quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:15 schreef TheArt het volgende:
Echt waar, Murray heeft echt het IQ van een banaan. Heeft ie BP, gaat ie alleen maar lullige balletjes terugslaan
Grappig dat je dat zegt. Ken je mijn topic daarover? Zie de onderste link in mijn sig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:15 schreef TheArt het volgende:
Echt waar, Murray heeft echt het IQ van een banaan. Heeft ie BP, gaat ie alleen maar lullige balletjes terugslaan
Ook nog eens naar de forehand van Nadal steeds...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:15 schreef TheArt het volgende:
Ja, ik moet er toch wat van maken.quote:
AO = GSquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:15 schreef Nober het volgende:
Spannend??
[..]
Ik volg inderdaad niet alles, alleen de GS.
quote:
Rafa komt dan ook alleen naar het net als het echt noodzakelijk is of als hij het punt al zo goed als in de tas heeft. Service volley zie je hem nooit spelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:16 schreef jojomen4 het volgende:
1.7 voor Rafa op BF.
Rafa 19 van de 23 net approaches gemaakt.
Het kan best sensationeel, maar alleen bij het commentaar van de BBC is het nog spannend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik moet er toch wat van maken.
Doe dan zoiets... Wimbledon 2011 #32: Sharapova makkelijk door zo te zien alleen de naam veranderen en klaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik moet er toch wat van maken.
Doe maar 6-1 Nadal in 10 minuten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:17 schreef Federer-fan het volgende:
Hoop dat Murray deze game wint en dan breekt en dat het vanaf dan een echte wedstrijd is waarin ze beiden goed spelen en die Nadal wint.
Dat vind ik een beter plan ja, ik moet zo weg en wil het eind wel meemakenquote:
De Australian Open is een Grand Slamquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:15 schreef Nober het volgende:
Spannend??
[..]
Ik volg inderdaad niet alles, alleen de GS.
En wat heeft de US Open met de Australian Open te maken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat weet ik! En op de een of andere manier mis ik de US Open altijd.
Allebei GS?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
En wat heeft de US Open met de Australian Open te maken?
Beide zijn Grand Slams...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
En wat heeft de US Open met de Australian Open te maken?
Ja duh, maar an sich heeft het weinig met elkaar te maken. Daarnaast vergeet je bij die rankingpost de AO mee te tellen en dan gaat het nu opeens over de US Open dat je die mist. Dat heeft er weinig mee te maken.quote:
Ik ook, vooral deze.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:24 schreef Bombvis het volgende:
Two top semi-finals? Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk
Ik ken het rankingsysteem niet, interesseert mij ook weinig wie er 1 staat. Maar vond het vreemd dat de winnaar van RG én finalist op Wimbledon toch niet zijn #1 positie behoudt. Ook al verloor Nadal een aantal finales van Djokovic in april/mei toen Novak onverslaanbaar bleek te zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja duh, maar an sich heeft het weinig met elkaar te maken. Daarnaast vergeet je bij die rankingpost de AO mee te tellen en dan gaat het nu opeens over de US Open dat je die mist. Dat heeft er weinig mee te maken.
Dit. Je gaat het toernooi in als nr 1. je wordt kampioen, en je bent nr 2. Vreemd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ken het rankingsysteem niet, interesseert mij ook weinig wie er 1 staat. Maar vond het vreemd dat de winnaar van RG én finalist op Wimbledon toch niet zijn #1 positie behoudt. Ook al verloor Nadal een aantal finales van Djokovic in april/mei toen Novak onverslaanbaar bleek te zijn.
VOrig jaar haalde Djokovic de halve finale, nu de finale. Hij krijgt dus punten erbij. Nadal kan onmogelijk punten erbij krijgen omdat hij vorig jaar won, het verschil tussen Djokovic en Nadal was zo klein dat Djokovic nu de nummer 1 overneemt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ken het rankingsysteem niet, interesseert mij ook weinig wie er 1 staat. Maar vond het vreemd dat de winnaar van RG én finalist op Wimbledon toch niet zijn #1 positie behoudt. Ook al verloor Nadal een aantal finales van Djokovic in april/mei toen Novak onverslaanbaar bleek te zijn.
Omdat de beste 18 toernooien van het afgelopen jaar tellen. Omdat de Grand Slams daar bij standaard bij zitten, verliest iedereen dus zijn punten van vorig jaar als een GS begint. En Djokovic haalt meer punten dan vorig jaar en Nadal gelijk of minder. En aangezien Nole er vlak achter stond, gaat ie er dus voorbij.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Tellen alleen de beste 18? Niet alles wat je gespeeld hebt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat de beste 18 toernooien van het afgelopen jaar tellen. Omdat de Grand Slams daar bij standaard bij zitten, verliest iedereen dus zijn punten van vorig jaar als een GS begint. En Djokovic haalt meer punten dan vorig jaar en Nadal gelijk of meer. En aangezien Nole er vlak achter stond, gaat ie er dus voorbij.
Waarom is Garcia nog junior eigenlijk? Ze speelde op RG tegen Sharapova (denk via Wildcard) en op Wimbledon is ze weer juniore terwijl ze al 17 is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat Khromacheva wel wint van Garcia eigenlijk.
Nee niet alles, want dan gaan sommige elke week spelen voor de punten en dat is ook de bedoeling niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Tellen alleen de beste 18? Niet alles wat je gespeeld hebt?
Nope, alleen de beste 18. En aangezien daar de GS's en de Masters-toernooien standaard bijzitten als je eraan deelneemt, blijven er verder weinig toernooien over.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Tellen alleen de beste 18? Niet alles wat je gespeeld hebt?
Omdat je gewoon bij de senioren mag meedoen zolang je ranking volstaat om rechtstreeks toegelaten te worden of kwalies te spelen of omdat je een WC krijgt, wat Garcia kreeg voor RG.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom is Garcia nog junior eigenlijk? Ze speelde op RG tegen Sharapova (denk via Wildcard) en op Wimbledon is ze weer juniore terwijl ze al 17 is.
Ik denk dat veel mensen (inclusief mezelf) het gewoon raar vinden dat Nadal een maand geleden nog nummer 1 was en bleef en dat Djokovic nu zonder in de tussentijd iets beter te hebben gedaan dan Nadal opeens op 1 kan komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat de beste 18 toernooien van het afgelopen jaar tellen. Omdat de Grand Slams daar bij standaard bij zitten, verliest iedereen dus zijn punten van vorig jaar als een GS begint. En Djokovic haalt meer punten dan vorig jaar en Nadal gelijk of minder. En aangezien Nole er vlak achter stond, gaat ie er dus voorbij.
Ok, duidelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat de beste 18 toernooien van het afgelopen jaar tellen. Omdat de Grand Slams daar bij standaard bij zitten, verliest iedereen dus zijn punten van vorig jaar als een GS begint. En Djokovic haalt meer punten dan vorig jaar en Nadal gelijk of minder. En aangezien Nole er vlak achter stond, gaat ie er dus voorbij.
Dat zouden ze dan fysiek niet vol kunnen houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee niet alles, want dan gaan sommige elke week spelen voor de punten en dat is ook de bedoeling niet natuurlijk.
Dus 18-5 = 13 toernooien. Er zijn 9 mastertoernooien, dus eigenlijk hoeven ze maar aan 4 andere toernooien mee te doen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, alleen de beste 18. En aangezien daar de GS's en de Masters-toernooien standaard bijzitten als je eraan deelneemt, blijven er verder weinig toernooien over.
Kan ik me voorstellen. Maar elk systeem heeft denk ik wel aspecten die maken dat sommige dingen onlogisch lijken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen (inclusief mezelf) het gewoon raar vinden dat Nadal een maand geleden nog nummer 1 was en bleef en dat Djokovic nu zonder in de tussentijd iets beter te hebben gedaan dan Nadal opeens op 1 kan komen.
En dat zal best op een bepaalde manier worden berekend die logisch is, maar als je dat niet weet lijkt het totaal niet logisch.
Klopt helemaal. Voor de top-50 wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:32 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat zouden ze dan fysiek niet vol kunnen houden natuurlijk.
[..]
Dus 18-5 = 13 toernooien. Er zijn 9 mastertoernooien, dus eigenlijk hoeven ze maar aan 4 andere toernooien mee te doen?
Interessant!
Laatste vier keer. Dat is nogal wat. Maar ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:33 schreef BobW het volgende:
Nou jongens, zeg het maar, Nadal of Djokovic. Ik ga toch voor Nadal, ondanks dat Djokovic hem de laatste paar keer heeft verslagen.
Garcia word in oktober 18 jaar, dan snap ik niet waarom ze nog aan het juniortoernooi mee mag doen. Sharapova bijvoorbeeld won op haar 17de Wimbledon en ging toen ook niet terug om weer als juniore te gaan spelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat je gewoon bij de senioren mag meedoen zolang je ranking volstaat om rechtstreeks toegelaten te worden of kwalies te spelen of omdat je een WC krijgt, wat Garcia kreeg voor RG.
Van mij mag ze een nog grotere zonnebril dragen, om haar hele hoofd te verbergen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:35 schreef Szura het volgende:
Judy met zonnebril om de betraande ogen te verbergen
Ik denk de vader van Murray.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:37 schreef Szura het volgende:
Maruh Judy is dus lelijk en Andy zei dat ze niet kon koken.
Wie valt er dan op zo'n vrouw?
Ik denk het niet. Ja, in het verre verleden misschien.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Van mij mag ze een nog grotere zonnebril dragen, om haar hele hoofd te verbergen.
Jawel, vooral blijven zitten!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:38 schreef Nober het volgende:
Shit, eerste set gekeken en Nadal verloor, ga ik net zitten en Murray breekt meteen, ik moet dus niet gaan kijken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |