Dat is zo. Maar hoe kun je dan bepalen of iemand een 'grote speler' is?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Records boeien me echt vrij weinig juist. Kan meer over de concurrentie zeggen dan over de speler.
Waarom hoor je boksers dan uitademen als ze stoten? Kreunen is ook iets anders dan krijsen vind ik. Ik maak me er niet zo druk om, vind het soms wel vermakelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:00 schreef opgebaarde het volgende:
Het waarom het mij bij de vrouwen dat gekreun wel stoort en bij de mannen niet is omdat het geluid en lager is en een lagere toon. Het stoort niet en dan komt het bij veel vrouwen ook nog voor dat ze bij een nietszeggende inspanning nog een luide schreeuw eruit gooien.
En dat het excuus aangegrepen wordt dat zonder dat krijsen ze slechter gaan spelen, dat is volgens een krachtexpert (een kungfu trainer) onzin aangezien je kracht verliest door het krijsen en dus minder kracht hebt voor je inspanning (de slag)
Bokser ademen uit met het ritme van hun stoten om hun ademhaling te controleren. Als ze dit niet doen, gebeurt het snel dat ze te vaak hun adem inhouden, waardoor ze teveel energie verspelen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom hoor je boksers dan uitademen als ze stoten? Kreunen is ook iets anders dan krijsen vind ik. Ik maak me er niet zo druk om, vind het soms wel vermakelijk.
" fuck meeeeeee " kreunt ze.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Schiavone he, wat roept ze eigenlijk? Het lijkt wel of ze iedere keer moet niezen: hatsjiee
Dat ga ik nu dus altijd horenquote:
De vergelijking tussen Ali en Tsonga dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bokser ademen uit met het ritme van hun stoten om hun ademhaling te controleren. Als ze dit niet doen, gebeurt het snel dat ze te vaak hun adem inhouden, waardoor ze teveel energie verspelen.
Totaal niet vergelijkbaar met wat tennissers doen.
Ja, want uiterlijke gelijkenissen zijn hetzelfde als ademhalingenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
De vergelijking tussen Ali en Tsonga dan?
Ik denk dat jij nog nooit gebokst hebt en dat jij denkt dat de overeenkomsten groter zijn dan ze in werkelijkheid zijn. Ik heb wel beiden gedaan, en het gecontroleerde uitademen dat je zoveel mogelijk synchroon probeert te doen met je stoten, is totaal NIET vergelijkbaar met de kreun die tennissers maken omdat ze extra kracht aan een slag proberen mee te geven. Kracht =/= controle.quote:ik denk dat er meer overeenkomsten zijn tussen tennis en boksen, dan dat je op het eerste gezicht zou zeggen.
Voetenwerk erg belangrijk, slaan van ballen, kun je vergelijken met het uitdelen van stoten.
Houd dan ook eens op met die ontieglijk domme dingen zeggenquote:Maar elke keer als ik iets zeg, moet jij opmerken dat ik het niet bij het rechte eind heb. Dat ik iets niet serieus kan menen, of dat ik het niet zelf niet kan geloven enz. enz. Hou daar nou eens mee op. a.u.b.
Dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:39 schreef DeMessias het volgende:
Finale Djoko - Murray mag ook voor me met Murray die Wimbledon 75 jaar na Fred Perry wint en Djoko als nieuwe nummer 1. Het zou wat afwisseling aan de top brengen. Van Nadal geniet ik niet en ik zou het triest vinden moest hij de geschiedenis ingaan als de allergrootste.
Hier moest ik lachen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik, als iemand die getraind is in boksen,
Ik dacht dat ze gisteren bij de BBC zeiden dat een finaleplaats voldoende zou zijn. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:55 schreef alors het volgende:
Wat ik wel raar vind is dat Djoko nummer 1 wordt, ook als ie niet wint. Moet ie daarvoor ook nog in de finale komen of is een halve finale plek ook al genoeg?
Het is ook toegestaan kennelijk. De Wimbledon organisatie faalt als ze zich ergert maar geen stappen onderneemt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik snap dat niet zo, dat gezeik om het gekreun. Het kan soms vervelend zijn, maar het is toch topsport? Als die sporters beter slaan door te kreunen, dan moeten ze dat vooral doen.
Thomas Muster: HAAAAAAAAAAAAAIPAAAAAAA. Wat haatte ik die man zeg, maar wat was ik blij dat hij de gravelkoning was en Sampras en Agassi met de bek vol tanden stonden toen ie een tijdje nummer 1 was.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:45 schreef tja77 het volgende:
Er zijn trouwens zat mannen die ook kreunen, maar daar word minder over geklaagd. Misschien omdat het geluid wat de heren produceren een stuk lager is dan bij de vrouwen, maar daar kunnen de vrouwen niks aan doen.
Ik ergerde me ook wel eens aan Thomas Muster zijn gekreun. En Nadal kan er ook wat van.
Fijn dat je erom kunt lachen. Ignorance is bliss, tenslotte. En prima dat jij wat anderen je vertellen klakkeloos gelooft, maar ik leun liever op wat ik uit ervaring weet, dan wat ik ooit van iemand gehoord heb. Zo doen volwassenen datquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:03 schreef tja77 het volgende:
Hier moest ik lachen.
Tennisleraren (ja verschillende) hebben het mij gezegd dat het vergelijkbaar was met boksen. Maar als jij het beter weet prima.
Dat doe ik niet. Als mensen een vraag stellen waar ik het antwoord op weet, geef ik dat antwoord. Als het niet het antwoord is dat je wilt horen, omdat jij verkeerde veronderstellingen hebt, moet je daar niet over gaan lopen jankenquote:Domme dingen zeggen? Heb je je eigen posts wel eens gelezen? Je klets alsof je alle kennis in pacht hebt. Dat jij het altijd bij het rechte eind hebt, en iedereen die met mening verschilt met jou, domme dingen zegt, en het verkeerd heeft. Ik vind het wel grappig om te lezen, maar tegelijkertijd vind ik het ook erg sneu. Want iets wat niet met jouw ideeen en opvattingen strookt is per definitie dom.
Ik heb nooit gezegd dat uiterlijke kenmerken hetzelfde zijn als ademhalen. Zijn bijnaam is Ali, niet alleen vanwege zijn looks, maar ook vanwege zijn manier van tennis, die is te vergelijken met boksen.
Je zegt elke keer dat ik domme dingen zeg, en dat er met mij geen discussie te voeren is, maar waarom begin je er dan aan? Hou gewoon je mond, en probeer jouw visie niet bij een ander door zijn of haar strot te duwen.
Finaleplek is al genoeg. Djokovic verdedigt een halve finaleplaats, dus als hij de finale alleen al haalt, wint hij punten. Nadal MOET winnen om geen punten te verliezen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:55 schreef alors het volgende:
Wat ik wel raar vind is dat Djoko nummer 1 wordt, ook als ie niet wint. Moet ie daarvoor ook nog in de finale komen of is een halve finale plek ook al genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |