abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99765046
Ik heb bij wizzair een foutje gemaakt bij het boeken met tickets voor de zus van een huisgenoot van me, ik wilde net online voor haar inchecken en toen ontdekte ik dat er een letter mist in de achternaam, dit is echter heel raar want ik heb de naam gecopypaste vanaf haar facebookprofiel en toch staat de naam er niet volledig. Het komt denk ik doordat de missende letter een "ł" is en het formulier van wizzair accepteerde dit niet waardoor hij weggehaald werd, maar ik zou ook niet weten door welke letter ik het had moeten vervangen.

Nu kost het 45e om de naam online te wijzigen... is het de moeite waard om te proberen te bellen naar de wizzair helpdesk? Of is het niet eens nodig om de naam te laten wijzigen omdat de rest dan wel klopt? Ik zie het al gebeuren dat ik dit moet gaan betalen omdat ik het heb ingevuld maar daar heb ik niet bepaald veel zin in tevens omdat het formulier van wizzair niet de naam goed accepteerd is toch niet helemaal mijn fout?
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:49:09 #102
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_99766195
Het meest verstandig is contact op te nemen met Wizzair. Dit kan telefonisch, of eventueel op de luchthaven, bij voorkeur in Eindhoven, om dit aan te geven.
De ervaring leert dat op Eindhoven men nog wel voor rede vatbaar is, zeker bij het begin van de trip, maar op andere bestemmingen, als je geen andere keus hebt, op de terugweg, opeens een groot probleem gaan maken en je zomaar kunnen weigeren bij de gate als de naam niet overeen komt.

Ik raad aan om wel telefonisch contact op te nemen, vooraf, omdat op de luchthaven waarschijnlijk het wat lastiger is om e.e.a. kosteloos te doen. Het veranderen van 1 letter in de naam zou in principe kosteloos moeten, zeker als het een duidelijke typefout betreft.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_99766480
quote:
3s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:49 schreef ozzietukker het volgende:
Het meest verstandig is contact op te nemen met Wizzair. Dit kan telefonisch, of eventueel op de luchthaven, bij voorkeur in Eindhoven, om dit aan te geven.
De ervaring leert dat op Eindhoven men nog wel voor rede vatbaar is, zeker bij het begin van de trip, maar op andere bestemmingen, als je geen andere keus hebt, op de terugweg, opeens een groot probleem gaan maken en je zomaar kunnen weigeren bij de gate als de naam niet overeen komt.

Ik raad aan om wel telefonisch contact op te nemen, vooraf, omdat op de luchthaven waarschijnlijk het wat lastiger is om e.e.a. kosteloos te doen. Het veranderen van 1 letter in de naam zou in principe kosteloos moeten, zeker als het een duidelijke typefout betreft.
Dankjewel voor deze reply, het gaat overigens om een reis van Polen naar Nederland, enkeltje. Ik heb dus nog niet ingecheckt maar ik ga ze zo even proberen te bellen
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
pi_99879217
Ik vlieg komende woensdag van Amsterdam naar Beijing met vlucht CZ 346 van China Southern Airlines. Zowel op mijn e-ticket als op schiphol.nl staat geen gatenummer aangegeven, hoe weet ik waar ik naartoe moet wanneer ik eenmaal op Schiphol ben?

Alvast bedankt! :)
pi_99879782
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:38 schreef matchmuchach het volgende:
Ik vlieg komende woensdag van Amsterdam naar Beijing met vlucht CZ 346 van China Southern Airlines. Zowel op mijn e-ticket als op schiphol.nl staat geen gatenummer aangegeven, hoe weet ik waar ik naartoe moet wanneer ik eenmaal op Schiphol ben?

Alvast bedankt! :)
Dat kan je zien op de informatieborden zodra je op schiphol bent. Of je voordat je vertrekt op schiphol.nl kijken, daar staat het ook aangegeven.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:39:05 #106
188012 Breach
Is Goed
pi_99889148
Even een vraagje van mijn kant. Wij hebben met 3 man een aantal boekingen gedaan via Ryanair en Easyjet. Nu is er bij hoofdboeker wat tussengekomen en kan deze niet mee op reis. Moet hier nog iets voor afgemeld worden of is puur het niet inchecken van hem voldoende?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_99889775
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:39 schreef Breach het volgende:
Even een vraagje van mijn kant. Wij hebben met 3 man een aantal boekingen gedaan via Ryanair en Easyjet. Nu is er bij hoofdboeker wat tussengekomen en kan deze niet mee op reis. Moet hier nog iets voor afgemeld worden of is puur het niet inchecken van hem voldoende?
je hoeft hem gewoon niet in te checken. Of je doet 't wel maar dan maakt 't ook nog niks uit :P Dus wat je ook doet: het is goed ;)
pi_99889914
Hoe zit het precies met 'medicatie' meenemen in het vliegtuig?

Ik zet het expres tussen haakjes omdat het gaat om simpele melatonine pilletjes. :')
  zondag 24 juli 2011 @ 19:59:34 #109
188012 Breach
Is Goed
pi_99890101
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:52 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

je hoeft hem gewoon niet in te checken. Of je doet 't wel maar dan maakt 't ook nog niks uit :P Dus wat je ook doet: het is goed ;)
Ah dat is mooi :)

En nu staat er bij een ticket ook de laatste twee letters van de vierde (:P) doopnaam van iemand niet op. Gaat dit een probleem opleveren of is dit wel duidelijk voor de mensen. Het is een ticket van London naar Berlijn.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_99890885
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:59 schreef Breach het volgende:

[..]

Ah dat is mooi :)

En nu staat er bij een ticket ook de laatste twee letters van de vierde (:P) doopnaam van iemand niet op. Gaat dit een probleem opleveren of is dit wel duidelijk voor de mensen. Het is een ticket van London naar Berlijn.
Dit leverd geen probleem op, ik doe pas sinds dit jaar meer dan alleen mijn eerste naam opgeven, en ik heb nooit problemen gehad. Als de naam die je invult maar overeenkomt met die op je ticket en dus niet een roepnaam (bijvoorbeeld Kees waar er op het paspoort als eerste naam Cornelis staat).

Over mijn kwestie met wizzair, ik heb eerst gebeld, blijkbaar heeft wizzair geen nederlandse lijn dus ik koos maar de engelse maar toen ik daar 5 minuten heb gewacht heb ik opgehangen.. vanmiddag even langs Eindhoven airport gegaan (woon toch in Eindhoven) en binnen 5 minuten was het gratis geregeld en heb ik er een "l" van kunnen maken. De vrouw aan de balie zei overigens ook dat 1 letter geen probleem oplevert.

Verder wilde ik vragen of iemand toevallig woensdagavond of donderdagochtend naar Weeze gaat vanuit Nederland? ik ga dan namelijk alleen op vakantie om 6:55 en als ik met iemand mee zou kunnen gaan zou dat fijn zijn...
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
pi_99892853
Weet iemand wat voor stopcontacten lufthansa heeft in de b classe? kan ik mijn macbook erzo op aansluiten of niet?
pi_99893003
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef rtyu het volgende:
Weet iemand wat voor stopcontacten lufthansa heeft in de b classe? kan ik mijn macbook erzo op aansluiten of niet?
Volgens mij heeft Lufthansa in geeneen toestel stopcontacten in de economy (of misschien in de A380?)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zondag 24 juli 2011 @ 20:56:57 #113
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99893337
@ caffeinjunk: misschien kun je je vraag over het meerijden naar weeze beter/ook in het FHF forum stellen?
pi_99893470
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef rtyu het volgende:
Weet iemand wat voor stopcontacten lufthansa heeft in de b classe? kan ik mijn macbook erzo op aansluiten of niet?
Alleen first en businessclass.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:03:24 #115
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_99893696
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:50 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Lufthansa in geeneen toestel stopcontacten in de economy (of misschien in de A380?)
A380 in ieder geval niet. Vermoedelijk op al hun toestellen alleen in First en/of Business class. Indien aanwezig zal het een 'gewone' 110 volt aansluiting zijn
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_99900781
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:50 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Lufthansa in geeneen toestel stopcontacten in de economy (of misschien in de A380?)
Vandaar b classe, ja ik weet het, ben lui.
pi_99903802
Wat heeft dat in hemelsnaam met luiheid te maken?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 00:19:11 #118
45833 crew  Fogel
pi_99903837
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:18 schreef Drive-r het volgende:
Wat heeft dat in hemelsnaam met luiheid te maken?
Opzoeken van informatie luiheid gok ik.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_99904258
Volgens mij wil iemand vooral graag melden dat er "b classe" gevlogen wordt. Wel een mooie spelling trouwens ;)
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 25 juli 2011 @ 10:41:28 #120
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_99913831
"B Class" bij Lufthansa is gewoon economy hoor

First Class: A, F, O*; Business Class: C, D, I*, J, Z; Economy Class: Y, B, M, H, X*, P, V, W, Q, S, G, K, L, T, E, U
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_99914654
Ah, ik ken al die codes niet, maar zijn reactie leek ergens anders op te duiden. Excuses.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_99914737
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:41 schreef XL het volgende:
"B Class" bij Lufthansa is gewoon economy hoor
De meeste van die letters zijn echter 'klassen' voor marketing. Deze vormen categorieen met verschillende prijsnivo's, maar bepalen niet waar de passagier uiteindelijk komt te zitten.

Het lijkt er inderdaad op dat vraagsteller voor het eerst in business class zit en dit even wil laten weten. Elke stoel in business class heeft een stopkontakt, zelfs bij de nationale luchtvaartmaatschappij van Noord Korea.
  maandag 25 juli 2011 @ 11:20:38 #123
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_99914841
Was geen verwijt naar jou, eerder rtyu terug op zijn plek zetten.
Die codes hebben met name met flexibiliteit en dergelijke te doen. Voorwaarden om tickets te wijzigen etc zijn anders. Voor economy zijn er natuurlijk de meeste, ik geloof dat ze van links naar rechts staan in volgorde van dubbeltje op de eerste rang naar potentiele klant om up te graden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_99915014
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:16 schreef jaco het volgende:

De meeste van die letters zijn echter 'klassen' voor marketing. Deze vormen categorieen met verschillende prijsnivo's, maar bepalen niet waar de passagier uiteindelijk komt te zitten.

Je kunt prima aan iemand zijn boekingsklasse afleiden in welke cabine die persoon zit.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99915346
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:41 schreef XL het volgende:
"B Class" bij Lufthansa is gewoon economy hoor

First Class: A, F, O*; Business Class: C, D, I*, J, Z; Economy Class: Y, B, M, H, X*, P, V, W, Q, S, G, K, L, T, E, U
Precies, vandaar mijn reactie in eerste instantie ook :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_99915955
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Je kunt prima aan iemand zijn boekingsklasse afleiden in welke cabine die persoon zit.
Ja, uiteraard. Mijn reaktie op XL betrof meer zijn suggestie dat met het noemen van al die verkoopklassen de vraag van rtyu nu is opgehelderd.

Ik heb het idee dat hij met 'b classe' wel degelijk business class bedoelde en niet dat zijn ticket in de klasse B fare bucket is gekocht. Het wordt misschien tijd dat hij dit zelf opheldert.
  maandag 25 juli 2011 @ 11:59:54 #127
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99916172
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:53 schreef jaco het volgende:

[..]

Ja, uiteraard. Mijn reaktie op XL betrof meer zijn suggestie dat met het noemen van al die verkoopklassen de vraag van rtyu nu is opgehelderd.

Ik heb het idee dat hij met 'b classe' wel degelijk business class bedoelde en niet dat zijn ticket in de klasse B fare bucket is gekocht. Het wordt misschien tijd dat hij dit zelf opheldert.
Kan ook nog zijn dat hij een zelf bedacht onderscheidt maakt tussen A-klasse (first/business) en B-klasse (economy). In ieder geval is het inderdaad vrij onduidelijk.
pi_99916601
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:59 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Kan ook nog zijn dat hij een zelf bedacht onderscheidt maakt tussen A-klasse (first/business) en B-klasse (economy). In ieder geval is het inderdaad vrij onduidelijk.
Dat kan inderdaad ook nog !

Ik merkte het gebruik op van de Franstalig aandoende term 'classe' in plaats van klasse of class. Deze woordkeuze suggereert een zekere ambiance van kwaliteit/luxe, waardoor ik dacht dat hij business class bedoelde.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:20:32 #129
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99916836
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:12 schreef jaco het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad ook nog !

Ik merkte het gebruik op van de Franstalig aandoende term 'classe' in plaats van klasse of class. Deze woordkeuze suggereert een zekere ambiance van kwaliteit/luxe, waardoor ik dacht dat hij business class bedoelde.
Zou kunnen. Hoewel ik nog nooit heb gehoord dat iemand business class 'b-class' noemt. Misschien dacht ie dat dat wel een hippe en gangbare afkorting zou zijn onder de b-klassers :D
pi_99925557
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:12 schreef jaco het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad ook nog !

Ik merkte het gebruik op van de Franstalig aandoende term 'classe' in plaats van klasse of class. Deze woordkeuze suggereert een zekere ambiance van kwaliteit/luxe, waardoor ik dacht dat hij business class bedoelde.
Met b classe bedoel ik inderdaad business class, Gewoon te lui om voluit te tikken.

Dat elke luchtvaartmaatschappij stopcontacten in de b-classe heeft is me bekend, Maar heeft lufthansa de normale 2(euro) en 3 punts(usa) stopcontacten, zoals klm die ook heeft, of een empower(wat bij amerikaanse maatschappijen vaak gebruikelijk is) dan moet ik namelijk de magsafe gaan halen, een soort adapter.

[ Bericht 8% gewijzigd door rtyu op 25-07-2011 16:33:17 ]
pi_99925715
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:26 schreef rtyu het volgende:

[..]

Met b classe bedoel ik inderdaad business class, Gewoon te lui om voluit te tikken.
Aha. Een de "e" in "classe" vond je gewoon chique? ;)
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_99927908
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:26 schreef rtyu het volgende:

[..]

Met b classe bedoel ik inderdaad business class, Gewoon te lui om voluit te tikken.

Dat elke luchtvaartmaatschappij stopcontacten in de b-classe heeft is me bekend, Maar heeft lufthansa de normale 2(euro) en 3 punts(usa) stopcontacten, zoals klm die ook heeft, of een empower(wat bij amerikaanse maatschappijen vaak gebruikelijk is) dan moet ik namelijk de magsafe gaan halen, een soort adapter.
quote:
To enable you to work with your laptop on board without restrictions, we have equipped our First und Business Class seats on long-haul flights with power sockets for which you don't need an adaptor.

The power sockets (max. output 70 watt) are designed for two-pin flat European plugs and two- or three-pin US plugs.
pi_99928451
Trouwens, die stopcontacten zijn voornamelijk standaard als je intercontinentaal vliegt. In BC binnen Europa ontbreken die krengen vrij vaak. Dat klinkt als een klein probleem gezien de korte vluchten, maar is extreem irritant als je continue tussen vluchten en meetings zit - dan is het vliegtuig ideaal voor een beetje opladen van de Blackberry/Nokia.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_99928691
Kan iemand dit prijzenfenomeen verklaren:
Ik was eerst van plan om naar India te gaan met Royal Jordanian voor 440¤ (met tussenstop in Amman), maar door omstandigheden gaat dit niet door.
Als alternatief dacht ik aan Jordanië (Amman), maar de prijs voor een retourticket met RJ op exact dezelfde dagen als voor India zou mij meer dan 500¤ kosten.

Hoe kan dat in godsnaam dan zoveel duurder zijn?
pi_99928734
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:05 schreef Kielse het volgende:
Kan iemand dit prijzenfenomeen verklaren:
Ik was eerst van plan om naar India te gaan met Royal Jordanian voor 440¤ (met tussenstop in Amman), maar door omstandigheden gaat dit niet door.
Als alternatief dacht ik aan Jordanië (Amman), maar de prijs voor een retourticket met RJ op exact dezelfde dagen als voor India zou mij meer dan 500¤ kosten.

Hoe kan dat in godsnaam dan zoveel duurder zijn?
Op vluchten naar India concurreren ze met vele andere aanbieders (KLM, Lufthansa, Emirates) en dergelijke. Om hier een aantrekkelijk product te bieden moeten ze de prijs laag houden. Naar Amman zijn ze de enige optie, wat rechtstreekse vluchten betreft, en hierdoor kunnen ze de prijs hoog houden.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zaterdag 30 juli 2011 @ 09:24:57 #136
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100118118
Hoeveel tijd kan er tussen het landen en uitstappen en het zeg maar vrij man zijn zitten?

Dus douane, koffers enz...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_100118171
Verschilt nogal per luchthaven. Kleine luchthavens soms 15 minuten, grotere soms 45 min..
  zaterdag 30 juli 2011 @ 09:38:01 #138
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100118241
Schiphol dus rekening houden met 45 min :+
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Moderator zaterdag 30 juli 2011 @ 09:55:56 #139
155227 crew  Guppy
dus
pi_100118430
Als je een beetje pech hebt wel ja. Als het druk is, sta je wel even. Wij hebben er wel eens een uur over gedaan, maar dat was wel extreem. Het is ook wel eens gebeurd dat wel met een kwartiertje buiten stonden (tot groot genoegen van m'n vriend)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 30 juli 2011 @ 10:01:03 #140
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100118497
En de vlucht waar ik op zit te wachten is ook nog te vroeg, het leven is mooi :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_100118571
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 09:38 schreef Klonk het volgende:
Schiphol dus rekening houden met 45 min :+
of een uur. Wat is die bagageafhandeling daar godsgruwelijk traag. Grootste minpunt van het vliegveld. (als je al niet voor niets staat te wachten want koffers aan laten komen is ook een hele opgave)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 12:30:19 #142
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_100121340
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

of een uur. Wat is die bagageafhandeling daar godsgruwelijk traag. Grootste minpunt van het vliegveld. (als je al niet voor niets staat te wachten want koffers aan laten komen is ook een hele opgave)
Het aan laten komen van de koffers hangt er natuurlijk ook vanaf of je vliegtuigmaatschappij ze wel heeft meegenomen bij vertrek, of ergens bij een overstap op een andere luchthaven hebben achtergelaten.

Wel kan het op Schiphol lang duren voordat de koffers verschijnen op de band, heeft natuurlijk ook te maken vanaf gate waar vliegtuig aankomt en waar de koffers gebracht moeten worden, naast natuurlijk hoe het vliegtuig gelost wordt, in principe kan je via de containers sneller de koffers uit een 747 op de band hebben dan een kleinere Airbus 320, Boeing 737 of wat dan ook omdat die koffers handmatig uitgeladen moeten worden, en als je low cost vliegt zullen deze maatschappijen natuurlijk opteren om zo min mogelijk te willen betalen voor de bagage afhandeling wat zich vertaalt in de inzet van minder mensen waardoor het minder snel zal gaan.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_100130391
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 12:30 schreef ozzietukker het volgende:
omdat die koffers handmatig uitgeladen moeten worden, en als je low cost vliegt zullen deze maatschappijen natuurlijk opteren om zo min mogelijk te willen betalen voor de bagage afhandeling wat zich vertaalt in de inzet van minder mensen waardoor het minder snel zal gaan.
Maar dat het een uur zou duren is natuurlijk onzin. Dit komt natuurlijk omdat je moe bent na een lange reis en sneller geirriteerd.
pi_100130562
Laatste jaren inderdaad nooit veel langer dan 10 min op bagage staan wachten op Schiphol. De tijd die op de schermen staat, klopt ook altijd, dus je kan ondertussen nog even wat eten/drinken, treinkaartje kopen of er rustig bij gaan zitten.

Tenzij je natuurlijk zo iemand bent die als eerste het vliegtuig uit wil en dan naar de bagagehal rent vanf D72...
  zaterdag 30 juli 2011 @ 17:54:33 #145
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_100130917
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:36 schreef jaco het volgende:

[..]

Maar dat het een uur zou duren is natuurlijk onzin. Dit komt natuurlijk omdat je moe bent na een lange reis en sneller geirriteerd.
Een uur is overdreven, maar kom maar eens met mij aan met Lufthansa uit Frankfurt, helemaal achterin op de B-pier in de avonduren.
Eerst land je op de polderbaan, taxi je rustig naar de gate, vervolgens een lange wandeling naar de bagageband en daar sta je dan rustig te wachten totdat de vertrektijd van de laatste trein die mijn connectie in Utrecht Centraal zou halen steeds dichterbij komt....

Dit is mijn ervaring helaas, en nu is Lufthansa niet eens meer low cost, maar door de agressieve marketing vliegen er nu veel transferpassagiers met bijbehorende bagage op de route.

Nu is het ook niet zo dat Schiphol zo slecht is, ook op Hong Kong duurt het relatief lang voordat de bagage er is, alleen echt snel kan het op luchthavens als Maastricht of Vilnius, daar was de bagage binnen 5 minuten op de band.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_100131187
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:36 schreef jaco het volgende:

[..]

Maar dat het een uur zou duren is natuurlijk onzin. Dit komt natuurlijk omdat je moe bent na een lange reis en sneller geirriteerd.
nee, hoor, heb wel eens staan timen :)
Schiphol is gewoon gruwelijk traag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 31-07-2011 01:36:12 ]
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 18:11:05 #147
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100131348
Was geen uurtje, vliegtuig lande om 10:19 en ik kreeg om 11 uur een belletje dat ze in de bus naar het parkeerterrein zaten :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_100132328
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:36 schreef jaco het volgende:

[..]

Maar dat het een uur zou duren is natuurlijk onzin. Dit komt natuurlijk omdat je moe bent na een lange reis en sneller geirriteerd.
Niks onzin. Ik vlieg normaal nooit met bagage, maar moet de laatste tijd veel spul verhuizen tussen Londen en nieuwe huisje in Amsterdam. Elke fucking keer 45-60 minuten wachten, ik word er echt ziek van. Op Heathrow is het zo gepiept, in A'dam zit ik na de douane nog een half uur te wachten. En die tijden op het bord kloppen nooit.

Maar goed, da's 8 vluchten in de afgelopen maand, misschien toeval...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 31 juli 2011 @ 20:12:44 #149
161207 jakkop
rennen!
pi_100166899
Wat voor vliegtuigen gebruikt KLM tussen Amsterdam en Birmingham UK?
Eins, zwei, hoeplakai.
  zondag 31 juli 2011 @ 20:15:15 #150
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_100166982
als je een vluchtnumer hebt kan je het zo opzoeken
Nobody expects the Spanish Inquisition!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')