quote:Waarom is dit nieuws? Een junk met een deathwish is eindelijk dood. Rot voor d'r familie, maar uiteindelijk is dit voor iedereen het beste. Niks ergs aan. Over tot de orde van de dag!
Ok, ik zal er niet te lang over doorgaan, maar begrijp ik het goed dat het dus in dat topic niet de bedoeling was je mening te geven, maar om mee te huilen met de rest dat het zo vreselijk erg is?quote:
Aww, *aaitquote:Op zondag 24 juli 2011 14:32 schreef sp3c het volgende:
dat is dus niet gelukt, fok! is te ingewikkeld voor mij geworden
schoonvegen heeft ook weinig zin, kan wel alles verwijderen maar echt tegen de regels is het niet en echt veel nieuws komt er momenteel ook niet binnen
we houden het in de gaten iig
Omdat?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:59 schreef LB06 het volgende:
Zou iemand deze topics kunnen mergen of er eentje kunnen sluiten? [Noorwegen] Aanslagen: de analyse #2 en [NOORWEGEN] Het levenswerk van Anders Breivik
Er in beiden nu zo ongeveer hetzelfde besproken wordt.quote:
En ik wacht nog steeds op antwoord...quote:Op zondag 24 juli 2011 11:50 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ok, ik zal er niet te lang over doorgaan, maar begrijp ik het goed dat het dus in dat topic niet de bedoeling was je mening te geven, maar om mee te huilen met de rest dat het zo vreselijk erg is?
Donequote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:07 schreef Kingstown het volgende:
Zou het analyse-topic over Noorwegen gereekst kunnen worden?
[Noorwegen] Aanslagen: de analyse #4
Antwoord staat hierboven van Yvonne denk ik al. Je kan best begrijpen dat mensen haar wel waarderen. Je mening mag je best geven, maar doe het ff met mate. Verder laat ik me er niet over uit, ik heb die discussie ook niet gevolgd.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:06 schreef Sicstus het volgende:
[..]
En ik wacht nog steeds op antwoord...
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan deze meneer geen rotschop naar bnw krijgen?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |