Wat jammer. Ik stuur nog wel eens een mail rond naar iedereen om met z'n allen af te spreken, maar meestal kan de helft dan niet. Maar ja, wat verwacht je anders van ong. 10 man.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Toen ik in 4vwo bleef zitten hetzelfde
Behalve dan het knooppunt zijn, het stierf gewoon af
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat jammer. Ik stuur nog wel eens een mail rond naar iedereen om met z'n allen af te spreken, maar meestal kan de helft dan niet. Maar ja, wat verwacht je anders van ong. 10 man.
quote:
Ik ga het denk ik maar opgeven, sommige heb ik al bijna een jaar niet gezienquote:
Ik heb er ook een paar een jaar niet gezien. Maar ja, ik wil het nog niet opgeven..quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik maar opgeven, sommige heb ik al bijna een jaar niet gezien![]()
FOK! is toch wel iets anders dan het leven offline.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:56 schreef Etsu het volgende:
Ezell, dus jij kan ook niet zonder ons als EXA verdwijnt?ga je dan ons PM'en met de vraag of we je op msn willen toevoegen?
Dan zou ik vooral doorgaan, na 2 jaar weinig contact was voor mij de klik ook wel wegquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar een jaar niet gezien. Maar ja, ik wil het nog niet opgeven..
MSN = onlinequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
FOK! is toch wel iets anders dan het leven offline.
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
FOK! is toch wel iets anders dan het leven offline.
WAT.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan zou ik vooral doorgaan, na 2 jaar weinig contact was voor mij de klik ook wel weg
Gewoon doorgaan, en anders heb je toch ook nog andere vrienden?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jammer.Gelukkig is dat bij ons niet zo. Het is altijd gezellig enzo als we afspreken, alleen spreken we echt nauwelijks meer af.
je typte Jordy verkeerdquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je toch niet, omdat je anders mij nooit meer spreekt dan
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je toch niet, omdat je anders mij nooit meer spreekt dan
Ja, minder goede vrienden. Ik spreek de meesten ook nog gewoon afzonderlijk hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, en anders heb je toch ook nog andere vrienden?
ditquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:01 schreef Flitskikker het volgende:
Maar nu moet iedereen zich bekend maken omdat EXASC is afgelopen. Ook Ezell
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:01 schreef Flitskikker het volgende:
Maar nu moet iedereen zich bekend maken omdat EXASC is afgelopen. Ook Ezell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |