quote:
quote:
Ik vind haar te lang, te dun, dat ze een charijnig hoofd en dito uitstraling heeft en een irritante stem.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:32 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zie ze liever met haar ballen in de playboy dan op tenniscourt.. maar ook dit is leuk om naar te kijken
Ik zou het niet beter samen kunnen vattenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind haar te lang, te dun, dat ze een charijnig hoofd en dito uitstraling heeft en een irritante stem.
Ik had het ook niet over die schreeuwkut van een sharapovaquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind haar te lang, te dun, dat ze een charijnig hoofd en dito uitstraling heeft en een irritante stem.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:35 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik zou het niet beter samen kunnen vatten
Dan kan ik me er wel in vinden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over die schreeuwkut van een sharapovastone cold killer dat het is.
Oh, die discussie heb ik wel gezien (ging helemaal nergens over), maar dat bericht heb ik gemist. Het maakt mij niet uit hoe jullie het willen noemen hoor, als jij me voortaan Beumbvaisch wil noemen, ga je gang maarquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:26 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Uit een discussie gisteren over hoe de naam van Tomić wordt uitgesproken: "Tomik"
Maanvis vond dat hij ook niet opeens MEUNVAISCH zou heten als mensen het zo zouden uitspreken. De gelijkenis viel me opeens op, vandaar
naja dan wel BEUMBVAISCH natuurlijk, dat staat net iets indrukwekkenderquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, die discussie heb ik wel gezien (ging helemaal nergens over), maar dat bericht heb ik gemist. Het maakt mij niet uit hoe jullie het willen noemen hoor, als jij me voortaan Beumbvaisch wil noemen, ga je gang maar
Ook goed, BEUMBVAISCH valt wel op dus dan zie ik het welquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef theSummoner het volgende:
[..]
naja dan wel BEUMBVAISCH natuurlijk
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef theSummoner het volgende:
Speciaal voor fed-fan: NU ga ik echt naar het tennispark
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Geo3kant het volgende:
Zou die vriend van haar oordopjes in doen in bed? Ik word er al gek van me tennis laat staan when the magic happens..
Zei er iemand een paar jaar geleden niet dat ze in bed juist totaal niet kreunde, dat ze dan helemaal geen geluid maakt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Geo3kant het volgende:
Zou die vriend van haar oordopjes in doen in bed? Ik word er al gek van me tennis laat staan when the magic happens..
Adam Levinequote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zei er iemand een paar jaar geleden niet dat ze in bed juist totaal niet kreunde, dat ze dan helemaal geen geluid maakt?
Thx, helaas niet spelen, gister echt gruwelijk door m'n voet gegaanquote:
Ze heeft ook wel de uitstraling van een mummie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zei er iemand een paar jaar geleden niet dat ze in bed juist totaal niet kreunde, dat ze dan helemaal geen geluid maakt?
In bed was ze een dode kikker, aldus Adam Levinequote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat zou hij nooit gezegd hebben, want het was een fakebericht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:57 schreef senswal het volgende:
[..]
In bed was ze een dode kikker, aldus Adam Levine
Waar ben jij geweest dit toernooi?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:14 schreef jojomen4 het volgende:
Morgen Rafa die Murray eraf gaat meppen.
Ik vind haar ook echt ultiem lelijk, en op de baan ziet ze er zo chagrijnig uit. Naast de baan is ze wel lief en lacherig, maar ook wel erg amerikaans...dus pff..Enige reden dat ik haar cool vind is dat ze in tegenstelling tot de rest van de tour wel een echte winnaar is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:14 schreef rubje het volgende:
Ik begrijp die hele fascinatie met die russische barbierdoll Sharapova niet.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is niet lekker,alleen lang en een bol - le - wan - gen` hap - snoet gezicht en ze kreunt belachelijk hard op dat grasveld.[ afbeelding ]
Ultiem lelijk..yeah rightquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind haar ook echt ultiem lelijk, en op de baan ziet ze er zo chagrijnig uit. Naast de baan is ze wel lief en lacherig, maar ook wel erg amerikaans...dus pff..Enige reden dat ik haar cool vind is dat ze in tegenstelling tot de rest van de tour wel een echte winnaar is.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel de uitstraling van een mummie.
Ibiza en Formentera.quote:
Rafa is a rock! Die kan niet gejinkt worden.quote:
Zo je hebt er duidelijk zin inquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:32 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Rafa is a rock! Die kan niet gejinkt worden.
VAMOS!!Zin in de finale. Hopelijk tegen Ali Tsonga! Die zal wel weer in z'n broek schijten net als in de finale van de AUS Open.
Djokotronnetje #2. Siiiiiiiiiiii!!! RAFA #1 YEAHHHHHH!!!!!
Volgens mij heb je dit jaar flink wat toernooien voor hem gejinxt hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:32 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa is a rock! Die kan niet gejinkt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |