quote:
quote:
Ik vind haar te lang, te dun, dat ze een charijnig hoofd en dito uitstraling heeft en een irritante stem.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:32 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zie ze liever met haar ballen in de playboy dan op tenniscourt.. maar ook dit is leuk om naar te kijken
Ik zou het niet beter samen kunnen vattenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind haar te lang, te dun, dat ze een charijnig hoofd en dito uitstraling heeft en een irritante stem.
Ik had het ook niet over die schreeuwkut van een sharapovaquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind haar te lang, te dun, dat ze een charijnig hoofd en dito uitstraling heeft en een irritante stem.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:35 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik zou het niet beter samen kunnen vatten
Dan kan ik me er wel in vinden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over die schreeuwkut van een sharapovastone cold killer dat het is.
Oh, die discussie heb ik wel gezien (ging helemaal nergens over), maar dat bericht heb ik gemist. Het maakt mij niet uit hoe jullie het willen noemen hoor, als jij me voortaan Beumbvaisch wil noemen, ga je gang maarquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:26 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Uit een discussie gisteren over hoe de naam van Tomić wordt uitgesproken: "Tomik"
Maanvis vond dat hij ook niet opeens MEUNVAISCH zou heten als mensen het zo zouden uitspreken. De gelijkenis viel me opeens op, vandaar
naja dan wel BEUMBVAISCH natuurlijk, dat staat net iets indrukwekkenderquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, die discussie heb ik wel gezien (ging helemaal nergens over), maar dat bericht heb ik gemist. Het maakt mij niet uit hoe jullie het willen noemen hoor, als jij me voortaan Beumbvaisch wil noemen, ga je gang maar
Ook goed, BEUMBVAISCH valt wel op dus dan zie ik het welquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef theSummoner het volgende:
[..]
naja dan wel BEUMBVAISCH natuurlijk
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef theSummoner het volgende:
Speciaal voor fed-fan: NU ga ik echt naar het tennispark
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Geo3kant het volgende:
Zou die vriend van haar oordopjes in doen in bed? Ik word er al gek van me tennis laat staan when the magic happens..
Zei er iemand een paar jaar geleden niet dat ze in bed juist totaal niet kreunde, dat ze dan helemaal geen geluid maakt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Geo3kant het volgende:
Zou die vriend van haar oordopjes in doen in bed? Ik word er al gek van me tennis laat staan when the magic happens..
Adam Levinequote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zei er iemand een paar jaar geleden niet dat ze in bed juist totaal niet kreunde, dat ze dan helemaal geen geluid maakt?
Thx, helaas niet spelen, gister echt gruwelijk door m'n voet gegaanquote:
Ze heeft ook wel de uitstraling van een mummie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zei er iemand een paar jaar geleden niet dat ze in bed juist totaal niet kreunde, dat ze dan helemaal geen geluid maakt?
In bed was ze een dode kikker, aldus Adam Levinequote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat zou hij nooit gezegd hebben, want het was een fakebericht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:57 schreef senswal het volgende:
[..]
In bed was ze een dode kikker, aldus Adam Levine
Waar ben jij geweest dit toernooi?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:14 schreef jojomen4 het volgende:
Morgen Rafa die Murray eraf gaat meppen.
Ik vind haar ook echt ultiem lelijk, en op de baan ziet ze er zo chagrijnig uit. Naast de baan is ze wel lief en lacherig, maar ook wel erg amerikaans...dus pff..Enige reden dat ik haar cool vind is dat ze in tegenstelling tot de rest van de tour wel een echte winnaar is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:14 schreef rubje het volgende:
Ik begrijp die hele fascinatie met die russische barbierdoll Sharapova niet.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is niet lekker,alleen lang en een bol - le - wan - gen` hap - snoet gezicht en ze kreunt belachelijk hard op dat grasveld.[ afbeelding ]
Ultiem lelijk..yeah rightquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind haar ook echt ultiem lelijk, en op de baan ziet ze er zo chagrijnig uit. Naast de baan is ze wel lief en lacherig, maar ook wel erg amerikaans...dus pff..Enige reden dat ik haar cool vind is dat ze in tegenstelling tot de rest van de tour wel een echte winnaar is.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel de uitstraling van een mummie.
Ibiza en Formentera.quote:
Rafa is a rock! Die kan niet gejinkt worden.quote:
Zo je hebt er duidelijk zin inquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:32 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Rafa is a rock! Die kan niet gejinkt worden.
VAMOS!!Zin in de finale. Hopelijk tegen Ali Tsonga! Die zal wel weer in z'n broek schijten net als in de finale van de AUS Open.
Djokotronnetje #2. Siiiiiiiiiiii!!! RAFA #1 YEAHHHHHH!!!!!
Volgens mij heb je dit jaar flink wat toernooien voor hem gejinxt hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:32 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa is a rock! Die kan niet gejinkt worden.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef Tim86 het volgende:
Gentlemen's Invitation Doubles - Finals
Goran Ivanisevic(CRO) /
Richard Krajicek(NED) def. Barry Cowan(GBR) /
Cedric Pioline(FRA)
6-4 6-4
Het Rafa Nadal Mutual Fund IV.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit jaar flink wat toernooien voor hem gejinxt hoor
Je had zelf toch ook zo'n Rafa-pensioenplan dat effe mis ging?
Alleen jammer dat de interviewer meer praat dan de speelster zelfquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:42 schreef TheArt het volgende:
http://www.sport1.nl/video/2211-die-japanse-had-geen-kans.html
Interview met Indy op Sport1. Ze reageert overigens al behoorlijk volwassen voor iemand van 15.
In deze vorm kan ze van iedereen winnen. Maar eerst morgen maar Putintseva opnieuw verslaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:46 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de interviewer meer praat dan de speelster zelf![]()
Maar ze is wel leuk idd, zit nu in de kwartfinale met alleen nog geplaatste speelsters, benieuwd wat ze gaat doen
Sowieso dat verslagjequote:Op donderdag 30 juni 2011 22:50 schreef wimderon het volgende:
Wat is Tommie Egbers nou weer aan het lullen dat Sharapova voorafgaand aan de halve finales de torenhoge favoriet was voor toernooiwinst en de rest outsiders waren
Ze is de enige Grand Slam winnares van de kwartfinalisten, en de hoogst geplaatste ná Azarenka.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:50 schreef wimderon het volgende:
Wat is Tommie Egbers nou weer aan het lullen dat Sharapova voorafgaand aan de halve finales de torenhoge favoriet was voor toernooiwinst en de rest outsiders waren
dit. Tergend zulke slechte journalistiekquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sowieso dat verslagje. Zeggen dat Lisicki kon breken terwijl ze gewoon een gamepoint had op eigen service (en dat tot 3 keer toe).
Mja, ze gaan er vanuit dat de rest van Nederland onwetend is ofzo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dit. Tergend zulke slechte journalistiek
22 DF's voor Tsonga... dat haalt Sharapova in een set.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Szura het volgende:
http://www.atpworldtour.c(...)view-Statistics.aspx
Interessante statistieken van de halve finalisten
Volgevreten routineklus voor Tom Kutberts. Toine mag ik nog wel, maar Tom en Mart is dezelfde kliek.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:50 schreef wimderon het volgende:
Leuke woordspeling.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:32 schreef xCore het volgende:
Jammer, had graag gezien dat ze door ging
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:35 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik zou het niet beter samen kunnen vatten
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over die schreeuwkut van een sharapovastone cold killer dat het is.
Agh, de media laten keer op keer blijken geen kaas gegeten te hebben van tennisquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dit. Tergend zulke slechte journalistiek
ik heb ook niks gezien, maar de samenvatting nu op 3 zal wel genoeg zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef DeMessias het volgende:
Vandaag geen tennis gezien, heb ik iets gemist?
Ja vanwege de verwachtte 5 setter tussen Djokovic en Tsonga hebben ze Nadal-Murray vandaag gespeeld.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef DeMessias het volgende:
Qua gehoor welquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef DeMessias het volgende:
Ja ik dacht ook al, maar toch ook Sampras. Leuk om weer te zien, wat een broekie was het toenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Krajicek heeft toch wel een hoop kneuzen moeten verslaan om aan z'n titel te komen
Sanchez
Stoltenberg
Washington![]()
Krajicek had in de finale een grote naam moeten verslaan. Dan was die finale nog veel vaker aan bod gekomen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Krajicek heeft toch wel een hoop kneuzen moeten verslaan om aan z'n titel te komen
Sanchez
Stoltenberg
Washington![]()
Ja, Sampras' enige verlies in 8 jaar Wimbledon.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al, maar toch ook Sampras. Leuk om weer te zien, wat een broekie was het toen
Dat is wel een hele mooie prestatie inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, Sampras' enige verlies in 8 jaar Wimbledon.
Iedereen heeft het altijd over de winst van Federer op Sampras (de symboliek daarvan is natuurlijk ook niet te ontkennen) maar vind de prestatie van Krajicek zoveel knapper. '96 mag dan niet Sampras zijn beste jaar zijn geweest, zonder Krajicek had hij waarschijnlijk 8 keer op rij Wimbledon gewonnen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:41 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat is wel een hele mooie prestatie inderdaad.
Daphne bijna 28.000quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:09 schreef Lagrinta het volgende:
Ja echt zeer groots. Alleen Krajicek is nooit een legende geworden. Ik tik Marcelo Rios in op facebook en je hebt 40.000 fans, Ivanisevic net zo. Krajicek slechts 66. Oke, het zal met zn uitstraling ook te maken hebben, maar dan nog.
Nadal heeft last van die voetblessure maar hij krijgt een verdoving en daarmee spelt hij nar eigen zeggen pijnvrij. En Murray had in zijn QF geloof ik last van een buikspierblessure.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:56 schreef tja77 het volgende:
Zo, vandaag de semi's bij de heren. Heb er zin in. ik verwacht gewoon 2 mooie wedstrijden. Wie de finalisten worden....pfff erg lastig.
Nadal zou van Murray moeten kunnen winnen, maar ik weet niet hoe zeer hij last heeft van zijn voet. Ook het publiek zal massaal op de hand van de schot zijn. Maar dat kan ook veel druk met zich meebrengen, Federer ligt immers uit het toernooi, en daarmee stijgen de kansen en de druk voor Murray.
Ik hoop dat Nadal en Djokovic winnen en dat Nadal in een mooie lange finale van Djokovic wint.quote:De andere halve finale tussen Djokovic en Tsonga, is ook lastig te voorspellen, als Tsonga net zo speelt als tegen Federer, dan kan hij van iedereen winnen. Sowieso iedereen die van Federer wint op Wimbledon de laatste 8 jaar ofzo, haalt minimaal de finale. Aan de andere kant, heeft zijn tegenstander (Djokovic) het hele jaar nog maar 1 kaar verloren, en dat was van Federer, die nu dus uit het toernooi ligt.
Kortom, het moet haast wel een leuke en spannende tennisdag worden, en wie er wint, maakt me niet zo heelveel uit. Misschien heb ik dat tijdens de finale meer.
Klopt Murray is ook niet 100% fit, ik weet ook niet hoe het met zijn enkel zit. Hij lijkt er geen last van te hebben, maar hij is dit toernooi ook nog niet voluit gegaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal heeft last van die voetblessure maar hij krijgt een verdoving en daarmee spelt hij nar eigen zeggen pijnvrij. En Murray had in zijn QF geloof ik last van een buikspierblessure.
[..]
Ik hoop dat Nadal en Djokovic winnen en dat Nadal in een mooie lange finale van Djokovic wint.
Heeft Murray ook last van zijn enkel of heeft hij alleen last van zijn enkel. Ik had iets gehoord over een buikspierblessure.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt Murray is ook niet 100% fit, ik weet ook niet hoe het met zijn enkel zit. Hij lijkt er geen last van te hebben, maar hij is dit toernooi ook nog niet voluit gegaan.
Ik ben het met je eens. SF's zijn geen finales. In de finale zou ik Tsonga weinig kans geven tegen Djokovic maar in de SF wel. Hetzelfde geldt voor Murray tegen Nadal; in de finale zou ik hem bijna kansloos achten, maar in de SF niet.quote:Al met al neig ik naar een Djokovic Nadal finale, maar het zou net zo goed helemaal anders kunnen zijn.
Die buikspierblessure liep hij op tegen Lopez, zat vrij laag in de buik, als je hem zag in de herhaling.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heeft Murray ook last van zijn enkel of heeft hij alleen last van zijn enkel. Ik had iets gehoord over een buikspierblessure.
[..]
Ik ben het met je eens. SF's zijn geen finales. In de finale zou ik Tsonga weinig kans geven tegen Djokovic maar in de SF wel. Hetzelfde geldt voor Murray tegen Nadal; in de finale zou ik hem bijna kansloos achten, maar in de SF niet.
Dit is toch gewoon volledig de waarheid?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:50 schreef wimderon het volgende:
Hier hetzelfde, maar ben bang voor het tweedequote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat Murray en Djoko winnen, ik denk dat Nadal en Tsonga winnen...
FOK! doet mee aan Comic Sans dag, morgen weer in ordequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef Federer-fan het volgende:
Klopt het dat het lettertype van FOK! is veranderd? Of ligt dat aan mijn computer(instellingen)?
Leuke speler, maaer dat gewijs naar zichzelf met die duimen mag van mij wat minder. Wat komt dat arrogant en zelfgenoegzaam over zeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef danusz1986 het volgende:
Finale wordt Nadal - Tsonga en Tsonga gaat er met de titel vandoor! Daar zou ik ook wel voor tekenen eerlijk gezegd! Tsonga is de leukste speler van de laatste 4!
Bedankt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:09 schreef franklop het volgende:
[..]
FOK! doet mee aan Comic Sans dag, morgen weer in orde
Maar als wij mee deden aan capslock dag hadden we problemen gehadquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:09 schreef franklop het volgende:
[..]
FOK! doet mee aan Comic Sans dag, morgen weer in orde
Ik vind het niet echt arrogant, ik vind het wel mooi. Zeker de manier waarop ie het doet, gewoon als een blij kind het stadion door huppelen. Tsonga is echt een heldquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuke speler, maaer dat gewijs naar zichzelf met die duimen mag van mij wat minder. Wat komt dat arrogant en zelfgenoegzaam over zeg.
Dat huppelen vind ik leuk, maar dat gewijs naar zichzelf van 'Kijk mij eens' vind ik triest. Als ik het goed heb begrepen komt dat met die duimen uit het voetbal, waarbij een voetballer verwijst naar zijn rugnummer. Als je het rugnummer hebt van een vroegere topper, zoals Cruijff of Maradonna, heeft het wijzen met die duimen een andere betekenis.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt arrogant, ik vind het wel mooi. Zeker de manier waarop ie het doet, gewoon als een blij kind het stadion door huppelen. [...]
Het is ontstaan op de Australian Open bij hem..toen brak hij uit het niets door en werd dat zijn trademark move, zoals Youzhny zijn militaire saluut heeft.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat huppelen vind ik leuk, maar dat gewijs naar zichzelf van 'Kijk mij eens' vind ik triest. Als ik het goed heb begrepen komt dat met die duimen uit het voetbal, waarbij een voetballer verwijst naar zijn rugnummer. Als je het rugnummer hebt van een vroegere topper, zoals Cruijff of Maradonna, heeft het wijzen met die duimen een andere betekenis.
quote:
Hmmm zal wel mijn zieke geest zijn, maar als Tsonga dat dansje doet, moet ik meteen een bukake denken, met hem als ontvangend object zeg maar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuke speler, maaer dat gewijs naar zichzelf met die duimen mag van mij wat minder. Wat komt dat arrogant en zelfgenoegzaam over zeg.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hmmm zal wel mijn zieke geest zijn, maar als Tsonga dat dansje doet, moet ik meteen een bukake denken, met hem als ontvangend object zeg maar.
Gelukkig heb je wel zelfkennis.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hmmm zal wel mijn zieke geest zijn, maar als Tsonga dat dansje doet, moet ik meteen een bukake denken, met hem als ontvangend object zeg maar.
Jij ziet er geen rukkende beweging in? Ik denk, als je hem straks het dansje weer ziet doen, je er toch anders naar kijkt.quote:
Ik zal erop lettenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij ziet er geen rukkende beweging in? Ik denk, als je hem straks het dansje weer ziet doen, je er toch anders naar kijkt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar ze staat wel OOK in de halve finale van de dubbel!!!
ergens te zien?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:
Vandaag court 19 indy tegen putintseva, na de huidige wedstrijd.
Lol nu je het zegt.. ik zag het net op BBC 2, het is inderdaad 'cum all over me'-shakequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij ziet er geen rukkende beweging in? Ik denk, als je hem straks het dansje weer ziet doen, je er toch anders naar kijkt.
weheheh ja nu net op 1 ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Lol nu je het zegt.. ik zag het net op BBC 2, het is inderdaad 'cum all over me'-shake
alleen de scores (tenzij ik verkeerd kijk). vorige match is nu afgelopen dus indy zal zo wel de baan op gaan.quote:
Dat is WTAquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:15 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker begin maar we hebben gister gezien dat je met 3-0 voor ook nog hard ingemaakt kan worden dus
Aan de andere kant is het knap. Hij speelt eigenlijk al het hele toernooi niet goed, in sommige partijen zelfs slecht, en hij staat toch in de halve finale.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef Norrage het volgende:
Nou hup djoko! Maar ik denk dat ie weggespeeld gaat worden
*3-2quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:29 schreef TheGeneral het volgende:
Beetje pech voor Djoko die game. Toch 3-1* Tsonga.
Stelt inderdaad weinig voor, al is Putintseva sowieso een harder dobber.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
Indy 2-0 achteral zullen breaks minder voorstellen op dat niveau? (weet niet, zelf nooit wedstrijden getennist)
Indy de Vroome, Nederlandse jeugdspeelster.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Wie is die Indy precies wat ik hier zo af en toe zie staan?
Sport-livez ook niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef tja77 het volgende:
Prachtig tennis, maar weer dat k*tcommentaar van die flapdrol.
Ik zit op mijn werk, dus kan geen BBC kijken, en een hoop van die andere stream werken niet ovm firewall
in de kwartfinalequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef Salamando het volgende:
[..]
Indy de Vroome, Nederlandse jeugdspeelster.
Heerlijk ongecompliceerd beuktennis...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef Federer-fan het volgende:
Tsonga is volgens mij de meest spectaculaire speler die er is, samen met Monfils, maar beter dan Monfils.
Bij Tsonga is het vaker functioneel dan bij Monfils.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef Federer-fan het volgende:
Tsonga is volgens mij de meest spectaculaire speler die er is, samen met Monfils, maar beter dan Monfils.
Klopt toch wat hij zegt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:52 schreef luckass het volgende:
Roelfs. Hij verloor in de halve finale van de latere finalist Berdych
.
Roelfs is Federer-fan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:52 schreef luckass het volgende:
Roelfs. Hij verloor in de halve finale van de latere finalist Berdych
.
Dat vind ik niet. Hij heeft geweldige touch en hele goeie volleys. Wie speelt er volgens jou dan 'gecompliceerd'?quote:
Absoluut.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij Tsonga is het vaker functioneel dan bij Monfils.
Een simpele bal die die overal kon neerleggen uitslaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:54 schreef Federer-fan het volgende:
Wat voor doms deed Djokovic net op dat BP een paar games geleden? Ik miste het even.
Een korte bal uitslaan terwijl het hele veld zowat open lag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:54 schreef Federer-fan het volgende:
Wat voor doms deed Djokovic net op dat BP een paar games geleden? Ik miste het even.
Hoek helemaal open voor de forehand, slaat hem uit...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:54 schreef Federer-fan het volgende:
Bedankt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Een simpele bal die die overal kon neerleggen uitslaan
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
Een korte bal uitslaan terwijl het hele veld zowat open lag.
Ja, nou weet ik het wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoek helemaal open voor de forehand, slaat hem uit...
quote:
Zie de PI.quote:
Tsonga is een speler met een ongecompliceerde speelstijl, tuurlijk heeft hij een goede volley, een goed spelinzicht, en kan hij goed volleren. Maar hij wordt gekenmerkt vanwege zijn harde forehand, en service, veel slagen gaan gewoon volle bak.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Hij heeft geweldige touch en hele goeie volleys. Wie speelt er volgens jou dan 'gecompliceerd'?
Sorry Jan Roelfs.quote:
Nja, als je er met moeite 1 noemt die een gecompliceerde speelstijl heeft, waarom zou je dan van Tsonga zeggen dat die een ongecompliceerde speelstijl heeft als bijna alle spelers een ongecompliceerde speelstijl hebben?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tsonga is een speler met een ongecompliceerde speelstijl, tuurlijk heeft hij een goede volley, een goed spelinzicht, en kan hij goed volleren. Maar hij wordt gekenmerkt vanwege zijn harde forehand, en service, veel slagen gaan gewoon volle bak.
Wie er gecompliceerd speelt? Pfff weet ik niet Dolgopolov?
De Vroome, het grootste talent dat Nederland rijk is. Staat in de kwartfinale van Wimbledon bij de junioren, wint net de eerste set met 6-3.quote:
Een nederlands meiske van 15 die meedoet met de jeugd op wimbledon en het heul goed doetquote:
Omdat het spel van Tsonga zich er door kenmerkt. Hij ziet eruit als een beer van een bent, en tennist ook op die manier. Als je kijkt naar Federer, gaat alles meer op techniek en souplesse, bij Tsonga is het meer kracht. En kracht is nou eenmaal ongecompliceert, zeker als je het afzet tegen techniek.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, als je er met moeite 1 noemt die een gecompliceerde speelstijl heeft, waarom zou je dan van Tsonga zeggen dat die een ongecompliceerde speelstijl heeft als bijna alle spelers een ongecompliceerde speelstijl hebben?
Omdat hij zich graag interessant voordoet door te doen alsof hij er verstand van heeftquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, als je er met moeite 1 noemt die een gecompliceerde speelstijl heeft, waarom zou je dan van Tsonga zeggen dat die een ongecompliceerde speelstijl heeft als bijna alle spelers een ongecompliceerde speelstijl hebben?
Sorry, maar ik vind dit echt een beetje onzin. Dat het bij Tsonga zo om kracht gaat. Dat wordt bij Nadal ook gezegd. Hoe goed denk je dat de techniek van die jongens wel niet is. Neem bijvoorbeeld de spin die Nadal in ballen krijgt. Bij iemand als Karlovic kan ik er een eind in meegaan, want die heeft niet al te veel techniek volgens mij (is ook het enige voorbeeld dat ik ken), maar niet bij spelers als Tsonga en Nadal.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat het spel van Tsonga zich er door kenmerkt. Hij ziet eruit als een beer van een bent, en tennist ook op die manier. Als je kijkt naar Federer, gaat alles meer op techniek en souplesse, bij Tsonga is het meer kracht. En kracht is nou eenmaal ongecompliceert, zeker als je het afzet tegen techniek.
Mee eensquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dit echt een beetje onzin. Dat het bij Tsonga zo om kracht gaat. Dat wordt bij Nadal ook gezegd. Hoe goed denk je dat de techniek van die jongens wel niet is. Neem bijvoorbeeld de spin die Nadal in ballen krijgt. Bij iemand als Karlovic kan ik er een eind in meegaan, want die heeft niet al te veel techniek volgens mij (is ook het enige voorbeeld dat ik ken), maar niet bij spelers als Tsonga en Nadal.
Jij en tja77 moeten niet op elkaar haten maar proberen aardig voor elkaar te zijn en te helpen om de wereld een betere plaats te maken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat hij zich graag interessant voordoet door te doen alsof hij er verstand van heeftDaar hoort het doen van controversieel bedoelde, maar doorgaans gewoon debiele, uitspraken natuurlijk ook bij
Maar vond je het geen mooie woorden dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Neuh, teveel moeite voor iets waar ik helemaal niets mee win
Niet zelfs in 1 set?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:09 schreef Szura het volgende:
100 aces
Pff, Isner sloeg die in 1 match man.
Ja.quote:
Je zegt dat dat van Nadal ook word gezegd, maar er is een groot verschil tussen de spinslagen van Nadal, en de harde vlakke slagen van Tsonga. Jij bent degene die Tsonga en Nadal vergelijkt. Het feit dat de linkerarm van Nadal zo ver ontwikkeld is, maakt hem geen krachttennisser. Maar als je kijkt hoe vlak en hard Tsonga speelt, dan straalt de kracht ervan af. Ik heb het niet over Nadal, maar over Tsonga.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dit echt een beetje onzin. Dat het bij Tsonga zo om kracht gaat. Dat wordt bij Nadal ook gezegd. Hoe goed denk je dat de techniek van die jongens wel niet is. Neem bijvoorbeeld de spin die Nadal in ballen krijgt. Bij iemand als Karlovic kan ik er een eind in meegaan, want die heeft niet al te veel techniek volgens mij (is ook het enige voorbeeld dat ik ken), maar niet bij spelers als Tsonga en Nadal.
Vooruit, omdat ik weet hoeveel waarde je aan bevestiging van anderen hecht: het waren prachtige, altruïstische woorden. Je bent werkelijk de mahatma ghandi van het forumquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar vond je het geen mooie woorden dan?
Tyf dan gewoon op, of hou gewoon je mond dicht. Maar schijnbaar vind je het belangrijker om te bashen, dan om tennis te kijken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Neuh, teveel moeite voor iets waar ik helemaal niets mee win
Ik weet dat je het niet over Nadal hebt, maar ik maak de vergelijking omdat ook Nadal vaak een (pure) krachttennisser wordt genoemd. Hoe goed is de techniek van Tsonga volgens jou dan? En hoe kom jij tot de conclusie dat het "meer een kwestie van kracht" is dan van techniek?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zegt dat dat van Nadal ook word gezegd, maar er is een groot verschil tussen de spinslagen van Nadal, en de harde vlakke slagen van Tsonga. Jij bent degene die Tsonga en Nadal vergelijkt. Het feit dat de linkerarm van Nadal zo ver ontwikkeld is, maakt hem geen krachttennisser. Maar als je kijkt hoe vlak en hard Tsonga speelt, dan straalt de kracht ervan af. Ik heb het niet over Nadal, maar over Tsonga.
Zit er al bijna de hele week volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |