En dan neem ik aan dat gps aan moet? Den Helder heb ik ooit eens zelf toegevoegd... ik ga het ff zo proberenquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is niet echt de bedoeling om zelf plaatsen toe te voegen.
Gooi die widget met de klok en het weer eens van je homescreen. Dan voeg je hem opnieuw toe via dat plusje -> widgets -> Klok. Selecteer de goede klok en druk op volgende. Hij vraagt dan naar de plaats waarvan je het weer wilt zien. Kies hier voor 'Huidige locatie'. Dan zou hij het wel moeten doen.
Hoeft niet eens, hij doet het ook als je alleen internet aan hebt (bij mij althans).quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan neem ik aan dat gps aan moet? Den Helder heb ik ooit eens zelf toegevoegd... ik ga het ff zo proberen
Nee, GPS hoeft er niet voor aan te staan. Plaatsbepalen doet hij dan met behulp van de zendmasten. Dit is niet zo precies als GPS, maar voor het kijken in welke plaats je bent is het precies genoeg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan neem ik aan dat gps aan moet? Den Helder heb ik ooit eens zelf toegevoegd... ik ga het ff zo proberen
Welk lenskapje?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:45 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens mijn lenskapje weg ga snijden, dat verschil is toch wel groot
Met:
[ afbeelding ]
Zonder:
[ afbeelding ]
Het hele achterklepje, wat ook over de batterij zitquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:15 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Welk lenskapje?
Dat op je achterkantje zit of die over je camera zit?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, GPS hoeft er niet voor aan te staan. Plaatsbepalen doet hij dan met behulp van de zendmasten. Dit is niet zo precies als GPS, maar voor het kijken in welke plaats je bent is het precies genoeg.
Wat natuurlijk wel zo kan zijn, is dat je bij het opnieuw instellen van je telefoon (de eerste setup) hebt uitgezet dat de telefoon mag kijken waar hij is. Dan werkt het automatische weer ook niet. Dit kan je controleren door naar Instellingen -> Locatie te gaan en kijken of er een vinkje staat bij 'Draadloze netwerken gebruiken' staat. Zo niet, zet dit aan, start eventueel je telefoon opnieuw op en het zou moeten werken.
Wat was het nou precies?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHij dutt
Thnx!
Ben je dan Sense kwijt?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Aan alle MB-neukers hier, root je Desire eens. Het is echt niet moeilijker dan je telefoon aan de computer hangen en op één knopje drukken. Dan heb je opslagruimte genoeg, omdat je dan je SD-kaart kan gebruiken voor het installeren van apps ed.
Nee, ik heb zelfs een nieuwe Sense. Screenshots van mijn telefoon:quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je dan Sense kwijt?
De screenshots van geroote telefoons die ik zie vind ik altijd zo lelijk
Je raakt niks kwijt tenzij je zelf alles verwijdert om een nieuwe ROM te kunnen gebruiken. Verder kun je het natuurlijk zo lelijk maken als je zelf wilt, kijk bijv. eens op http://mycolorscreen.com/category/android/quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je dan Sense kwijt?
De screenshots van geroote telefoons die ik zie vind ik altijd zo lelijk
http://unrevoked.comquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:47 schreef Klonk het volgende:
Ik vind het rooten anders nog tamelijk ingewikkeld overkomen, zeker als ik op Tweakers enzo kijk.
Die zorgt alleen nog maar voor minder vrij geheugen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:59 schreef Iemand91 het volgende:
Kwam er over een tijdje ook niet over een tijdje een update voor de Desire?
True, maar weet je toevallig wat er gaat veranderen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die zorgt alleen nog maar voor minder vrij geheugen.
Update naar Android 2.3.3, en ik verwacht wel de nieuwe Sense eigenlijk (zie screenshots hierboven van mij, op het lockscreen na).quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
True, maar weet je toevallig wat er gaat veranderen?
Waarschijnlijk niets bijzonders zekers...
Dat ziet er wel mooi uitquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelfs een nieuwe Sense. Screenshots van mijn telefoon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nieuw lockscreen waarmee je direct Apps kan openen).
Kijk eens op www.xda-developers.com , daar staat alles wat je nodig hebt. Wel alles goed lezen en zoeken, het is daar wat dat betreft net Tweakers.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:36 schreef ArnosL het volgende:
Waar haal je die Android 2.3.3 vandaan? Als ik op handmatig updaten klik vind ie nooit een update en als ik bij software informatie kijk heb ik nog Android 2.2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |