Nein.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:27 schreef Klonk het volgende:
Als ik de root puur wil gebruiken voor ap2sd is dat S-OFF dan een noodzakelijke stap?
Wat nog makkelijker is, is een ROM downloaden met app2sd ingebouwd. Dan maak je op je SD-kaart een speciale partitie (is heel eenvoudig te doen) van bijvoorbeeld 1GB, en al je apps worden dan automatisch op die partitie geïnstalleerd.quote:
Kan hem alleen niet installeren want heb nog maar 18% maar ben wel aan het opladen maar dan nog wil die niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:29 schreef IkWilbert het volgende:
Update voor de Desire Z wordt op dit moment uitgerold... hopelijk de Desire ook snel
Wél met Sense 2.1 dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:29 schreef IkWilbert het volgende:
Update voor de Desire Z wordt op dit moment uitgerold... hopelijk de Desire ook snel
quote:Google vernieuwt Android Market
AMSTERDAM - Google heeft woensdag aangekondigd dat de Android Market een grote update gaat ontvangen. Niet alleen de user interface is geheel vernieuwd, ook zijn de functionaliteiten uitgebreid.
Het eerste opvallende aan de nieuwe Android Market is het vernieuwde uiterlijk. Google maakt hierin goed gebruik van de, uit het Windows Phone 7 besturingssysteem bekende, tiles.
Tabbladen zorgen ervoor dat je snel en gemakkelijk kunt wisselen van categorie.
Books
Een belangrijke nieuwe functie in de Android Market is de categorie 'Books', waarmee je direct kunt zoeken naar je favoriete boeken. Dankzij deze toevoeging is het niet meer nodig een aparte applicatie op te starten voor het downloaden van boeken.
Een andere toevoeging is de 'Editors choice'. Hiermee krijg je direct een selectie van de beste applicaties, zodat je niet door honderden pagina's onzinnige programma's hoeft te zoeken.
De update van de Android Market zal de komende weken worden verspreid naar alle telefoons met Android versie 2.2 of hoger
Ik heb hem al, hij mag alleen wel wat sneller.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Iemand91 het volgende:
Las met de NU.nl app dat market wordt vernieuwd (misschien al wel bekend hier):
[..]
Hoe krijg je het eigenlijk te zien dat er een nieuwe is? Bij updates zoals bij de Android 2.x?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb hem al, hij mag alleen wel wat sneller.
Ik heb hem handmatig geïnstalleerd, maar bij andere updates heb je hem zo ineens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het eigenlijk te zien dat er een nieuwe is? Bij updates zoals bij de Android 2.x?
Dat ligt niet aan de update hoor, het ligt er hier ook uit. Vanochtend ook al.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:22 schreef Snever het volgende:
Update maakt het niet echt sneller. Whatsapp werkt ook niet meer.
Doe dit:quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:14 schreef Kloonhommel het volgende:
Mijn toestel is al geroot, maar ik vroeg me af of ik hem S-off kon maken met unrevoked. Wederom een error. dit keer stond er: "Is your firmware too new?"
Dat werkt op alle Desires.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Download dit: http://alpharev.nl/alpharev.iso en brand de iso op een cd (in W7 kan je gewoon dubbelklikken op de gedownloade iso).
Start daarna je computer opnieuw op met de cd erin, en start van de cd op. Als hij klaar is vraagt hij om de telefoon via usb met de computer te verbinden. Doe dit, en bevestig de vraag. Dan is het weer een kwestie van even wachten, en klaar.
Oh. Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de update hoor, het ligt er hier ook uit. Vanochtend ook al.
Het heeft gewerkt, bedanktquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Doe dit:
[..]
Dat werkt op alle Desires.
1.0.8? De stable versie dus? Ik heb voor stock gekozen. Hoop dat dit een goede keuze was...quote:
swap 0 laten anders sloop je je sdkaartquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:08 schreef Chandler het volgende:
Ik ga straks mijn HTC Desire eens van een andere rom voorzien, maar nu moet ik eerst voor een ROM partities aanmaken, dit wil ik doen via ROM MANAGER (via market).
Echter vraagt deze hoeveel ruimte ik wil voor de ext en swap
ext size (128, 256, 512)
Swap Size (0, 32, 64, 128, 256)
Wat is handig om te kiezen? ook voor volgende ROMS?
Bedenk je wel dat die geen Sense heeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
swap 0 laten anders sloop je je sdkaart
Probeer oxygen rom eens
en daardoor de snelste en meest stabiele ROM is die er isquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat die geen Sense heeft.
Hij is snel ja, maar dat is niet alles.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
en daardoor de snelste en meest stabiele ROM is die er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |