abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99577815
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:38 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Bedenk je wel dat die geen Sense heeft.
Ik heb ff een vraag over insertcoin, als ie gelocked is kan je die ring naar 4 keuzes slepen, 1 van die keuzes is berichten. Ik gebruik echter handcent. Kan ik die 4 keuzes aanpassen? Ik heb overal gekeken maar insertcoin heeft geen instellingenmapje.

Verder reuze tevreden met insertcoin :)
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 17 juli 2011 @ 15:56:55 #272
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_99580686
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:22 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik heb ff een vraag over insertcoin, als ie gelocked is kan je die ring naar 4 keuzes slepen, 1 van die keuzes is berichten. Ik gebruik echter handcent. Kan ik die 4 keuzes aanpassen? Ik heb overal gekeken maar insertcoin heeft geen instellingenmapje.

Verder reuze tevreden met insertcoin :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 19:00 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Jep. Ga naar het icoon 'Aanpassen' (rechts onderin je beginscherm), dan naar 'Scherm blokkeren' en kies vervolgens 'Instellingen'. Hier kun je dit wijzigen.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  zondag 17 juli 2011 @ 16:06:11 #273
160953 Ezechielk
pi_99581017
Ok, ik ben eindelijk aan het rooten geslagen. Succesvol gedaan, en nu wil ik wel eens een andere rom proberen.

Iemand een goed advies voor een rom zonder alle standaard bloatware als Peep e.d., die liefst ook geen partitionering van de SD kaart nodig heeft? Momenteel zit er een van slechts 512 in, en ik heb geen andere op voorraad :+
pi_99584496
quote:
3s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:56 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

[..]

Ik zat naar aanleiding van jouw postje steeds te denken hoe ik die bericht heb kunnen missen, blijkt die bericht in een ander topic te staan. |:( c_/

Toch nog bedankt voor die antwoord. :)
pi_99599451
Zo meteen of morgenochtend InsertCoin er maar eens opzetten, ben benieuwd of het werkt zoals ik wil. Wel jammer dat de snelheid niet hoger gaat dan 998 ipv 1190.
pi_99601790
Ook even een testje gedaan met en zonder de kap over de camera:
Met:

Zonder:

Zelfs met deze brakke poging is er een degelijk verschil te zien...
pi_99608441
Hoe kan ik die partitie tabel aanpassen aan 'oxygen', s-off is geinstalleerd (geupgraded? rooted? :P)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_99609490
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:32 schreef Juup© het volgende:
Zo meteen of morgenochtend InsertCoin er maar eens opzetten, ben benieuwd of het werkt zoals ik wil. Wel jammer dat de snelheid niet hoger gaat dan 998 ipv 1190.
De HD Z ROM gaat er weer af. Werkt op zich redelijk, maar fonts zijn te klein voor mijn kippige ogen. Verder vallen de prestaties mij tegen t.o.v. de "oude" LeeDrOiD ROM die ik gebruik. Ga nu de Sense2.1+3.0 GB InsertCoin CM7 HBOOT/STOCK 1.0.8 even testen.
  maandag 18 juli 2011 @ 09:59:07 #279
160953 Ezechielk
pi_99610373
Ok, ik heb er nu CyanogenMod 7.0.3 opstaan, en het eerste wat ik mis is mijn Market. Klopt dat? :')
pi_99615314
quote:
5s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:59 schreef Ezechielk het volgende:
Ok, ik heb er nu CyanogenMod 7.0.3 opstaan, en het eerste wat ik mis is mijn Market. Klopt dat? :')
Voortaan beter het topic van CyanogenMod lezen ;) Je moet de Google addons apart installeren met een .zip, daar zit de Market ook in :)
  maandag 18 juli 2011 @ 13:02:39 #281
160953 Ezechielk
pi_99615638
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:51 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Voortaan beter het topic van CyanogenMod lezen ;) Je moet de Google addons apart installeren met een .zip, daar zit de Market ook in :)
Ja, daar was ik ook al achter gekomen, alleen nog niet hier gemeld. :P
pi_99616160
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 07:34 schreef Chandler het volgende:
Hoe kan ik die partitie tabel aanpassen aan 'oxygen', s-off is geinstalleerd (geupgraded? rooted? :P)
http://alpharev.nl/

Daar bravo_alphaspl-oxygenr2.img downloaden en de stappen eronder volgen.

1) Nandroid backup in recovery.
2) Verify the MD5SUM of the file you downloaded against the one in the table.
3) Flash HBOOT with your phone in fastboot mode (Back+POWER) -> 'fastboot flash hboot bravo_alphaspl.img' (change into the correct filename for the HBOOT you downloaded)
4) 'fastboot reboot-bootloader'
5) 'fastboot erase cache'
6) Boot recovery, wipe everything and restore.

Alles wat tussen '' staat tik je gewoon in cmd terwijl je telefoon via USB zit ingeplugd.
pi_99616537
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:14 schreef Juup© het volgende:

[..]
Ga nu de Sense2.1+3.0 GB InsertCoin CM7 HBOOT/STOCK 1.0.8 even testen.
Werkt best wel lekker eigenlijk :)

Kom alleen af en toe dingen tegen die nieuw voor mij zijn, maar dat is juist leuk.
1 ding snap ik echter niet, als ik bij Whatsapp het bericht inspreek ipv typ, dan verstuurt Whatsapp het bericht alleen maar als ik mobiel internet verbinding heb (wat hier vaak een drama is met T-Mobile), en niet via Wifi want dan krijg ik een foutmelding dat ik geen netwerkverbinding heb :?
pi_99616627
Als ik toch bezig ben, dan S-OFF ik de Desire straks ook maar even, wel zo lekker met klooien 8-)
  maandag 18 juli 2011 @ 14:47:45 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99619600
Ik heb het ook met die camera trouwens :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99619852
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:26 schreef Juup© het volgende:

[..]

Werkt best wel lekker eigenlijk :)
[ afbeelding ]

Kom alleen af en toe dingen tegen die nieuw voor mij zijn, maar dat is juist leuk.
1 ding snap ik echter niet, als ik bij Whatsapp het bericht inspreek ipv typ, dan verstuurt Whatsapp het bericht alleen maar als ik mobiel internet verbinding heb (wat hier vaak een drama is met T-Mobile), en niet via Wifi want dan krijg ik een foutmelding dat ik geen netwerkverbinding heb :?

Ik ben wel benieuwd naar het verschil tussen CM7 en de stock rom van Insertcoin. Ik lees wel dat 1 van de 2 veel minder geheugen gebruikt maar wat is er dan weggehaald en merk je dat er iets weg is in de CM7 versie wat wel in de stockrom aanwezig is?
pi_99623055
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:16 schreef Ireyon het volgende:
Daar bravo_alphaspl-oxygenr2.img downloaden en de stappen eronder volgen.

1) Nandroid backup in recovery.
--> heb ik niet ;)
2) Verify the MD5SUM of the file you downloaded against the one in the table.
--> Klopt!
3) Flash HBOOT with your phone in fastboot mode (Back+POWER) -> 'fastboot flash hboot bravo_alphaspl.img' (change into the correct filename for the HBOOT you downloaded)
--> Geen idee hoe ik hier kom, maar zie wel HBOOT en dan kom ik in het menu met blauwe opties (reboot system now, apply sdcard: etc)
4) 'fastboot reboot-bootloader'
5) 'fastboot erase cache'
6) Boot recovery, wipe everything and restore.

Alles wat tussen '' staat tik je gewoon in cmd terwijl je telefoon via USB zit ingeplugd.
Ik heb de image gedownloaded, maar kan geen backup maken met nandroid aangezien ik die niet kan vinden.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_99623572
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:03 schreef Chandler het volgende:

[..]

Ik heb de image gedownloaded, maar kan geen backup maken met nandroid aangezien ik die niet kan vinden.
Een Nandroid backup is gewoon de Backup functie in je recovery :)

Fastboot mode is de terugknop + aanknop indrukken, dat is een wit scherm met een hoop technische tekst linksbovenin en ergens 'FASTBOOT' daaronder. Op dat scherm moet je verder niks doen, alleen zorgen dat je telefoon ingeplug is en in windows (Uitvoeren -> cmd) die commando's typen. Wel zorgen dat je in de tools map van de SDK zit (cd C:\Android\tools bijv.) en dat daar ook de .img is opgeslagen.

Het lijkt allemaal echt heel omslachtig, maar dit is 1x goed doorlezen en elke keer daarna is het binnen 10 seconden gefixt :P
pi_99623921
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:52 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar het verschil tussen CM7 en de stock rom van Insertcoin. Ik lees wel dat 1 van de 2 veel minder geheugen gebruikt maar wat is er dan weggehaald en merk je dat er iets weg is in de CM7 versie wat wel in de stockrom aanwezig is?
Die vraag wordt op XDA ook gesteld, maar heb zo snel geen antwoord kunnen lezen c.q. vinden.

Hier staat wat uitleg waarom CM7 sneller is dan A2SD, heeft te maken met de versie van HBoot die men gebruikt. En aangezien InserCoin stock root de standaard HBoot gebruikt is deze iets trager als ik het goed begrijp omdat deze anders met het geheugen omgaat en een andere partitieindeling/grootte heeft.

[ Bericht 8% gewijzigd door Juup© op 18-07-2011 16:44:09 (INFO) ]
pi_99624565
Heb net de LeeDrOiD HD V3.3.1-Port-R2 Ginger Sense 2.1 getest, maar in tegenstelling tot de Insertcoin ROM die gelijk perfect werkte, kwam ik bij LeeDrOiD niet verder dan het HTC bootscherm.

Ik ben iemand die doorgaans bij dezelfde leverancier blijft ook als deze een paar foutjes maakt, maar de laatste ROM's van LeeDrOiD geven bij mij telkens weer problemen. Ik denk dat ik nu (voorlopig) even bij Insertcoin blijf.

Als mijn restore van de Insertcoin ROM klaar is, ga ik de Desire S-OFF maken. O, dat is nu dus zie ik :D
pi_99625425
LOL maar die SDK heb ik helemaal niet geïnstalleerd, dacht dat het een stuk gemakkelijker zou moeten zijn als je die S-OFF er al af had gehaald :@ :P

quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:17 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Een Nandroid backup is gewoon de Backup functie in je recovery :)

Fastboot mode is de terugknop + aanknop indrukken, dat is een wit scherm met een hoop technische tekst linksbovenin en ergens 'FASTBOOT' daaronder. Op dat scherm moet je verder niks doen, alleen zorgen dat je telefoon ingeplug is en in windows (Uitvoeren -> cmd) die commando's typen. Wel zorgen dat je in de tools map van de SDK zit (cd C:\Android\tools bijv.) en dat daar ook de .img is opgeslagen.

Het lijkt allemaal echt heel omslachtig, maar dit is 1x goed doorlezen en elke keer daarna is het binnen 10 seconden gefixt :P
Like trump...
pi_99626139
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef Chandler het volgende:
LOL maar die SDK heb ik helemaal niet geïnstalleerd, dacht dat het een stuk gemakkelijker zou moeten zijn als je die S-OFF er al af had gehaald :@ :P

[..]

Lees ff deze post door, dan kan je wat beter meepraten.... http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1461614#hoeroot

Ik heb overigens zelf ook geen SDK gebruikt voor de Desire.
pi_99627000
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:26 schreef Juup© het volgende:

[..]

Die vraag wordt op XDA ook gesteld, maar heb zo snel geen antwoord kunnen lezen c.q. vinden.

Hier staat wat uitleg waarom CM7 sneller is dan A2SD, heeft te maken met de versie van HBoot die men gebruikt. En aangezien InserCoin stock root de standaard HBoot gebruikt is deze iets trager als ik het goed begrijp omdat deze anders met het geheugen omgaat en een andere partitieindeling/grootte heeft.
Hmmm.... interessant, ik heb de stockversie en ik kan je vertellen dat ik inderdaad iets van vertraging merk. Het is echter 1 seconde of zo en absoluut niet meer dan dat. Deze topic bevestigt dat ook. Ik ga de CM7 versie maar eens uitproberen dan...
  maandag 18 juli 2011 @ 21:32:28 #294
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_99637711
Voor de liefhebbers die nog een leuk en vooral betaalbaar hoesje zoeken: http://cgi.ebay.nl/6-X-Si(...)6c914#ht_3267wt_1139

_O-
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_99639224
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:32 schreef Klonk het volgende:
Voor de liefhebbers die nog een leuk en vooral betaalbaar hoesje zoeken: http://cgi.ebay.nl/6-X-Si(...)6c914#ht_3267wt_1139

_O-
Oh das goedkoop!!
pi_99643867
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:42 schreef Juup© het volgende:
Heb net de LeeDrOiD HD V3.3.1-Port-R2 Ginger Sense 2.1 getest, maar in tegenstelling tot de Insertcoin ROM die gelijk perfect werkte, kwam ik bij LeeDrOiD niet verder dan het HTC bootscherm.

Ik ben iemand die doorgaans bij dezelfde leverancier blijft ook als deze een paar foutjes maakt, maar de laatste ROM's van LeeDrOiD geven bij mij telkens weer problemen. Ik denk dat ik nu (voorlopig) even bij Insertcoin blijf.

Als mijn restore van de Insertcoin ROM klaar is, ga ik de Desire S-OFF maken. O, dat is nu dus zie ik :D
Je hebt niet meer gereageerd sindsdien. Mag ik ervan uitgaan dat het helemaal fout is gegaan met S-OFF maken? oO<
pi_99644826
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:15 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Je hebt niet meer gereageerd sindsdien. Mag ik ervan uitgaan dat het helemaal fout is gegaan met S-OFF maken? oO<
Dat is correct :D Wat ik ook probeerde het werkte niet, niet met alpharev of alpharev x beta. Toen een originele ROM erop gezet waardoor het toestel dus niet meer geroot is :X
Nu al 2 uur bezig om weer te rooten maar ook dat wil niet lukken ;(
Komt allemaal wel goed, beetje spelen :P
pi_99645327
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:35 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat is correct :D Wat ik ook probeerde het werkte niet, niet met alpharev of alpharev x beta. Toen een originele ROM erop gezet waardoor het toestel dus niet meer geroot is :X
Nu al 2 uur bezig om weer te rooten maar ook dat wil niet lukken ;(
Komt allemaal wel goed, beetje spelen :P
Het lukte ook al niet met de alpharev img die hieronder staat? Dat was gewoon te makkelijk voor woorden.,..

quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:16 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Download dit: http://alpharev.nl/alpharev.iso en brand de iso op een cd (in W7 kan je gewoon dubbelklikken op de gedownloade iso).

Start daarna je computer opnieuw op met de cd erin, en start van de cd op. Als hij klaar is vraagt hij om de telefoon via usb met de computer te verbinden. Doe dit, en bevestig de vraag. Dan is het weer een kwestie van even wachten, en klaar.
pi_99648984
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:32 schreef Klonk het volgende:

_O-
Je krijgt ze wel in alle kleuren, 6 :)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_99649547
[quote]0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:42 schreef Klonk het volgende:
ah, gevonden, hboot vergeten 8)7

nu echt spannend, hij is aan het rebooten, zal blij zijn als ik dadelijk begroet wordt door mijn startschermpje :@
[/quote]
Je hebt dus de HBoot van alpharev geflashed? http://alpharev.nl/

Heb ik al gedaan zie ik net. Dacht dat dit een andere cd zou zijn...

Bij de andere insertcoin (stock) ging alles van een leien dakje, bij deze (cm7) blijft ie hangen in "why so serious?" logootje....

Edit: nog eens alles gewist en opnieuw geflashed. Nu doet ie het wel goed.

Edit2: na het restoren zegt ie ineens dat het geheugen vrijwel vol zit. Dit gezeur kreeg ik niet bij de stockrom. Hoe kan dit? de insertcoin cm7 zou meer geheugen over houden dan de stockrom en dus had ik meer spul moeten kunnen installeren?

[ Bericht 9% gewijzigd door Kloonhommel op 19-07-2011 03:04:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')