Ik kan toch niet weten wanneer jij werktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Zo wens ik niet uitgemaakt te wordenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
Ik had 'Jordy' in TT geplaatst, maar toen was die kutkikker mij te snel
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kan toch niet weten wanneer jij werkt![]()
Ik zei "als je het niet verwacht"
Wacht.
Je verwachte me.
VERWACHTEN DAT IEMAND VAN INTERNET LANGSKOMT______!
Je mag langskomen hoor, krijg je een donut van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij mochten ook langskomen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
Ik ga met Jordy meeten, eind juli ergens.Een op een meet, zó privé allemaal.
Appie donutsquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag langskomen hoor, krijg je een donut van mij.
Jordy is een leuke jongen en ik wil hem claimen.quote:
Blijf met je poten van hem af.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan kom ik wel op een andere dag. Jordy is de mannelijke ik, dus ik moet hem meeten.
Mag niet. Hij is minderjarig...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy is een leuke jongen en ik wil hem claimen.
[..]
Blijf met je poten van hem af.
Ik heb Sander al, heb je het nog niet gehoord?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy is een leuke jongen en ik wil hem claimen.
[..]
Blijf met je poten van hem af.
Dan zul je geduld moeten hebben, zaterdag ga ik op vakantiequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb alle soorten.
Vrijdagavond, zaterdag 12-8, zondag 10-18 werk ik.
Ik verwacht je.
Jawel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb Sander al, heb je het nog niet gehoord?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan zul je geduld moeten hebben, zaterdag ga ik op vakantie
Ja, we wisten niet zeker of het te druk voor je werd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.
Jij Sander, ik Jordy, deal?
[..]![]()
TOT WANNEER
Blijft er nog iemand voor mij over?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.
[..]![]()
TOT WANNEER
Impliceren dat ik autistisch ben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, we wisten niet zeker of het te druk voor je werd.
Vrijdag kom ik thuis, dan ben ik denk ik in het weekend brak. Zondag over een week heel misschienquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.
[..]![]()
TOT WANNEER
Dan werk ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vrijdag kom ik thuis, dan ben ik denk ik in het weekend brak. Zondag over een week heel misschien
Maar zondag is zo'n kutdagquote:
Ok, verras me dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar zondag is zo'n kutdag
En dan verwacht je het, dan is de verrassing eraf
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Blijft er nog iemand voor mij over?
Nou blijf je op je hoede hequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok, verras me dan.Ik zal niet kijken naar de ingang.
Bijna...dus grijp je kansquote:
Bij Pinoquote:
Wij hebben Pino niet nodig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nog steeds niet super lang.. 2 meter is misschien ook te lang voor mij
Wat als je bijna-vriendin op FOK! zit, nouquote:
Dat gaat dan wel weer verquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal je uit m'n hoofd schoppen. Voor mij besta jij niet meer.
NOU, NOU, DIE IZ ER NIET GR GR .quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat als je bijna-vriendin op FOK! zit, nou?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:35 schreef Etsu het volgende:
Overigens: vriend(in) hebben.
Vrijgezel zijn.
Vrijgezel zijn.
Vrijgezel zijn.
OKE DAN IS HET GOED HOU 'M IN DE BROEK HE GR GRquote:
Moet je hem ook niet laten klaarkomen in je keel hè.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Net alsof er een beest in mijn keel zit.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Net alsof er een beest in mijn keel zit.
Dit soort praatjes ben ik niet gewend van jouquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je hem ook niet laten klaarkomen in je keel hè.
Juk plakzooi in je keelquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die ban had veel invloed op me.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Dit soort praatjes ben ik niet gewend van jou
Mensen die voor kwantiteit gaanquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:35 schreef Etsu het volgende:
Vrijgezel zijn.
Mensen die voor kwaliteit gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mensen die voor kwantiteit gaan
Die Etsu hè, daar moet je echt voor oppassenquote:
Oscar jongen toch, wat maak je ons nu?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jijquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef Etsu het volgende:
Mensen die 'dit soort vuige taal' niet kunnen aanhoren.
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef Etsu het volgende:
Mensen die 'dit soort vuige taal' niet kunnen aanhoren.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
Godverdomme, Etsu. Door onze DM's mis ik nu het vmbo..
Wtf zit jij nou weer uit te kramenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef yosander het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Ik heb er meteen een beeld bijquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
Godverdomme, Etsu. Door onze DM's mis ik nu het vmbo..
Jij hebt teveel invloed op 'm gehad. Slechte invloed, weliswaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wtf zit jij nou weer uit te kramen
Tot in de derde...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]Geen aardrijkskunde hebben gehad op het vmbo.
Wat voor beeld?quote:
Ja het blijkt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt teveel invloed op 'm gehad. Slechte invloed, weliswaar.
Ken je dat legendarische topic nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat niet kennenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik haat dat zo. Al m'n vrienden zijn geslaagd en nu moet ik volgend jaar nieuwe vrienden zoeken en maken en alles.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tot in de derde...
[..]
Wat voor beeld?Het vmbo was anders echt geweldig. Ik zat daar met al mijn beste vrienden.
Alles lezen, ik moest echt hardop lachen toen ik het lasquote:
Echt hè. Ik mis het echt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik haat dat zo. Al m'n vrienden zijn geslaagd en nu moet ik volgend jaar nieuwe vrienden zoeken en maken en alles.
Dacht ik ook toen ik bleef zitten, valt best mee hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik haat dat zo. Al m'n vrienden zijn geslaagd en nu moet ik volgend jaar nieuwe vrienden zoeken en maken en alles.
Zo'n mooi verhaalquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alles lezen, ik moest echt hardop lachen toen ik het las
Ik ga maar voor 2 vakken naar school, dus na 1 dag zijn er al groepjes gevormd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dacht ik ook toen ik bleef zitten, valt best mee hoor
Ik ga zo iedereen 1ct overmaken met dat als opmerkingquote:
Oeiquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga maar voor 2 vakken naar school, dus na 1 dag zijn er al groepjes gevormd.
Terechte klacht.quote:
Uhu.quote:
Ik mis dingen niet zo snel. Mijn examenjaar op het vmbo was gewoonquote:
Ik ben blij dat ik nog met bijna niemand meer omga in mijn vmbo- en havo-periodequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik mis dingen niet zo snel. Mijn examenjaar op het vmbo was gewoon. Ik had daar echt een hele leuke vriendengroep en nu zie ik ze nauwelijks meer. Zij spreken elkaar ook nauwelijks meer, omdat ze elkaar op school via mij kende. Zo jammer.
Waarom dat? Ik vind het juist jammer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog met bijna niemand meer omga in mijn vmbo- en havo-periode
Omdat ik op vmbo alleen maar ruzie had met mijn klas, en op havo over mij geroddeld werd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik vind het juist jammer.
O... dat is inderdaad niet leuk. Zulke mensenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik op vmbo alleen maar ruzie had met mijn klas, en op havo over mij geroddeld werd.
Awh.. jochie toch...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik op vmbo alleen maar ruzie had met mijn klas, en op havo over mij geroddeld werd.
Hou ook van jou hoor.quote:
Toen ik in 4vwo bleef zitten hetzelfdequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik mis dingen niet zo snel. Mijn examenjaar op het vmbo was gewoon. Ik had daar echt een hele leuke vriendengroep en nu zie ik ze nauwelijks meer. Zij spreken elkaar ook nauwelijks meer, omdat ze elkaar op school via mij kende. Zo jammer.
Wat jammer. Ik stuur nog wel eens een mail rond naar iedereen om met z'n allen af te spreken, maar meestal kan de helft dan niet. Maar ja, wat verwacht je anders van ong. 10 man.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Toen ik in 4vwo bleef zitten hetzelfde
Behalve dan het knooppunt zijn, het stierf gewoon af
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat jammer. Ik stuur nog wel eens een mail rond naar iedereen om met z'n allen af te spreken, maar meestal kan de helft dan niet. Maar ja, wat verwacht je anders van ong. 10 man.
quote:
Ik ga het denk ik maar opgeven, sommige heb ik al bijna een jaar niet gezienquote:
Ik heb er ook een paar een jaar niet gezien. Maar ja, ik wil het nog niet opgeven..quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik maar opgeven, sommige heb ik al bijna een jaar niet gezien![]()
FOK! is toch wel iets anders dan het leven offline.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:56 schreef Etsu het volgende:
Ezell, dus jij kan ook niet zonder ons als EXA verdwijnt?ga je dan ons PM'en met de vraag of we je op msn willen toevoegen?
Dan zou ik vooral doorgaan, na 2 jaar weinig contact was voor mij de klik ook wel wegquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar een jaar niet gezien. Maar ja, ik wil het nog niet opgeven..
MSN = onlinequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
FOK! is toch wel iets anders dan het leven offline.
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
FOK! is toch wel iets anders dan het leven offline.
WAT.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan zou ik vooral doorgaan, na 2 jaar weinig contact was voor mij de klik ook wel weg
Gewoon doorgaan, en anders heb je toch ook nog andere vrienden?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jammer.Gelukkig is dat bij ons niet zo. Het is altijd gezellig enzo als we afspreken, alleen spreken we echt nauwelijks meer af.
je typte Jordy verkeerdquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je toch niet, omdat je anders mij nooit meer spreekt dan
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je toch niet, omdat je anders mij nooit meer spreekt dan
Ja, minder goede vrienden. Ik spreek de meesten ook nog gewoon afzonderlijk hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, en anders heb je toch ook nog andere vrienden?
ditquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:01 schreef Flitskikker het volgende:
Maar nu moet iedereen zich bekend maken omdat EXASC is afgelopen. Ook Ezell
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:01 schreef Flitskikker het volgende:
Maar nu moet iedereen zich bekend maken omdat EXASC is afgelopen. Ook Ezell
Denken dat mensen naar kikkers luisteren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het is een bevel, dat kun je niet tegenspreken
Oeh dadelijk komt iemand je naam te weten!!quote:
Hij heeft een nieuw accountquote:
Waaromquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:03 schreef Ezell het volgende:
Na de loting ga ik cold turkey wat FOK! betreft..
En dat is slecht omdat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon. Ik FOK! te veel en dan ga ik me aan de mensen hier hechten.
Volgens mij is dat een penisbaard kloonquote:
awwquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon. Ik FOK! te veel en dan ga ik me aan de mensen hier hechten.
En..?quote:
En exa sc niet te vergeten, we gaan gewoon doorquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben hier eigenlijk alleen voor het Journalistiek studeren topic.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:06 schreef Etsu het volgende:
Jordy, ik ben klein beetje veel aan jou gehecht.
7000 posts verder...quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben hier eigenlijk alleen voor het Journalistiek studeren topic.
Intussen ben ik een beetje 'verslaafd' geraakt aan de SC.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En exa sc niet te vergeten, we gaan gewoon door
quote:
Jezus dat is nog meer dan ik!quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Intussen ben ik een 'verslaafd' geraakt aan de SC.
[..]
Daar heb je wel een punt, als mijn pc aan staat staat exa sc ook altijd wel ergens openquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Intussen ben ik een beetje 'verslaafd' geraakt aan de SC.
[..]
Ik vast.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:09 schreef Etsu het volgende:
Mensen die minder dan 10k posts in EXASC gepost hebben.
Dat bedoel ik dus...quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, als mijn pc aan staat staat exa sc ook altijd wel ergens open
Mensen die zijn gezakt omdat ze meer dan 10k posts hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:09 schreef Etsu het volgende:
Mensen die minder dan 10k posts in EXASC gepost hebben.
Mensen die denken dat het daaraan ligt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mensen die zijn gezakt omdat ze meer dan 10k posts hebben
quote:aantal posts: 7034 (gemiddeld 63 per dag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee zolang het niet in de weg van andere dingen zitquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
63SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nein. Mijn achternaam begint, net als mijn voornaam, niet met een klinker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:13 schreef Etsu het volgende:
Eva, is jouw achternaam For Your Information?
Ok.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nein. Mijn achternaam begint, net als mijn voornaam, niet met een klinker.
Hmm...quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nein. Mijn achternaam begint, net als mijn voornaam, niet met een klinker.
Pff. Jordy toch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
sorry honnepon mijn geweten begon te k nagn
Mooi zo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Hmm...
Nee, ik hou mijn zoektocht nog steeds voor gestaakt.
Opgevenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Hmm...
Nee, ik hou mijn zoektocht nog steeds voor gestaakt.
quote:
quote:
Haha Jordy.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
We komen wel achter je naam hoor
Hoi meneer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
We komen wel achter je naam hoor
Knap hoor, mijn Hyves vindenquote:
Ik ga geen ja of nee zeggen. Wat denk jij dat het is?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:24 schreef Kaasrol het volgende:
Ezell, ik denk dat ik je naam weet maar als ik het goed heb zeg je ook gewoon nee
Zit ik niet op.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zit je stiekem op mijn andere stekkie (GTAForum) te lurken?
Waar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Het is maar een initiaal. Jouw foto staat anders toch op FOK!..
Esther..? Begint met een e, kort, hollands...quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga geen ja of nee zeggen. Wat denk jij dat het is?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Esther..? Begint met een e, kort, hollands...
Ik weet niet welke het is. Zeg maar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:28 schreef yosander het volgende:
Ik zet nog steeds in op die ene naam, Ezell.
Ohja. En dan via Hyves gekeken zeker?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Plaats hier foto's van jouw tas aan de vlaggenstok!
Nee, dat ben ik niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:29 schreef yosander het volgende:
Achternaam zal ik maar niet plaatsen hier, voor het geval je het wel bent, maar goed: Linda.
Via Jordy's Last.fm..quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja. En dan via Hyves gekeken zeker?
Damnquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet.
[..]
Via Jordy's Last.fm..
Begon toch niet met een klinkerquote:
Ik weet meteen ook wanneer je bent geboren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Damn.
Maar ik ben pitten, wekker weer over 6 uur.
![]()
.
Alles kloptquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet.
[..]
Via Jordy's Last.fm..
Ja, dat staat in mn FOK-profielquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet meteen ook wanneer je bent geboren.Maar ja, slaap lekker.
Jawel, dan zou ik het wel zeggen hoor. Alleen heb je niet zo veel aan een van mijn profielen. Alles staat op privé en aan de profielfoto's heb je weinig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Alles klopt![]()
![]()
.
Maarja, als je 't wel was zou je het ook niet zeggen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo af en toe wel ja, ALLES afschermen![]()
Inderdaad dat ben jequote:
quote:
Je signs in andere fobo's?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:37 schreef Ezell het volgende:
Ik heb trouwens wel iets dat open en bloot staat voor iedereen. Mét een paar foto's... Zo para ben ik dus niet.
Zozo en dat zien hoeveel mensen? Juist...quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:37 schreef Ezell het volgende:
Ik heb trouwens wel iets dat open en bloot staat voor iedereen. Mét een paar foto's... Zo para ben ik dus niet.
Nee.quote:
Meer dan je denkt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zozo en dat zien hoeveel mensen? Juist...
Doeiquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel.
Nou ja, ik ga nu offline. De balluh.
Hoesst met jouww dan :$quote:
Hier niet sow, de politie heeft ali meegenomenquote:
ow sjit das minder haha gr grquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hier niet sow, de politie heeft ali meegenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
ha ben jij er ook weer ouwe boefquote:
ja ik heb je gemistquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ha ben jij er ook weer ouwe boef
ik jou ook, het was hier zo rustig zonder jequote:
Schuld van twee Mods en een faquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik jou ook, het was hier zo rustig zonder je
Ik heb een mening over ze, maar die ga ik niet verkondigen, want dan krijg ik zelf een ban.quote:
Ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:45 schreef waj1 het volgende:
Zitten jullie hier nou nog steeds? De examens zijn allang afgelopen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:45 schreef waj1 het volgende:
wtf zijn die al afgelopen jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:45 schreef waj1 het volgende:
Derde tijdvak nogquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wtf zijn die al afgelopen ja
Mooi, dan kunnen we nog een tijdje door.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we nog een tijdje door.
Dit. En ik weet nog steeds niet of ik nou in pak moet of nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:57 schreef Joosterd het volgende:
Vanavond diploma uitreiking gratis bier en voedsel alleen jammer dat er ouders bij zijn.
Niet in pak, tenzij je op een of andere vage kakschool zit ofzo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit. En ik weet nog steeds niet of ik nou in pak moet of niet
Dit of je zit op het Luzac College.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet in pak, tenzij je op een of andere vage kakschool zit ofzo.
'Voedsel'quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:57 schreef Joosterd het volgende:
Vanavond diploma uitreiking gratis bier en voedsel alleen jammer dat er ouders bij zijn.
Dat is netjes genoeg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:02 schreef computerprobleem het volgende:
Hoe moet je nu verschijnen op zo'n uitreiking.
Zelf vind ik het niet zo'n bijzonder groot iets, dus pak is te overdreven.
Ik ga zelf gewoon in zwarte broek en blouse of zo... ook zwart.
Ik denk dat de meesten wel ongeveer zo zullen komen of niet?
Goed idee.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon zo
Mandy & Lisa
Die kans lijkt me vrij groot ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:14 schreef xCore het volgende:
Net trouwens OV-chipkaart binnen gekregen, die kan je zeker pas vanaf 5 september gebruiken?
Een blouse?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:02 schreef computerprobleem het volgende:
Hoe moet je nu verschijnen op zo'n uitreiking.
Zelf vind ik het niet zo'n bijzonder groot iets, dus pak is te overdreven.
Ik ga zelf gewoon in zwarte broek en blouse of zo... ook zwart.
Ik denk dat de meesten wel ongeveer zo zullen komen of niet?
Ik doe wel gewoon een t-shirt, kan mij het schelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |