quote:
Op donderdag 30 juni 2011 12:24 schreef Splackavellie02 het volgende:[..]
Fijn dat je erom kunt lachen. Ignorance is bliss, tenslotte. En prima dat jij wat anderen je vertellen klakkeloos gelooft, maar ik leun liever op wat ik uit ervaring weet, dan wat ik ooit van iemand gehoord heb. Zo doen volwassenen dat

[..]
Dat doe ik niet. Als mensen een vraag stellen waar ik het antwoord op weet, geef ik dat antwoord. Als het niet het antwoord is dat je wilt horen, omdat jij verkeerde veronderstellingen hebt, moet je daar niet over gaan lopen janken

En ik beweer nergens dat ik alle wijsheid in pacht heb. Ook beweer ik nergens dat mensen die het niet met mij eens zijn geen gelijk hebben. Als je het topic even doorleest, zie je zelfs bewijs van het tegenovergestelde.
Maar dat ik het niet met jou eens ben, betekent natuurlijk dat ik het met niemand eens ben, he jochie?

Wat klets je nou? Klakkeloos geloven van wat ik ooit van iemand gehoord heb, ik schat de kennis van het spelletje van mijn tennisleraar, hoger in dan jouw kennis daar van. Jij bent prof bokser, en top tennisser tegelijk, dacht het niet. Je oordeelt puur uit eigen ervaring, gek dat ik het daar niet mee eens ben. Misschien moet je je meerdere erkennen in iemand die er zijn vak van heeft gemaakt, en je niet recalcitrant opstellen, ZO doen volwassenen dat.
Tuurlijk beweer je nergens dat je alle kennis in huis hebt, dat zou ook wel heel dom zijn, maar je vind het schijnbaar wel noodzakelijk, om als iemand iets zegt, hetgeen die persoon zegt, dom te noemen, of te verwijzen naar het land der fabelen. Jij zegt dingen te weten, en als iemand daar anders over denkt, zit die ander ernaast. En dan zit ik te janken? Jij bent elke keer degene die mij persoonlijk aanvalt, door me jochie te noemen, door te zeggen dat ik jank, door te beweren dat ik domme dingen zeg enz enz. Je probeert je zwakke standpunten extra kracht bij te zetten, door dat soort dingen toe te voegen.
Mocht het zijn dat ik een vraag stel, (het was meer een wedervraag aan die persoon zelf) dan kan het zo zijn, dat het niet als vraag bedoelt is, maar als tegenargument. Dus niet aan jou gericht. Dus ga je je wederom mengen in een dicussie, terwijl je al meedermalen hebt aangegeven, dat niet met mij te willen doen. Doe dat dan ook niet.
Wij zullen het nooit ergens over eens worden, dus reageer dan ook niet meer op mijn posts, (doe ik ook allang niet meer op jouw reacties) Elke keer draait het weer uit op hetzelfde liedje, en word er weer een topic mee bevuild. Misschien ben jij degene die volwassen moet worden, of niet pubertje?