Je weet dat dit ook bij foto's ed. werkt?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Soms ligt het zo voor de hand en zijn er zoveel opties en mogelijkheden, dat het simpele niet gezien of verwacht wordt. Herkenbaar, zo kwam ik er vorige week na 10 maanden achter dat ik dmv dubbeltappen op het scherm kan inzoomen in de standaard HTC browser
En deze ROM is?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelfs een nieuwe Sense. Screenshots van mijn telefoon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nieuw lockscreen waarmee je direct Apps kan openen).
Dat wist ik nog niet, terwijl ik hem ook al zo'n 8 maanden hebquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je weet dat dit ook bij foto's ed. werkt?
Nee, er is momenteel geen update beschikbaar naar 2.3. Laatste informatie is dat deze einde van de maand komt. Als je niet wilt rooten zul je dus geduld moeten hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef ArnosL het volgende:
Ik vond het al vaag dat ik alleen maar roms tegen kom, maar het is dus nodig om hem te rooten voor die update. Daar snap ik geen snars van, maar zijn er nog wel andere updates te vinden oid?
[..]
Dat wist ik nog niet, terwijl ik hem ook al zo'n 8 maanden heb
Jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je weet dat dit ook bij foto's ed. werkt?
Dank u. * Juup©gaat de ROM even zoeken en zich inlezen. Heb al vanaf dat ik de Desire 2 weken heb ongeveer, de LeeDrOiD Sense ROM's gebruikt.quote:
Die gebruikt nog de oude Sense toch?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dank u. * Juup©gaat de ROM even zoeken en zich inlezen. Heb al vanaf dat ik de Desire 2 weken heb ongeveer, de LeeDrOiD Sense ROM's gebruikt.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:48 schreef CaptainCookie het volgende:
http://unrevoked.com
Meer heb je niet nodig.
Nou, simpel hoor en dan heb je nog niet eens een custom romquote:Hoe krijg ik Root?
De onderstaande wijze is geschikt voor de Desire met AMOLED en SLCD.
Installeer HTC Sync incl. de drivers. De-installeer daarna HTC Sync, maar niet de drivers. De laatste versie van HTC Sync vind je hier.
Ga naar de website van Unrevoked en download het programma. Als je een Mac in de buurt hebt staan, download het dan daar mee. Windows gebruikers moeten namelijk wat extra stappen verrichten.
*optioneel, wel aangeraden* Zorg dat je Desire nog NIET aan de kabel zit. Ik leg je nu uit hoe je Amon_Ra kan installeren. Dit is niet verplicht, maar het maakt je straks veel makkelijker om applicaties op je SD-kaart te installeren. Controleer voor het flashen ALTIJD de MD5sum om er zeker van te zijn dat het bestand niet corrupt is. Download de laatste Amon_Ra recovery hier.,MD5Sum: 4d6d17dcddc632579dcf88af6fbde0e1 De versie met CyanogenMOD afbeelding en kleur vind je hier, MD5Sum: 835b2f180869b00116d1e5b9a430ed4d (alleen achtergrond en kleur zijn anders), de originele thread van Amon_Ra op XDA vindt je hier.
Als je Windows hebt, klik op Edit -> Custom Recovery, als je een Mac hebt in de menubalk op File -> Custom Recovery.
Correct. Alhoewel versie 3.0.8.2 een GB versie is en die dus de nieuwe Sense gebruikt. Maar ik heb die ROM getest en eraf gegooid omdat de ROM een mengeling van Nederlands en Engels is als ik als taal Dutch kies bij het installerenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die gebruikt nog de oude Sense toch?
Ik vind die mix van Sense 2.1 en 3.0 uit deze ROM echt heel fijn werken. Dat nieuwe lockscreen is heel handig, laatstgebruikte apps in die notificatie-balk ook, evenals die quicksettings in de notificatiebalk.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Correct. Alhoewel versie 3.0.8.2 een GB versie is en die dus de nieuwe Sense gebruikt. Maar ik heb die ROM getest en eraf gegooid omdat de ROM een mengeling van Nederlands en Engels is als ik als taal Dutch kies bij het installeren
Iemand?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:04 schreef Koepert het volgende:
Ik snap iets niet... mijn contacten nam 21mb in... alles naar Google overgezet, toen was het nog geen MB... nu zit hij weer op 8 MB.. terwijl k niks mbt opslaan heb veranderd en hij nog steeds alles in google heeft staan ipv tel of sim. Help?
In principe geen reet, maar het is vreemd, dus ik wil graag weten waar het van komt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat kan vanalles zijn. Maar wat maken die 7MB extra nou uit?
Hoe zou k die t makkelijkst kunnen wissen dan>? Want k heb bij opslag contacten in apps weer geen optie om cache te wissen, alleen gegevens, en neem aan dat ik ze daar allemaal mee weggooi?quote:
Hoezo werkte die nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef Kloonhommel het volgende:
Unrevoked werkt niet voor mij. Heb mijn toestel handmatig geroot. Insertcoin ziet er leuk uit, ga ik proberen.....
Hmm, ik had net op de site gekeken en daar stond dat alle versies van de ondersteunde telefoons (waaronder de Desire) het zou moeten doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:37 schreef Kloonhommel het volgende:
Kreeg foutmelding, weet niet meer welke. Hij doorloopt alles en dan start de foon opnieuw op en dan kreeg ik die error.
Niet elk toestel kan met unrevoked gedaan worden las ik toentertijd.
Ik heb ook de aller1e lichting desire met amoled. Hoe zie ik of ik de pvt4 heb? Heb hem in april 2010 gekregen geloof ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hmm, ik had net op de site gekeken en daar stond dat alle versies van de ondersteunde telefoons (waaronder de Desire) het zou moeten doen.
Maar het klopt idd wel dat er een bepaalde serie van de Desire was (pvt4) waarbij het wat langer heeft geduurd voor die geroot konden worden.
Gelukkig heb ik er eentje uit de eerste serie, nog met een amoled-scherm. Rooten en S-OFF gingen daar helemaal vanzelf bij.
Zet je Desire uit, hou de volume-naar-beneden-knop in en zet hem weer aan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb ook de aller1e lichting desire met amoled. Hoe zie ik of ik de pvt4 heb? Heb hem in april 2010 gekregen geloof ik.
Ik heb een pvt-4 ontdek ik net, dus die zou ik gewoon met dat unrevoked kunen rooten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hmm, ik had net op de site gekeken en daar stond dat alle versies van de ondersteunde telefoons (waaronder de Desire) het zou moeten doen.
Maar het klopt idd wel dat er een bepaalde serie van de Desire was (pvt4) waarbij het wat langer heeft geduurd voor die geroot konden worden.
Gelukkig heb ik er eentje uit de eerste serie, nog met een amoled-scherm. Rooten en S-OFF gingen daar helemaal vanzelf bij.
Nee, de Desire is in vier versies uitgebracht, waarvan pvt-4 de nieuwste is en tot voor kort het lastigst te rooten. De PVT-1 die jij hebt heb ik ook, en het rooten daarvan kan eigenlijk geen problemen geven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:51 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb Bravo PVT-1. Veranderd dit bij het rooten of het flashen van een andere rom?
Wat misschien een rol speelt is dat ik al jaren op x64 zit (eerst vista en nu seven) en daar schijnen dit soort tooltjes niet lekker op te werken....
Ja, Unrevoked ondersteunt nu ook pvt-4. Het is niet meer dan de stappen op het scherm volgen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb een pvt-4 ontdek ik net, dus die zou ik gewoon met dat unrevoked kunen rooten?
Ja, hij start een paar keer opnieuw op, staat als het goed is ook op je scherm. Komt vanzelf goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:45 schreef Klonk het volgende:
Ik helemaal blij, gaat ie nog een keer naar nog meer schermpjes
App opzoeken in de market die root nodig heeft, en kijken of die werkt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:48 schreef Klonk het volgende:
Yeah gelukt
Het is echt heel simpel, even goed lezen hoe en wat (en niet de hboot vergeten), een usb snoertje en wat kalmeringsmiddel, meer heb je echt niet nodig
Is er een manier om zeker te weten dat de root gelukt is?
Ehm, als het goed is staat er een 'Superuser'-app in het menu nu.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:48 schreef Klonk het volgende:
Yeah gelukt
Het is echt heel simpel, even goed lezen hoe en wat (en niet de hboot vergeten), een usb snoertje en wat kalmeringsmiddel, meer heb je echt niet nodig
Is er een manier om zeker te weten dat de root gelukt is?
Download dit: http://alpharev.nl/alpharev.iso en brand de iso op een cd (in W7 kan je gewoon dubbelklikken op de gedownloade iso).quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:06 schreef Klonk het volgende:
of kan ik deze gewoon gebruiken? http://www.addictivetips.(...)h-unrevoked-forever/
Nein.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:27 schreef Klonk het volgende:
Als ik de root puur wil gebruiken voor ap2sd is dat S-OFF dan een noodzakelijke stap?
Wat nog makkelijker is, is een ROM downloaden met app2sd ingebouwd. Dan maak je op je SD-kaart een speciale partitie (is heel eenvoudig te doen) van bijvoorbeeld 1GB, en al je apps worden dan automatisch op die partitie geïnstalleerd.quote:
Kan hem alleen niet installeren want heb nog maar 18% maar ben wel aan het opladen maar dan nog wil die niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:29 schreef IkWilbert het volgende:
Update voor de Desire Z wordt op dit moment uitgerold... hopelijk de Desire ook snel
Wél met Sense 2.1 dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:29 schreef IkWilbert het volgende:
Update voor de Desire Z wordt op dit moment uitgerold... hopelijk de Desire ook snel
quote:Google vernieuwt Android Market
AMSTERDAM - Google heeft woensdag aangekondigd dat de Android Market een grote update gaat ontvangen. Niet alleen de user interface is geheel vernieuwd, ook zijn de functionaliteiten uitgebreid.
Het eerste opvallende aan de nieuwe Android Market is het vernieuwde uiterlijk. Google maakt hierin goed gebruik van de, uit het Windows Phone 7 besturingssysteem bekende, tiles.
Tabbladen zorgen ervoor dat je snel en gemakkelijk kunt wisselen van categorie.
Books
Een belangrijke nieuwe functie in de Android Market is de categorie 'Books', waarmee je direct kunt zoeken naar je favoriete boeken. Dankzij deze toevoeging is het niet meer nodig een aparte applicatie op te starten voor het downloaden van boeken.
Een andere toevoeging is de 'Editors choice'. Hiermee krijg je direct een selectie van de beste applicaties, zodat je niet door honderden pagina's onzinnige programma's hoeft te zoeken.
De update van de Android Market zal de komende weken worden verspreid naar alle telefoons met Android versie 2.2 of hoger
Ik heb hem al, hij mag alleen wel wat sneller.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Iemand91 het volgende:
Las met de NU.nl app dat market wordt vernieuwd (misschien al wel bekend hier):
[..]
Hoe krijg je het eigenlijk te zien dat er een nieuwe is? Bij updates zoals bij de Android 2.x?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb hem al, hij mag alleen wel wat sneller.
Ik heb hem handmatig geïnstalleerd, maar bij andere updates heb je hem zo ineens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het eigenlijk te zien dat er een nieuwe is? Bij updates zoals bij de Android 2.x?
Dat ligt niet aan de update hoor, het ligt er hier ook uit. Vanochtend ook al.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:22 schreef Snever het volgende:
Update maakt het niet echt sneller. Whatsapp werkt ook niet meer.
Doe dit:quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:14 schreef Kloonhommel het volgende:
Mijn toestel is al geroot, maar ik vroeg me af of ik hem S-off kon maken met unrevoked. Wederom een error. dit keer stond er: "Is your firmware too new?"
Dat werkt op alle Desires.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Download dit: http://alpharev.nl/alpharev.iso en brand de iso op een cd (in W7 kan je gewoon dubbelklikken op de gedownloade iso).
Start daarna je computer opnieuw op met de cd erin, en start van de cd op. Als hij klaar is vraagt hij om de telefoon via usb met de computer te verbinden. Doe dit, en bevestig de vraag. Dan is het weer een kwestie van even wachten, en klaar.
Oh. Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de update hoor, het ligt er hier ook uit. Vanochtend ook al.
Het heeft gewerkt, bedanktquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Doe dit:
[..]
Dat werkt op alle Desires.
1.0.8? De stable versie dus? Ik heb voor stock gekozen. Hoop dat dit een goede keuze was...quote:
swap 0 laten anders sloop je je sdkaartquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:08 schreef Chandler het volgende:
Ik ga straks mijn HTC Desire eens van een andere rom voorzien, maar nu moet ik eerst voor een ROM partities aanmaken, dit wil ik doen via ROM MANAGER (via market).
Echter vraagt deze hoeveel ruimte ik wil voor de ext en swap
ext size (128, 256, 512)
Swap Size (0, 32, 64, 128, 256)
Wat is handig om te kiezen? ook voor volgende ROMS?
Bedenk je wel dat die geen Sense heeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
swap 0 laten anders sloop je je sdkaart
Probeer oxygen rom eens
en daardoor de snelste en meest stabiele ROM is die er isquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat die geen Sense heeft.
Hij is snel ja, maar dat is niet alles.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
en daardoor de snelste en meest stabiele ROM is die er is
Ik heb ff een vraag over insertcoin, als ie gelocked is kan je die ring naar 4 keuzes slepen, 1 van die keuzes is berichten. Ik gebruik echter handcent. Kan ik die 4 keuzes aanpassen? Ik heb overal gekeken maar insertcoin heeft geen instellingenmapje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat die geen Sense heeft.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb ff een vraag over insertcoin, als ie gelocked is kan je die ring naar 4 keuzes slepen, 1 van die keuzes is berichten. Ik gebruik echter handcent. Kan ik die 4 keuzes aanpassen? Ik heb overal gekeken maar insertcoin heeft geen instellingenmapje.
Verder reuze tevreden met insertcoin
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:00 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Jep. Ga naar het icoon 'Aanpassen' (rechts onderin je beginscherm), dan naar 'Scherm blokkeren' en kies vervolgens 'Instellingen'. Hier kun je dit wijzigen.
Ik zat naar aanleiding van jouw postje steeds te denken hoe ik die bericht heb kunnen missen, blijkt die bericht in een ander topic te staan.quote:
De HD Z ROM gaat er weer af. Werkt op zich redelijk, maar fonts zijn te klein voor mijn kippige ogen. Verder vallen de prestaties mij tegen t.o.v. de "oude" LeeDrOiD ROM die ik gebruik. Ga nu de Sense2.1+3.0 GB InsertCoin CM7 HBOOT/STOCK 1.0.8 even testen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:32 schreef Juup© het volgende:
Zo meteen of morgenochtend InsertCoin er maar eens opzetten, ben benieuwd of het werkt zoals ik wil. Wel jammer dat de snelheid niet hoger gaat dan 998 ipv 1190.
Voortaan beter het topic van CyanogenMod lezenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:59 schreef Ezechielk het volgende:
Ok, ik heb er nu CyanogenMod 7.0.3 opstaan, en het eerste wat ik mis is mijn Market. Klopt dat?
Ja, daar was ik ook al achter gekomen, alleen nog niet hier gemeld.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:51 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Voortaan beter het topic van CyanogenMod lezenJe moet de Google addons apart installeren met een .zip, daar zit de Market ook in
http://alpharev.nl/quote:Op maandag 18 juli 2011 07:34 schreef Chandler het volgende:
Hoe kan ik die partitie tabel aanpassen aan 'oxygen', s-off is geinstalleerd (geupgraded? rooted?)
Werkt best wel lekker eigenlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 09:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga nu de Sense2.1+3.0 GB InsertCoin CM7 HBOOT/STOCK 1.0.8 even testen.
Ik ben wel benieuwd naar het verschil tussen CM7 en de stock rom van Insertcoin. Ik lees wel dat 1 van de 2 veel minder geheugen gebruikt maar wat is er dan weggehaald en merk je dat er iets weg is in de CM7 versie wat wel in de stockrom aanwezig is?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Werkt best wel lekker eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Kom alleen af en toe dingen tegen die nieuw voor mij zijn, maar dat is juist leuk.
1 ding snap ik echter niet, als ik bij Whatsapp het bericht inspreek ipv typ, dan verstuurt Whatsapp het bericht alleen maar als ik mobiel internet verbinding heb (wat hier vaak een drama is met T-Mobile), en niet via Wifi want dan krijg ik een foutmelding dat ik geen netwerkverbinding heb
Ik heb de image gedownloaded, maar kan geen backup maken met nandroid aangezien ik die niet kan vinden.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:16 schreef Ireyon het volgende:
Daar bravo_alphaspl-oxygenr2.img downloaden en de stappen eronder volgen.
1) Nandroid backup in recovery.
--> heb ik niet
2) Verify the MD5SUM of the file you downloaded against the one in the table.
--> Klopt!
3) Flash HBOOT with your phone in fastboot mode (Back+POWER) -> 'fastboot flash hboot bravo_alphaspl.img' (change into the correct filename for the HBOOT you downloaded)
--> Geen idee hoe ik hier kom, maar zie wel HBOOT en dan kom ik in het menu met blauwe opties (reboot system now, apply sdcard: etc)
4) 'fastboot reboot-bootloader'
5) 'fastboot erase cache'
6) Boot recovery, wipe everything and restore.
Alles wat tussen '' staat tik je gewoon in cmd terwijl je telefoon via USB zit ingeplugd.
Een Nandroid backup is gewoon de Backup functie in je recoveryquote:Op maandag 18 juli 2011 16:03 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik heb de image gedownloaded, maar kan geen backup maken met nandroid aangezien ik die niet kan vinden.
Die vraag wordt op XDA ook gesteld, maar heb zo snel geen antwoord kunnen lezen c.q. vinden.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het verschil tussen CM7 en de stock rom van Insertcoin. Ik lees wel dat 1 van de 2 veel minder geheugen gebruikt maar wat is er dan weggehaald en merk je dat er iets weg is in de CM7 versie wat wel in de stockrom aanwezig is?
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Een Nandroid backup is gewoon de Backup functie in je recovery
Fastboot mode is de terugknop + aanknop indrukken, dat is een wit scherm met een hoop technische tekst linksbovenin en ergens 'FASTBOOT' daaronder. Op dat scherm moet je verder niks doen, alleen zorgen dat je telefoon ingeplug is en in windows (Uitvoeren -> cmd) die commando's typen. Wel zorgen dat je in de tools map van de SDK zit (cd C:\Android\tools bijv.) en dat daar ook de .img is opgeslagen.
Het lijkt allemaal echt heel omslachtig, maar dit is 1x goed doorlezen en elke keer daarna is het binnen 10 seconden gefixt
Lees ff deze post door, dan kan je wat beter meepraten.... http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1461614#hoerootquote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef Chandler het volgende:
LOL maar die SDK heb ik helemaal niet geïnstalleerd, dacht dat het een stuk gemakkelijker zou moeten zijn als je die S-OFF er al af had gehaald![]()
[..]
Hmmm.... interessant, ik heb de stockversie en ik kan je vertellen dat ik inderdaad iets van vertraging merk. Het is echter 1 seconde of zo en absoluut niet meer dan dat. Deze topic bevestigt dat ook. Ik ga de CM7 versie maar eens uitproberen dan...quote:Op maandag 18 juli 2011 16:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die vraag wordt op XDA ook gesteld, maar heb zo snel geen antwoord kunnen lezen c.q. vinden.
Hier staat wat uitleg waarom CM7 sneller is dan A2SD, heeft te maken met de versie van HBoot die men gebruikt. En aangezien InserCoin stock root de standaard HBoot gebruikt is deze iets trager als ik het goed begrijp omdat deze anders met het geheugen omgaat en een andere partitieindeling/grootte heeft.
Oh das goedkoop!!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:32 schreef Klonk het volgende:
Voor de liefhebbers die nog een leuk en vooral betaalbaar hoesje zoeken: http://cgi.ebay.nl/6-X-Si(...)6c914#ht_3267wt_1139
Je hebt niet meer gereageerd sindsdien. Mag ik ervan uitgaan dat het helemaal fout is gegaan met S-OFF maken?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:42 schreef Juup© het volgende:
Heb net de LeeDrOiD HD V3.3.1-Port-R2 Ginger Sense 2.1 getest, maar in tegenstelling tot de Insertcoin ROM die gelijk perfect werkte, kwam ik bij LeeDrOiD niet verder dan het HTC bootscherm.
Ik ben iemand die doorgaans bij dezelfde leverancier blijft ook als deze een paar foutjes maakt, maar de laatste ROM's van LeeDrOiD geven bij mij telkens weer problemen. Ik denk dat ik nu (voorlopig) even bij Insertcoin blijf.
Als mijn restore van de Insertcoin ROM klaar is, ga ik de Desire S-OFF maken. O, dat is nu dus zie ik
Dat is correctquote:Op maandag 18 juli 2011 23:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je hebt niet meer gereageerd sindsdien. Mag ik ervan uitgaan dat het helemaal fout is gegaan met S-OFF maken?
Het lukte ook al niet met de alpharev img die hieronder staat? Dat was gewoon te makkelijk voor woorden.,..quote:Op maandag 18 juli 2011 23:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is correctWat ik ook probeerde het werkte niet, niet met alpharev of alpharev x beta. Toen een originele ROM erop gezet waardoor het toestel dus niet meer geroot is
Nu al 2 uur bezig om weer te rooten maar ook dat wil niet lukken
Komt allemaal wel goed, beetje spelen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Download dit: http://alpharev.nl/alpharev.iso en brand de iso op een cd (in W7 kan je gewoon dubbelklikken op de gedownloade iso).
Start daarna je computer opnieuw op met de cd erin, en start van de cd op. Als hij klaar is vraagt hij om de telefoon via usb met de computer te verbinden. Doe dit, en bevestig de vraag. Dan is het weer een kwestie van even wachten, en klaar.
Je krijgt ze wel in alle kleuren, 6quote:Op maandag 18 juli 2011 21:32 schreef Klonk het volgende:
Voor de liefhebbers die nog een leuk en vooral betaalbaar hoesje zoeken: http://cgi.ebay.nl/6-X-Si(...)6c914#ht_3267wt_1139
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |