Er moeten af en toe vast veel Borsato- of Vitessefans doorheen kunnen...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:08 schreef Brembo het volgende:
Vandaag in de nieuwe perrontunnel te Arnhem geweest en het is een flinke hal! Alleen nog wel wat kaal, maar de breedte is echt absurd.
Waar staat dat dat niet kan?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:05 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg waarom kan je eigenlijk geen Weekend Vrij op een SOV laden. Het is toch ook gewoon een chipkaart
Op de NS site. het is "technisch" niet mogelijk.quote:
Hangt ervan af hoeveel retouren er afgelegd gaan worden.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:30 schreef Temlin het volgende:
Elke dag retourtje halen met korting of een maand abbonoment nemen?
De hele periode dat studenten ov niet geldig is. 20 stuks dus denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoeveel retouren er afgelegd gaan worden.
Aangezien je wel met korting kan reizen zijn 20 losse retourtjes met korting goedkoper, tenzij je dagelijks meer dan 100 kilometer (enkele reis) moet afleggen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:33 schreef Temlin het volgende:
De hele periode dat studenten ov niet geldig is. 20 stuks dus denk ik.
Ik kan het niet vinden. Waar op de NS site.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Op de NS site. het is "technisch" niet mogelijk.
Ik heb 2 weekOV's op mijn SOV staan, maar een weekend kan niet? Wat een onzin
Oke, bedankt. Koop ik wel 20 retourtjes danquote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Aangezien je wel met korting kan reizen zijn 20 losse retourtjes met korting goedkoper, tenzij je dagelijks meer dan 100 kilometer (enkele reis) moet afleggen.
Wat een onzin eigenlijk, de nachttrein van Berlijn naar Malmö gaat ook op een boot, daar hoef je helemaal niet uit maar kan je gewoon door blijven pitten!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb hem al gedaan hoorwas weinig aan, je MOET die trein uit, veiligheid ditdat.
Het is ook zo tof dat de documentjes elkaar tegen kunnen sprekenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:04 schreef greavy het volgende:
Ook op een fucking logische kutplaats. Je gaat toch niet ieder PDFje steeds openen? Want elke PDS geeft andere informatie, wat wel met elkaar gerelateerd is
Het is vooral zo tof dat ze de OV-chipkaart er door hebben geramd zonder na te denken over wat ze willen. Wat is het nu voor onzin met die SOV. Er zit dezelfde chip op. Er kunnen week en weekendkaarten op geladen worden, maar niet als je bij de NS koopt? Pure onwil, want ze willen het op een NS specifiek gedeelte.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is ook zo tof dat de documentjes elkaar tegen kunnen spreken
onwil is nog beter mogelijkquote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ja en het dan gooien op "technisch niet mogelijk"Net of IEMAND dat gelooft. Technisch is ALLES mogelijk.
Ja. Tegen onwil wint alleen de zwaartekracht denk ik iddquote:
Met de chipkaart waag ik dat zelfs te betwijfelenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Tegen onwil wint alleen de zwaartekracht denk ik idd
Dat dus. En dus een mega fail. De NS-apparatuur gaat dan waarschijnlijk moeilijk doen en verkeerde product gebruiken (met korting ipv gratis et cetera).quote:Op maandag 4 juli 2011 22:32 schreef James1988 het volgende:
Op de kaart kan je het prima opslaan. Wat NS waarschijnlijk bedoelt te zeggen is dat hun apparatuur geen onderscheid kan maken tussen een studentenreisproduct en een NS-product.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |