberen te maken op elke manier is verkeerd. Het gaat er vooral om dat hij er zelf van geniet, en dat vinden vrouwen mooi om te zien.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:26 schreef deelnemer het volgende:
Geef mij een 'patatje oorlog' en ik geniet zo intens, dat iedere vrouw zich spontaan in mijn armen stort. Al zo vaak meegemaakt. Soms klimt zo'n meisje van de patatkraam zelfs over de toonbank heen....
Vooral als de saus dan zo half op je shirt drupt zeker...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:26 schreef deelnemer het volgende:
Geef mij een 'patatje oorlog' en ik geniet zo intens, dat iedere vrouw zich spontaan in mijn armen stort. Al zo vaak meegemaakt. Soms klimt zo'n meisje van de patatkraam zelfs over de toonbank heen....
Het ligt eraan inderdaad of hij het voor het geld doet, of daadwerkelijk van zijn patat geniet. Ik ga er vandoor! Fijne avond nog.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ie een vrouw versiert in de snackbar is het niet zo raar.
Maar als ie een vrouw daar mee naar toe neemt.Tikkie goedkoop voor een date.
Haha, dat was een keer bij Take Me Out. Had zo'n jongen een date binnengehaald, was de vraag: "Wat gaan jullie nu doen?". Hij: "Ja gewoon effe patatje ergens op de hoek".quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het ergste is nog heeft ie nou echt een vrouw meegenomen naar een snackbar?
Jezelf zijn, daar gaat het om. Als je naar een chinees restaurant gaat alleen omdat zij dat leuk vind, dan gaat het mis.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:26 schreef deelnemer het volgende:
Hoeveel mensen zijn er tegenwoordig die heel duur ergens gaan dineren? Snackbar is prima op jongere leeftijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Alleen al dat gekleugel met die stokjes. Net die hap bij je mond, en ja hoor, plats op je broek. Soms zit ik van ellende met die stokjes mijn neus leeg te peuteren, of steek ze in m'n oren. Kan me niks meer schelen. Maar ja, al peuterend word ik dan weer zo blij met mezelf, dat ze het toch weer leuk vindt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf zijn, daar gaat het om. Als je naar een chinees restaurant gaat alleen omdat zij dat leuk vind, dan gaat het mis.
Met je vriendin naar de snackbar gaan kan natuurlijk gewoon.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er tegenwoordig die heel duur ergens gaan dineren? Snackbar is prima op jongere leeftijd.
Ik zie echt zo vaak stelletjes een snackbar binnenwandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |