Correct. Alhoewel versie 3.0.8.2 een GB versie is en die dus de nieuwe Sense gebruikt. Maar ik heb die ROM getest en eraf gegooid omdat de ROM een mengeling van Nederlands en Engels is als ik als taal Dutch kies bij het installerenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die gebruikt nog de oude Sense toch?
Ik vind die mix van Sense 2.1 en 3.0 uit deze ROM echt heel fijn werken. Dat nieuwe lockscreen is heel handig, laatstgebruikte apps in die notificatie-balk ook, evenals die quicksettings in de notificatiebalk.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Correct. Alhoewel versie 3.0.8.2 een GB versie is en die dus de nieuwe Sense gebruikt. Maar ik heb die ROM getest en eraf gegooid omdat de ROM een mengeling van Nederlands en Engels is als ik als taal Dutch kies bij het installeren
Iemand?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:04 schreef Koepert het volgende:
Ik snap iets niet... mijn contacten nam 21mb in... alles naar Google overgezet, toen was het nog geen MB... nu zit hij weer op 8 MB.. terwijl k niks mbt opslaan heb veranderd en hij nog steeds alles in google heeft staan ipv tel of sim. Help?
In principe geen reet, maar het is vreemd, dus ik wil graag weten waar het van komt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat kan vanalles zijn. Maar wat maken die 7MB extra nou uit?
Hoe zou k die t makkelijkst kunnen wissen dan>? Want k heb bij opslag contacten in apps weer geen optie om cache te wissen, alleen gegevens, en neem aan dat ik ze daar allemaal mee weggooi?quote:
Hoezo werkte die nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef Kloonhommel het volgende:
Unrevoked werkt niet voor mij. Heb mijn toestel handmatig geroot. Insertcoin ziet er leuk uit, ga ik proberen.....
Hmm, ik had net op de site gekeken en daar stond dat alle versies van de ondersteunde telefoons (waaronder de Desire) het zou moeten doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:37 schreef Kloonhommel het volgende:
Kreeg foutmelding, weet niet meer welke. Hij doorloopt alles en dan start de foon opnieuw op en dan kreeg ik die error.
Niet elk toestel kan met unrevoked gedaan worden las ik toentertijd.
Ik heb ook de aller1e lichting desire met amoled. Hoe zie ik of ik de pvt4 heb? Heb hem in april 2010 gekregen geloof ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hmm, ik had net op de site gekeken en daar stond dat alle versies van de ondersteunde telefoons (waaronder de Desire) het zou moeten doen.
Maar het klopt idd wel dat er een bepaalde serie van de Desire was (pvt4) waarbij het wat langer heeft geduurd voor die geroot konden worden.
Gelukkig heb ik er eentje uit de eerste serie, nog met een amoled-scherm. Rooten en S-OFF gingen daar helemaal vanzelf bij.
Zet je Desire uit, hou de volume-naar-beneden-knop in en zet hem weer aan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb ook de aller1e lichting desire met amoled. Hoe zie ik of ik de pvt4 heb? Heb hem in april 2010 gekregen geloof ik.
Ik heb een pvt-4 ontdek ik net, dus die zou ik gewoon met dat unrevoked kunen rooten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hmm, ik had net op de site gekeken en daar stond dat alle versies van de ondersteunde telefoons (waaronder de Desire) het zou moeten doen.
Maar het klopt idd wel dat er een bepaalde serie van de Desire was (pvt4) waarbij het wat langer heeft geduurd voor die geroot konden worden.
Gelukkig heb ik er eentje uit de eerste serie, nog met een amoled-scherm. Rooten en S-OFF gingen daar helemaal vanzelf bij.
Nee, de Desire is in vier versies uitgebracht, waarvan pvt-4 de nieuwste is en tot voor kort het lastigst te rooten. De PVT-1 die jij hebt heb ik ook, en het rooten daarvan kan eigenlijk geen problemen geven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:51 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb Bravo PVT-1. Veranderd dit bij het rooten of het flashen van een andere rom?
Wat misschien een rol speelt is dat ik al jaren op x64 zit (eerst vista en nu seven) en daar schijnen dit soort tooltjes niet lekker op te werken....
Ja, Unrevoked ondersteunt nu ook pvt-4. Het is niet meer dan de stappen op het scherm volgen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb een pvt-4 ontdek ik net, dus die zou ik gewoon met dat unrevoked kunen rooten?
Ja, hij start een paar keer opnieuw op, staat als het goed is ook op je scherm. Komt vanzelf goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:45 schreef Klonk het volgende:
Ik helemaal blij, gaat ie nog een keer naar nog meer schermpjes
App opzoeken in de market die root nodig heeft, en kijken of die werkt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:48 schreef Klonk het volgende:
Yeah gelukt
Het is echt heel simpel, even goed lezen hoe en wat (en niet de hboot vergeten), een usb snoertje en wat kalmeringsmiddel, meer heb je echt niet nodig
Is er een manier om zeker te weten dat de root gelukt is?
Ehm, als het goed is staat er een 'Superuser'-app in het menu nu.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:48 schreef Klonk het volgende:
Yeah gelukt
Het is echt heel simpel, even goed lezen hoe en wat (en niet de hboot vergeten), een usb snoertje en wat kalmeringsmiddel, meer heb je echt niet nodig
Is er een manier om zeker te weten dat de root gelukt is?
Download dit: http://alpharev.nl/alpharev.iso en brand de iso op een cd (in W7 kan je gewoon dubbelklikken op de gedownloade iso).quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:06 schreef Klonk het volgende:
of kan ik deze gewoon gebruiken? http://www.addictivetips.(...)h-unrevoked-forever/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |