Heb je sinds kort een Sense toestel of zo?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:18 schreef Klonk het volgende:
Het regent op mijn beeldscherm, en dan die ruitenwisser eroverheen, wist niet wat ik zag
Leuk tochquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:18 schreef Klonk het volgende:
Het regent op mijn beeldscherm, en dan die ruitenwisser eroverheen, wist niet wat ik zag
Bij de update binnenkort krijg je er ook nog geluid bijquote:
Kut... Dan moet ik steeds plassen als het regentquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:01 schreef APK het volgende:
[..]
Bij de update binnenkort krijg je er ook nog geluid bij
Het klinkt meer als een soort krassenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:02 schreef kwiwi het volgende:
Kut... Dan moet ik steeds plassen als het regent
Dat weet ik niet meer, ik heb het uitgezetquote:
Laten ze de radio maar fixen in de updatequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:01 schreef APK het volgende:
[..]
Bij de update binnenkort krijg je er ook nog geluid bij
Die heb ik in al die tijd nog niet eens gebruikt... Werkt ie bij niemand of alleen bij jou niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
Laten ze de radio maar fixen in de update
Ga eens naar instellingen -> accounts & synchronisatie en druk eens op weer, staat het automatisch updaten daarvan ingeschakeld?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:41 schreef Qwea het volgende:
Aaarg, ik heb echt gewoon nog steeds geen weer op mn foon
Bij ons buitenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:18 schreef Klonk het volgende:
Het regent op mijn beeldscherm, wist niet wat ik zag
Nou, eerder in dit topic werd gezegd dat dat lenskapje dat op de achterklep zit van nogal slecht plastic is, wat snel gaat krassen. Die van mij zit altijd in m'n broekzak, dus dat lenskapje is al flink beschadigd blijkbaar (wat overigens met het blote oog niet te zien is).quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:46 schreef kwiwi het volgende:
Heb je dan zo'n vies kapje? Mijne maakt namelijk met kapje foto's die op de 2e foto van jou lijken..
Ah oke. Mijne zit eigenlijk altijd in een hoesje, en ik heb er ook nog zo'n plastic case omheen waardoor het kapje eigenlijk nooit een oppervlak raakt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou, eerder in dit topic werd gezegd dat dat lenskapje dat op de achterklep zit van nogal slecht plastic is, wat snel gaat krassen. Die van mij zit altijd in m'n broekzak, dus dat lenskapje is al flink beschadigd blijkbaar (wat overigens met het blote oog niet te zien is).
Vies is 'ie ook niet, het zijn dus echt miniscule krasjes op het plastic. Vond het al zo raar dat hij ineens zulke wazige foto's met vreemde gloeiende objecten maakte, maar dat is het dus.
Jup, en still no weerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ga eens naar instellingen -> accounts & synchronisatie en druk eens op weer, staat het automatisch updaten daarvan ingeschakeld?
Jup, internet heb ik. Als ik op vernieuwen druk, update ie londen. Zodra ik een plaats wil toevoegen, Emmen wil die best doen, Den Helder, Alkmaar, Schagen, Annapauwlona ect weigert iequote:Op woensdag 13 juli 2011 11:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En als je naar de weer-app gaat en daar op vernieuwen drukt? Heb je wel internet?
Het is niet echt de bedoeling om zelf plaatsen toe te voegen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, internet heb ik. Als ik op vernieuwen druk, update ie londen. Zodra ik een plaats wil toevoegen, Emmen wil die best doen, Den Helder, Alkmaar, Schagen, Annapauwlona ect weigert iedan roept ie "IK KEN DIE PLAATS NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
En dan neem ik aan dat gps aan moet? Den Helder heb ik ooit eens zelf toegevoegd... ik ga het ff zo proberenquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is niet echt de bedoeling om zelf plaatsen toe te voegen.
Gooi die widget met de klok en het weer eens van je homescreen. Dan voeg je hem opnieuw toe via dat plusje -> widgets -> Klok. Selecteer de goede klok en druk op volgende. Hij vraagt dan naar de plaats waarvan je het weer wilt zien. Kies hier voor 'Huidige locatie'. Dan zou hij het wel moeten doen.
Hoeft niet eens, hij doet het ook als je alleen internet aan hebt (bij mij althans).quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan neem ik aan dat gps aan moet? Den Helder heb ik ooit eens zelf toegevoegd... ik ga het ff zo proberen
Nee, GPS hoeft er niet voor aan te staan. Plaatsbepalen doet hij dan met behulp van de zendmasten. Dit is niet zo precies als GPS, maar voor het kijken in welke plaats je bent is het precies genoeg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan neem ik aan dat gps aan moet? Den Helder heb ik ooit eens zelf toegevoegd... ik ga het ff zo proberen
Welk lenskapje?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:45 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens mijn lenskapje weg ga snijden, dat verschil is toch wel groot
Met:
[ afbeelding ]
Zonder:
[ afbeelding ]
Het hele achterklepje, wat ook over de batterij zitquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:15 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Welk lenskapje?
Dat op je achterkantje zit of die over je camera zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |