Ik laat de discussie even voor wat het is, sorry. Ik weet ook even niet wat ik ervan vind.. (niet qua mening maar ben te moe om er echt goed een mening over te kunnen vormen, klinkt misschien wat mutsig).
Ik vind het wel jammer dat mensen zich geremd voelen, zouden we niet moeten doen. Maar dat heb ik al vaker gezegd. Vind het prettig met verschillende mensen en meningen hier te praten. Het geeft me vaak inzichten waar ik zelf nooit aan gedacht zou hebben en het werkt ook vaak oogopenend. ik lees ieders bijdrage altijd erg graag.
Maarrr... waar ik voor kwam. Jeetje Rocka die uitslag

Je zielige menneke, zo op je schoot slapend
Hopelijk krijg je de AB een beetje naar binnen geschoven de komende dagen en knapt hij snel weer op.
En... Mijn lieve dreumes geeft aan wanneer ze gaat poepen

Dan roept ze 'bah bah' trekt aan haar broek en trekt haar poepgezicht

(ze poept 2 a 3x per dag). Ik heb het potje dus maar tevoorschijn gehaald, en het haar uitgelegd maar ze vind het vooralsnog heel stom.
Maar toen gingen we toenstraks douchen en toen ging ze zelfs aangeven dat ze ging plassen

Toen was ik nog verbaasder, dat ze dat allemaal zo al doorheeft. Ik heb me dus nog geen 1x met dat hele zindelijkheids gebeuren bezig gehouden dus weet ook niet helemaal wat ik er nu mee aan moet. Dus tips hoor ik graag en ik ga maar eens braaf erover lezen denk ik.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..