Ik blijf lekker m'n VDU houden, stilzwijgende verlengingtwitter:NS_online twitterde op maandag 04-07-2011 om 16:06:51Wij introduceren op 1 augustus de nieuwe #NS abonnementen. Test mee en meld je voor 18 juli aan via http://bit.ly/in0PJY reageer retweet
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er rijden minder treinen en er is minder materieel? Waar gaat dat heen dan
Mooi visweer jongequote:Op maandag 4 juli 2011 16:08 schreef remcoP het volgende:
huh?![]()
De museumpendel is toch juist bedoeld voor in de vakantieperiode omdat er dan meer mensen naar het spoorwegmuseum gaan?
Ik ga hem wel aanschaffen. WeekendVrij. Heb nu al WeekVrij (SOV) en dus straks WeekendVrij bij NSquote:Op maandag 4 juli 2011 16:11 schreef James1988 het volgende:
De nieuwe NS-abonnementen zijn al verkrijgbaar voor de early adopters:Ik blijf lekker m'n VDU houden, stilzwijgende verlengingtwitter:NS_online twitterde op maandag 04-07-2011 om 16:06:51Wij introduceren op 1 augustus de nieuwe #NS abonnementen. Test mee en meld je voor 18 juli aan via http://bit.ly/in0PJY reageer retweet
Volgens mij is dit de Stoptrein naar Vlissingen te Roosendaalquote:Op maandag 4 juli 2011 17:03 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
2x Plan V als Stoptrein naar Roosendaal te Dordrecht
pics !quote:Op maandag 4 juli 2011 17:48 schreef V2 het volgende:
Hm, m'n trein staat in de fik geloof ik. "We hebben even een technisch probleem, we zullen zo onze weg vervolgen." Mooi understatement
Naar Vlissingen inderdaad.. En te Roosendaal..quote:Op maandag 4 juli 2011 17:50 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de Stoptrein naar Vlissingen te Roosendaal. Wel mooi zo in 't zonnetje!
Vastgelopen remmen?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:51 schreef V2 het volgende:
De rook is alweer weggetrokken, sorry, verder valt er weinig te zien. We staan stil op R'dam Alexander.
Er moeten af en toe vast veel Borsato- of Vitessefans doorheen kunnen...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:08 schreef Brembo het volgende:
Vandaag in de nieuwe perrontunnel te Arnhem geweest en het is een flinke hal! Alleen nog wel wat kaal, maar de breedte is echt absurd.
Waar staat dat dat niet kan?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:05 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg waarom kan je eigenlijk geen Weekend Vrij op een SOV laden. Het is toch ook gewoon een chipkaart
Op de NS site. het is "technisch" niet mogelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |