Oeiquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga maar voor 2 vakken naar school, dus na 1 dag zijn er al groepjes gevormd.
Terechte klacht.quote:
Uhu.quote:
Ik mis dingen niet zo snel. Mijn examenjaar op het vmbo was gewoonquote:
Ik ben blij dat ik nog met bijna niemand meer omga in mijn vmbo- en havo-periodequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik mis dingen niet zo snel. Mijn examenjaar op het vmbo was gewoon. Ik had daar echt een hele leuke vriendengroep en nu zie ik ze nauwelijks meer. Zij spreken elkaar ook nauwelijks meer, omdat ze elkaar op school via mij kende. Zo jammer.
Waarom dat? Ik vind het juist jammer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog met bijna niemand meer omga in mijn vmbo- en havo-periode
Omdat ik op vmbo alleen maar ruzie had met mijn klas, en op havo over mij geroddeld werd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik vind het juist jammer.
O... dat is inderdaad niet leuk. Zulke mensenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik op vmbo alleen maar ruzie had met mijn klas, en op havo over mij geroddeld werd.
Awh.. jochie toch...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik op vmbo alleen maar ruzie had met mijn klas, en op havo over mij geroddeld werd.
Hou ook van jou hoor.quote:
Toen ik in 4vwo bleef zitten hetzelfdequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik mis dingen niet zo snel. Mijn examenjaar op het vmbo was gewoon. Ik had daar echt een hele leuke vriendengroep en nu zie ik ze nauwelijks meer. Zij spreken elkaar ook nauwelijks meer, omdat ze elkaar op school via mij kende. Zo jammer.
Wat jammer. Ik stuur nog wel eens een mail rond naar iedereen om met z'n allen af te spreken, maar meestal kan de helft dan niet. Maar ja, wat verwacht je anders van ong. 10 man.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Toen ik in 4vwo bleef zitten hetzelfde
Behalve dan het knooppunt zijn, het stierf gewoon af
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat jammer. Ik stuur nog wel eens een mail rond naar iedereen om met z'n allen af te spreken, maar meestal kan de helft dan niet. Maar ja, wat verwacht je anders van ong. 10 man.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |