Ik kan toch niet weten wanneer jij werktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Zo wens ik niet uitgemaakt te wordenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
Ik had 'Jordy' in TT geplaatst, maar toen was die kutkikker mij te snel
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kan toch niet weten wanneer jij werkt![]()
Ik zei "als je het niet verwacht"
Wacht.
Je verwachte me.
VERWACHTEN DAT IEMAND VAN INTERNET LANGSKOMT______!
Je mag langskomen hoor, krijg je een donut van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij mochten ook langskomen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
Ik ga met Jordy meeten, eind juli ergens.Een op een meet, zó privé allemaal.
Appie donutsquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag langskomen hoor, krijg je een donut van mij.
Jordy is een leuke jongen en ik wil hem claimen.quote:
Blijf met je poten van hem af.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan kom ik wel op een andere dag. Jordy is de mannelijke ik, dus ik moet hem meeten.
Mag niet. Hij is minderjarig...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy is een leuke jongen en ik wil hem claimen.
[..]
Blijf met je poten van hem af.
Ik heb Sander al, heb je het nog niet gehoord?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy is een leuke jongen en ik wil hem claimen.
[..]
Blijf met je poten van hem af.
Dan zul je geduld moeten hebben, zaterdag ga ik op vakantiequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb alle soorten.
Vrijdagavond, zaterdag 12-8, zondag 10-18 werk ik.
Ik verwacht je.
Jawel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb Sander al, heb je het nog niet gehoord?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan zul je geduld moeten hebben, zaterdag ga ik op vakantie
Ja, we wisten niet zeker of het te druk voor je werd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.
Jij Sander, ik Jordy, deal?
[..]![]()
TOT WANNEER
Blijft er nog iemand voor mij over?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.
[..]![]()
TOT WANNEER
Impliceren dat ik autistisch ben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, we wisten niet zeker of het te druk voor je werd.
Vrijdag kom ik thuis, dan ben ik denk ik in het weekend brak. Zondag over een week heel misschienquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.
[..]![]()
TOT WANNEER
Dan werk ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vrijdag kom ik thuis, dan ben ik denk ik in het weekend brak. Zondag over een week heel misschien
Maar zondag is zo'n kutdagquote:
Ok, verras me dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar zondag is zo'n kutdag
En dan verwacht je het, dan is de verrassing eraf
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Blijft er nog iemand voor mij over?
Nou blijf je op je hoede hequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok, verras me dan.Ik zal niet kijken naar de ingang.
Bijna...dus grijp je kansquote:
Bij Pinoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |