Dankjewel voor deze reply, het gaat overigens om een reis van Polen naar Nederland, enkeltje. Ik heb dus nog niet ingecheckt maar ik ga ze zo even proberen te bellenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:49 schreef ozzietukker het volgende:
Het meest verstandig is contact op te nemen met Wizzair. Dit kan telefonisch, of eventueel op de luchthaven, bij voorkeur in Eindhoven, om dit aan te geven.
De ervaring leert dat op Eindhoven men nog wel voor rede vatbaar is, zeker bij het begin van de trip, maar op andere bestemmingen, als je geen andere keus hebt, op de terugweg, opeens een groot probleem gaan maken en je zomaar kunnen weigeren bij de gate als de naam niet overeen komt.
Ik raad aan om wel telefonisch contact op te nemen, vooraf, omdat op de luchthaven waarschijnlijk het wat lastiger is om e.e.a. kosteloos te doen. Het veranderen van 1 letter in de naam zou in principe kosteloos moeten, zeker als het een duidelijke typefout betreft.
Dat kan je zien op de informatieborden zodra je op schiphol bent. Of je voordat je vertrekt op schiphol.nl kijken, daar staat het ook aangegeven.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:38 schreef matchmuchach het volgende:
Ik vlieg komende woensdag van Amsterdam naar Beijing met vlucht CZ 346 van China Southern Airlines. Zowel op mijn e-ticket als op schiphol.nl staat geen gatenummer aangegeven, hoe weet ik waar ik naartoe moet wanneer ik eenmaal op Schiphol ben?
Alvast bedankt!
je hoeft hem gewoon niet in te checken. Of je doet 't wel maar dan maakt 't ook nog niks uitquote:Op zondag 24 juli 2011 19:39 schreef Breach het volgende:
Even een vraagje van mijn kant. Wij hebben met 3 man een aantal boekingen gedaan via Ryanair en Easyjet. Nu is er bij hoofdboeker wat tussengekomen en kan deze niet mee op reis. Moet hier nog iets voor afgemeld worden of is puur het niet inchecken van hem voldoende?
Ah dat is mooiquote:Op zondag 24 juli 2011 19:52 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
je hoeft hem gewoon niet in te checken. Of je doet 't wel maar dan maakt 't ook nog niks uitDus wat je ook doet: het is goed
Dit leverd geen probleem op, ik doe pas sinds dit jaar meer dan alleen mijn eerste naam opgeven, en ik heb nooit problemen gehad. Als de naam die je invult maar overeenkomt met die op je ticket en dus niet een roepnaam (bijvoorbeeld Kees waar er op het paspoort als eerste naam Cornelis staat).quote:Op zondag 24 juli 2011 19:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Ah dat is mooi
En nu staat er bij een ticket ook de laatste twee letters van de vierde (:P) doopnaam van iemand niet op. Gaat dit een probleem opleveren of is dit wel duidelijk voor de mensen. Het is een ticket van London naar Berlijn.
Volgens mij heeft Lufthansa in geeneen toestel stopcontacten in de economy (of misschien in de A380?)quote:Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef rtyu het volgende:
Weet iemand wat voor stopcontacten lufthansa heeft in de b classe? kan ik mijn macbook erzo op aansluiten of niet?
Alleen first en businessclass.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef rtyu het volgende:
Weet iemand wat voor stopcontacten lufthansa heeft in de b classe? kan ik mijn macbook erzo op aansluiten of niet?
A380 in ieder geval niet. Vermoedelijk op al hun toestellen alleen in First en/of Business class. Indien aanwezig zal het een 'gewone' 110 volt aansluiting zijnquote:Op zondag 24 juli 2011 20:50 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Lufthansa in geeneen toestel stopcontacten in de economy (of misschien in de A380?)
Vandaar b classe, ja ik weet het, ben lui.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:50 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Lufthansa in geeneen toestel stopcontacten in de economy (of misschien in de A380?)
Opzoeken van informatie luiheid gok ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:18 schreef Drive-r het volgende:
Wat heeft dat in hemelsnaam met luiheid te maken?
De meeste van die letters zijn echter 'klassen' voor marketing. Deze vormen categorieen met verschillende prijsnivo's, maar bepalen niet waar de passagier uiteindelijk komt te zitten.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:41 schreef XL het volgende:
"B Class" bij Lufthansa is gewoon economy hoor
Je kunt prima aan iemand zijn boekingsklasse afleiden in welke cabine die persoon zit.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:16 schreef jaco het volgende:
De meeste van die letters zijn echter 'klassen' voor marketing. Deze vormen categorieen met verschillende prijsnivo's, maar bepalen niet waar de passagier uiteindelijk komt te zitten.
Precies, vandaar mijn reactie in eerste instantie ookquote:Op maandag 25 juli 2011 10:41 schreef XL het volgende:
"B Class" bij Lufthansa is gewoon economy hoor
First Class: A, F, O*; Business Class: C, D, I*, J, Z; Economy Class: Y, B, M, H, X*, P, V, W, Q, S, G, K, L, T, E, U
Ja, uiteraard. Mijn reaktie op XL betrof meer zijn suggestie dat met het noemen van al die verkoopklassen de vraag van rtyu nu is opgehelderd.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je kunt prima aan iemand zijn boekingsklasse afleiden in welke cabine die persoon zit.
Kan ook nog zijn dat hij een zelf bedacht onderscheidt maakt tussen A-klasse (first/business) en B-klasse (economy). In ieder geval is het inderdaad vrij onduidelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:53 schreef jaco het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Mijn reaktie op XL betrof meer zijn suggestie dat met het noemen van al die verkoopklassen de vraag van rtyu nu is opgehelderd.
Ik heb het idee dat hij met 'b classe' wel degelijk business class bedoelde en niet dat zijn ticket in de klasse B fare bucket is gekocht. Het wordt misschien tijd dat hij dit zelf opheldert.
Dat kan inderdaad ook nog !quote:Op maandag 25 juli 2011 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ook nog zijn dat hij een zelf bedacht onderscheidt maakt tussen A-klasse (first/business) en B-klasse (economy). In ieder geval is het inderdaad vrij onduidelijk.
Zou kunnen. Hoewel ik nog nooit heb gehoord dat iemand business class 'b-class' noemt. Misschien dacht ie dat dat wel een hippe en gangbare afkorting zou zijn onder de b-klassersquote:Op maandag 25 juli 2011 12:12 schreef jaco het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook nog !
Ik merkte het gebruik op van de Franstalig aandoende term 'classe' in plaats van klasse of class. Deze woordkeuze suggereert een zekere ambiance van kwaliteit/luxe, waardoor ik dacht dat hij business class bedoelde.
Met b classe bedoel ik inderdaad business class, Gewoon te lui om voluit te tikken.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:12 schreef jaco het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook nog !
Ik merkte het gebruik op van de Franstalig aandoende term 'classe' in plaats van klasse of class. Deze woordkeuze suggereert een zekere ambiance van kwaliteit/luxe, waardoor ik dacht dat hij business class bedoelde.
Aha. Een de "e" in "classe" vond je gewoon chique?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:26 schreef rtyu het volgende:
[..]
Met b classe bedoel ik inderdaad business class, Gewoon te lui om voluit te tikken.
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:26 schreef rtyu het volgende:
[..]
Met b classe bedoel ik inderdaad business class, Gewoon te lui om voluit te tikken.
Dat elke luchtvaartmaatschappij stopcontacten in de b-classe heeft is me bekend, Maar heeft lufthansa de normale 2(euro) en 3 punts(usa) stopcontacten, zoals klm die ook heeft, of een empower(wat bij amerikaanse maatschappijen vaak gebruikelijk is) dan moet ik namelijk de magsafe gaan halen, een soort adapter.
quote:To enable you to work with your laptop on board without restrictions, we have equipped our First und Business Class seats on long-haul flights with power sockets for which you don't need an adaptor.
The power sockets (max. output 70 watt) are designed for two-pin flat European plugs and two- or three-pin US plugs.
Op vluchten naar India concurreren ze met vele andere aanbieders (KLM, Lufthansa, Emirates) en dergelijke. Om hier een aantrekkelijk product te bieden moeten ze de prijs laag houden. Naar Amman zijn ze de enige optie, wat rechtstreekse vluchten betreft, en hierdoor kunnen ze de prijs hoog houden.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:05 schreef Kielse het volgende:
Kan iemand dit prijzenfenomeen verklaren:
Ik was eerst van plan om naar India te gaan met Royal Jordanian voor 440¤ (met tussenstop in Amman), maar door omstandigheden gaat dit niet door.
Als alternatief dacht ik aan Jordanië (Amman), maar de prijs voor een retourticket met RJ op exact dezelfde dagen als voor India zou mij meer dan 500¤ kosten.
Hoe kan dat in godsnaam dan zoveel duurder zijn?
of een uur. Wat is die bagageafhandeling daar godsgruwelijk traag. Grootste minpunt van het vliegveld. (als je al niet voor niets staat te wachten want koffers aan laten komen is ook een hele opgave)quote:
Het aan laten komen van de koffers hangt er natuurlijk ook vanaf of je vliegtuigmaatschappij ze wel heeft meegenomen bij vertrek, of ergens bij een overstap op een andere luchthaven hebben achtergelaten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
of een uur. Wat is die bagageafhandeling daar godsgruwelijk traag. Grootste minpunt van het vliegveld. (als je al niet voor niets staat te wachten want koffers aan laten komen is ook een hele opgave)
Maar dat het een uur zou duren is natuurlijk onzin. Dit komt natuurlijk omdat je moe bent na een lange reis en sneller geirriteerd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:30 schreef ozzietukker het volgende:
omdat die koffers handmatig uitgeladen moeten worden, en als je low cost vliegt zullen deze maatschappijen natuurlijk opteren om zo min mogelijk te willen betalen voor de bagage afhandeling wat zich vertaalt in de inzet van minder mensen waardoor het minder snel zal gaan.
Een uur is overdreven, maar kom maar eens met mij aan met Lufthansa uit Frankfurt, helemaal achterin op de B-pier in de avonduren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:36 schreef jaco het volgende:
[..]
Maar dat het een uur zou duren is natuurlijk onzin. Dit komt natuurlijk omdat je moe bent na een lange reis en sneller geirriteerd.
nee, hoor, heb wel eens staan timenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:36 schreef jaco het volgende:
[..]
Maar dat het een uur zou duren is natuurlijk onzin. Dit komt natuurlijk omdat je moe bent na een lange reis en sneller geirriteerd.
Niks onzin. Ik vlieg normaal nooit met bagage, maar moet de laatste tijd veel spul verhuizen tussen Londen en nieuwe huisje in Amsterdam. Elke fucking keer 45-60 minuten wachten, ik word er echt ziek van. Op Heathrow is het zo gepiept, in A'dam zit ik na de douane nog een half uur te wachten. En die tijden op het bord kloppen nooit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:36 schreef jaco het volgende:
[..]
Maar dat het een uur zou duren is natuurlijk onzin. Dit komt natuurlijk omdat je moe bent na een lange reis en sneller geirriteerd.
737-700quote:Op zondag 31 juli 2011 20:12 schreef jakkop het volgende:
Wat voor vliegtuigen gebruikt KLM tussen Amsterdam en Birmingham UK?
Dat dus. Maar ik een 737 kwam ik net achter. Vlieg ik voor eens niet budget, zit ik alsnog in een 737quote:
Wat had je dan verwacht op zo'n dergelijk korte route?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:40 schreef jakkop het volgende:
[..]
Dat dus. Maar ik een 737 kwam ik net achter. Vlieg ik voor eens niet budget, zit ik alsnog in een 737
Dat snap ik ook wel. Maar ach, een Fokker of Embraer zou ook wel eens leuk geweest zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht op zo'n dergelijk korte route?
Goed, ik heb een keer in een 777 gezeten vanaf London Heathrow, maar toen waren er zoveel vluchten uitgevallen door de weersomstandigheden dat ze deze eenmalig ingezet hebben om zoveel mogelijk passagiers terug te kunnen halen.
Op Europese bestemmingen wordt nu eenmaal met een Boeing 737, Embraer of Fokker gevlogen.
Ja, zolang je niet meer dan een flesje van 100 ml. drinken erin doet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:55 schreef Revertis het volgende:
Iemand die toevallig weet of je met een drinkhelm [ afbeelding ] aan boord van een vliegtuig mag gaan?
De bedoeling is dat hij aankomt op de vakantie bestemming, niet eens om in het vliegtuig iets te drinken, dus dat zit dan helemaal goed. Bedankt!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zolang je niet meer dan een flesje van 100 ml. drinken erin doet.
Ik zou 'm wel zo onopvallend mogelijk meenemen.. in een plastic zak ofzo en dan in de overhead bin leggen. Want ze kunnen natuurlijk wel zeggen dat het gevaarlijk is voor andere mensen als dat ding van je hoofd af vliegt bij turbulentie bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:58 schreef Revertis het volgende:
[..]
De bedoeling is dat hij aankomt op de vakantie bestemming, niet eens om in het vliegtuig iets te drinken, dus dat zit dan helemaal goed. Bedankt!
Ja inderdaad, dat is het plan. Heel moeilijk kunnen ze er toch niet over doen denk ik, doen ze dat wel, dan waren het gelukkig maar een paar verloren euro'squote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou 'm wel zo onopvallend mogelijk meenemen.. in een plastic zak ofzo en dan in de overhead bin leggen. Want ze kunnen natuurlijk wel zeggen dat het gevaarlijk is voor andere mensen als dat ding van je hoofd af vliegt bij turbulentie bijvoorbeeld.
Kloptquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:10 schreef Palomar het volgende:
Weet iemand hoe dit zit? Moet je naar de UK de paspoortnummers wel opgeven en naar Italie niet? (EU-land?).
Naar de Britse luchthavens moet Easyjet de gegevens vooraf doorgeven aan de autoriteiten aldaar zodat ze weten wie er binnenkomt en eventueel gericht bepaalde personen bij binnenkomst aanhouden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:10 schreef Palomar het volgende:
Ik heb onlangs een vlucht met Easyjet naar Rome geboekt. Tijdens de boeking heb ik geen paspoortnummers van de reizigers ingevoerd. Ik wilde net de instapkaarten printen en dat kon gewoon.
Ben in het verleden een paar keer met Easyjet naar Londen geweest en toen moest je eerst nog de paspoortnummers opgeven. Die kwamen volgens mij ook op de instapkaart te staan.
Weet iemand hoe dit zit? Moet je naar de UK de paspoortnummers wel opgeven en naar Italie niet? (EU-land?).
Nee dat kan alleen bij vertrek vanuit Nederland.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bij transavia kan ik niet online inchecken als ik vanaf Heraklion maar Amsterdam vlieg toch?
Ik zag ze hier bij de apotheekquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:27 schreef fh101 het volgende:
Weet iemand waar je die Earplanes kunt kopen?
UK is geen Schengen, Italië welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:10 schreef Palomar het volgende:
Ik heb onlangs een vlucht met Easyjet naar Rome geboekt. Tijdens de boeking heb ik geen paspoortnummers van de reizigers ingevoerd. Ik wilde net de instapkaarten printen en dat kon gewoon.
Ben in het verleden een paar keer met Easyjet naar Londen geweest en toen moest je eerst nog de paspoortnummers opgeven. Die kwamen volgens mij ook op de instapkaart te staan.
Weet iemand hoe dit zit? Moet je naar de UK de paspoortnummers wel opgeven en naar Italie niet? (EU-land?).
Behalve dat je koffer in Brussel aankomt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:31 schreef Omnifacer het volgende:
Vraagje: wat gebeurt er als je een retour BRU - AMS - JFK koopt, en op de terugweg doe je AMS - BRU niet? Krijg je dan een probleem?
Dat zou inderdaad optie zijn... Retourtje zoals omschreven is 375 euro, vanaf BRU. Ik vind het niet erg om van woonplaats A'dam naar BRU te gaan want mijn ouders wonen ergens in het midden van dat traject, maar op de terugweg lijkt het weer een beetje kansloosquote:
Ik zou het gewoon op die manier doen. Vliegen met bagage in het ruim doe ik toch al nauwelijks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:39 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad optie zijn... Retourtje zoals omschreven is 375 euro, vanaf BRU. Ik vind het niet erg om van woonplaats A'dam naar BRU te gaan want mijn ouders wonen ergens in het midden van dat traject, maar op de terugweg lijkt het weer een beetje kansloos
als je netjes bent geef je dan bij het inchecken even aan dat je het zo doet, aangezien je anders voora lle vluchten ingecheckt wordt, en ze dan op je wachten op Brussel..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:39 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad optie zijn... Retourtje zoals omschreven is 375 euro, vanaf BRU. Ik vind het niet erg om van woonplaats A'dam naar BRU te gaan want mijn ouders wonen ergens in het midden van dat traject, maar op de terugweg lijkt het weer een beetje kansloos
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Behalve dat je koffer in Brussel aankomt?
Dat inderdaad. Maar het vliegtuig heeft tegen die tijd wel vertraging en het is een ellende om je koffer alsnog te krijgen. Ik heb het wel eens voor werk gehad door last minute veranderingen in mijn reisschema en het is waardeloos, begin er gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Passagier niet aan boord, koffer van boord.
O ja klopt. Maar de vraag is dan wat ze met je koffer doen in Amsterdam, lijkt me niet dat die gewoon met de rest mee de bagage band op gaat want het kan verdacht zijn dat iemand wel is ingechecked incl. bagage maar het vliegtuig nooit in is gegaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Passagier niet aan boord, koffer van boord.
Als ik het zou doen zou ik het inderdaad wel netjes doen hoor, ik ga niet irritatie veroorzaken omdat ik zelf graag in Amsterdam wil achterblijven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als je netjes bent geef je dan bij het inchecken even aan dat je het zo doet, aangezien je anders voora lle vluchten ingecheckt wordt, en ze dan op je wachten op Brussel..
Dus je kunt gewoon bij het inchecken voor je terugvlucht aangeven dat je in Amsterdam gaat achterblijven? Damn, dat is handig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja klopt. Maar de vraag is dan wat ze met je koffer doen in Amsterdam, lijkt me niet dat die gewoon met de rest mee de bagage band op gaat want het kan verdacht zijn dat iemand wel is ingechecked incl. bagage maar het vliegtuig nooit in is gegaan.
Dus inderdaad al bij het inchecken aangeven, dan kunnen ze de koffer ook nog goed labelen.
Nee die wordt apart gehouden en krijgt wat extra aandacht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja klopt. Maar de vraag is dan wat ze met je koffer doen in Amsterdam, lijkt me niet dat die gewoon met de rest mee de bagage band op gaat want het kan verdacht zijn dat iemand wel is ingechecked incl. bagage maar het vliegtuig nooit in is gegaan.
Dus inderdaad al bij het inchecken aangeven, dan kunnen ze de koffer ook nog goed labelen.
Vaak krijg je alleen je koffer nog terug als je 1e klas vliegt. En wellicht bij business ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:56 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Maar het vliegtuig heeft tegen die tijd wel vertraging en het is een ellende om je koffer alsnog te krijgen. Ik heb het wel eens voor werk gehad door last minute veranderingen in mijn reisschema en het is waardeloos, begin er gewoon niet aan.
Geen idee, maar áls je het al van plan bent lijkt dat me de meest nette en handige manier. Misschien wordt je wel onderworpen aan een extra controle omdat je iets afwijkends doet (en ben je alsnog even laat thuis als dat je via Brussel was gevlogenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:58 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dus je kunt gewoon bij het inchecken voor je terugvlucht aangeven dat je in Amsterdam gaat achterblijven? Damn, dat is handig.
OK, duidelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, maar áls je het al van plan bent lijkt dat me de meest nette en handige manier. Misschien wordt je wel onderworpen aan een extra controle omdat je iets afwijkends doet (en ben je alsnog even laat thuis als dat je via Brussel was gevlogen).
Ik denk eerder onhandig dan asociaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
OK, duidelijkDoen mensen zoiets vaker? Wordt het gezien als asociaal?
Onzin. Je krijgt altijd je koffer wel terug, het is niet alsof ze die opeens zichzelf kunnen toe eigenen. Het duurt alleen even...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vaak krijg je alleen je koffer nog terug als je 1e klas vliegt. En wellicht bij business ook.
Nee hoor, die gaat dan gewoon door naar de plaats van bestemming omdat ze niet nog meer vertraging willen oplopen. Reden is dat de koffers met een priority sticker vooraan staan in het vliegtuig en die zonder niet, hierdoor is het makkelijker om die van first/business er nog even snel uit te vissen als je toch niet mee kunt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:05 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Onzin. Je krijgt altijd je koffer wel terug, het is niet alsof ze die opeens zichzelf kunnen toe eigenen. Het duurt alleen even...
Ook als je met alleen handbagage reist wel aangeven dat je in AMS uit gaat stappen, anders zorg je ervoor dat de mensen die doorvliegen naar BRU vertraging hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:08 schreef Omnifacer het volgende:
OK, thanks iedereen. Alternatieven zijn dus:
1. Met alleen handbagage reizen
2. Terugvlucht inchecken en aangeven dat ik in AMS blijf
3. Niet miepen en gewoon naar Brussel gaan
Een persoon zonder bagage in het ruim zorgt niet voor vertraging.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook als je met alleen handbagage reist wel aangeven dat je in AMS uit gaat stappen, anders zorg je ervoor dat de mensen die doorvliegen naar BRU vertraging hebben.
Wel als je met een maatschappij vliegt die nog even wacht op de laatste persoon. Zo heb ik al 3x vertraging gehadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:10 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Een persoon zonder bagage in het ruim zorgt niet voor vertraging.
Er komen zelfs vliegtuigen terug omdat er een koffer een boord blijkt te zijn terwijl de passagier niet aan boord zit. De boetes die uitgedeeld worden zijn niet mals. Dan maar wat extra vertraging. Die koffer word echt wel van boord gehaald hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hoor, die gaat dan gewoon door naar de plaats van bestemming omdat ze niet nog meer vertraging willen oplopen.
Ik vlieg een paar keer per week en ze wachten bijna altijd wel op iemand, maar het levert echt alleen vertraging op als ze bagage eruit moeten vissen. Anders lopen normale airlines geen vertraging op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel als je met een maatschappij vliegt die nog even wacht op de laatste persoon. Zo heb ik al 3x vertraging gehad
Vertel dat het meisje maar dat haar koffers naar Parijs zag gaan terwijl ik de mijne nog net terug kon krijgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Er komen zelfs vliegtuigen terug omdat er een koffer een boord blijkt te zijn terwijl de passagier niet aan boord zit. De boetes die uitgedeeld worden zijn niet mals. Dan maar wat extra vertraging. Die koffer word echt wel van boord gehaald hoor.
Dan hebben we schijnbaar andere ervaringenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:14 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik vlieg een paar keer per week en ze wachten bijna altijd wel op iemand, maar het levert echt alleen vertraging op als ze bagage eruit moeten vissen. Anders lopen normale airlines geen vertraging op.
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vertel dat het meisje maar dat haar koffers naar Parijs zag gaan terwijl ik de mijne nog net terug kon krijgenHet ligt aan de reden denk ik. Wij hadden zoveel vertraging dat we allemaal onze connecting flight niet meer zouden kunnen halen dus toen mochten we terug naar huis en de volgende dag met de volgende vlucht mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |