quote:
quote:
vond hem echt een koning! Was dan vorig jaar ook echt in mijn nopjes toen hij aankondigde dat hij na een paar jaar vakantie weer terug kwam.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:18 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Thomas Muster: HAAAAAAAAAAAAAIPAAAAAAA. Wat haatte ik die man zeg, maar wat was ik blij dat hij de gravelkoning was en Sampras en Agassi met de bek vol tanden stonden toen ie een tijdje nummer 1 was.
Ik vind Bartoli ook wel vechtlust hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:09 schreef LosoHisWay het volgende:
Cibulkova wel weer een bazin enige dame met Serena Williams en Sharapova die de nodige vechtlust heeft. Jammer van de 6-1 6-1. Hoop dat zij binnenkort in de top 5 staat.
Nadal zal van Murray winnen ik denk in 4 en Tsonga in 5 van Djokovic.
Naam die de serviers (of zijn familie) hem hebben gegevenquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:12 schreef opgebaarde het volgende:
oja, waarom noemt men Djokovic Nole?
Olé+Novak?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:12 schreef opgebaarde het volgende:
oja, waarom noemt men Djokovic Nole?
Ik andersom. Ik hoop Murray maar ik vrees Nadal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ik denk dat Murray van Nadal wint en Djokovic van Tsonga en dat Murray het toernooi wint. Ik hoop daarentegen op Nadal.
Tsja Bartoli is een geval apart. Ik hou het op heel erg irritant zijn wat overigens voor haar een prima manier is om partijen te winnen. Hoop niet dat ze binnenkort ook nog eens begint te kreunen a la Sharapova want dan is het eind al helemaal zoek.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Bartoli ook wel vechtlust hebben
Haar eigen servicegame ging wat moeizaam, maar vooralsnog is ze superieur in de servicegames van Ozaki.quote:
Damesfinale graag Lisicki-Kvitovaquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:27 schreef Lagrinta het volgende:
Vraag me af of die blessure van Nadal em nog gaat opbreken.
Damesfinale: Sharapova - Azerenka graag met een mannelijke streaker erbij
Wat klets je nou? Klakkeloos geloven van wat ik ooit van iemand gehoord heb, ik schat de kennis van het spelletje van mijn tennisleraar, hoger in dan jouw kennis daar van. Jij bent prof bokser, en top tennisser tegelijk, dacht het niet. Je oordeelt puur uit eigen ervaring, gek dat ik het daar niet mee eens ben. Misschien moet je je meerdere erkennen in iemand die er zijn vak van heeft gemaakt, en je niet recalcitrant opstellen, ZO doen volwassenen dat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fijn dat je erom kunt lachen. Ignorance is bliss, tenslotte. En prima dat jij wat anderen je vertellen klakkeloos gelooft, maar ik leun liever op wat ik uit ervaring weet, dan wat ik ooit van iemand gehoord heb. Zo doen volwassenen dat
[..]
Dat doe ik niet. Als mensen een vraag stellen waar ik het antwoord op weet, geef ik dat antwoord. Als het niet het antwoord is dat je wilt horen, omdat jij verkeerde veronderstellingen hebt, moet je daar niet over gaan lopen janken
En ik beweer nergens dat ik alle wijsheid in pacht heb. Ook beweer ik nergens dat mensen die het niet met mij eens zijn geen gelijk hebben. Als je het topic even doorleest, zie je zelfs bewijs van het tegenovergestelde.
Maar dat ik het niet met jou eens ben, betekent natuurlijk dat ik het met niemand eens ben, he jochie?
Dikke kans dat ie met een boner het veld oploopt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:27 schreef Lagrinta het volgende:
Vraag me af of die blessure van Nadal em nog gaat opbreken.
Damesfinale: Sharapova - Azerenka graag met een mannelijke streaker erbij
Netjes, welke ronde is dat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Damesfinale graag Lisicki-Kvitova![]()
4-0 Indy
yep.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:32 schreef tja77 het volgende:
Was Indy nou dat meisje dat wereldkampioene werd in een leeftijdscategorie, terwijl ze zelf nog een heel stuk jonger was?
Spijtig dat die niet heeft kunnen bevestigen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
yep.
Mijn god wat is het indrukwekkend wat ze allemaal doet zeg. Beetje zoals Misa toen ze ook zo jong was
bron: TTquote:Nadal,die maandag een voetblessure had
opgelopen en daarom met een verdoving
speelde,boekte alweer zijn 19de zege op
rij op Wimbledon.De tweevoudig kampioen
was vooral in de eerste twee sets prima
op dreef tegen de Amerikaan (10).
IS wel wat anders hoor, dit soort dingen gebeuren ook wel vaker. Bijvoorbeeld Agassi met zijn enge injecties.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:36 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
bron: TT
valt een verdoving niet onder verboden middelen? Het stimuleert (= het stelt je in staat te spelen) & het is schadelijk (want je huidige blessure wordt verergerd).
Voetballers spelen ook wel eens met verdovingenquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:36 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
valt een verdoving niet onder verboden middelen? Het stimuleert (= het stelt je in staat te spelen) & het is schadelijk (want je huidige blessure wordt verergerd).
Ik dacht dat de bron de Topic Titel was.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:36 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Er worden lijsten uitgegeven (dopinglijst) en als het gebruikte middel daar niet opstaat, is er niks aan de hand. Er zijn pijnbestrijders die dus gewoon toegestaan zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:36 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Die heeft het halve mannetje van jullie uitgeschakeld en vervolgens de Belgische Van Uytvanck, dus hopelijk neemt De Vroome revanchequote:Op donderdag 30 juni 2011 13:39 schreef TheArt het volgende:
Ze versloeg ook de Amerikaanse Hardebeck, die inmiddels al bij de beste 400 in de wereld staat.
Misa heeft gewoon de verkeerde beslissingen genomen in haar carrière. Daarnaast is de situatie ook gewoon anders. Misa moest volgens zichzelf onder het juk van haar vader uit en op basis daarvan zijn die verkeerde beslissingen ontstaan. Bij Indy is van een dergelijke situatie geen sprake. Desondanks is het altijd afwachten ja, maar de voortekenen zijn bijzonder goed, al jaren lang.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:43 schreef Piperidine het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar Micha was ook zo goed in het begin.
Ik moet het nog allemaal zien.
Vrouwentennis is nu de laatste jaren op een hoger niveau, dus wat Indy nu presteert belooft meer voor de toekomst dan wat Micha liet zien.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:43 schreef Piperidine het volgende:
Misa heeft het gewoon goed gedaan, dat kan je niet ontkennen. Dat ze vanaf een bepaald moment door allerlei blessures en privedingen de draad kwijt raakte is gewoon stom/raar...quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:43 schreef Piperidine het volgende:
Wat een raar systeemquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Finaleplek is al genoeg. Djokovic verdedigt een halve finaleplaats, dus als hij de finale alleen al haalt, wint hij punten. Nadal MOET winnen om geen punten te verliezen.
Hoezo is dat raar? Waar wil je de rankings anders op baseren dan op voorgaande prestaties?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een raar systeemAls je van de nr 2 wint, dan kan die gewoon nummer 1 worden en wordt jij nummer 2
Hoe langer ik erover na denk, hoe debieler ik het vind.
Plus: het is een klassement over het hele jaar, geen wedstrijd 'wie wint wimbledon'quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een raar systeemAls je van de nr 2 wint, dan kan die gewoon nummer 1 worden en wordt jij nummer 2
Hoe langer ik erover na denk, hoe debieler ik het vind.
het enige jammere van indy is dat ze maar rond de 40% eerste service in zit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:48 schreef TheArt het volgende:
6-0 *3-0. Ik begin het nu gewoon zielig te vinden voor Ozaki
Als het qua punten op 43-13 zit, dan hoor je mij niet klagenquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het enige jammere van indy is dat ze maar rond de 40% eerste service in zit.
Dat snap ik wel, maar het is niet alsof Djoko Roland Garros wél gewonnen heeft... En ik weet dat dat Grand Slams niet de enige wedstrijden zijn, maar ik dacht wel (of ik mag hopen) dat ze zwaarder tellen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:52 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Plus: het is een klassement over het hele jaar, geen wedstrijd 'wie wint wimbledon'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |