Ik ga het denk ik maar opgeven, sommige heb ik al bijna een jaar niet gezienquote:
Ik heb er ook een paar een jaar niet gezien. Maar ja, ik wil het nog niet opgeven..quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik maar opgeven, sommige heb ik al bijna een jaar niet gezien![]()
FOK! is toch wel iets anders dan het leven offline.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:56 schreef Etsu het volgende:
Ezell, dus jij kan ook niet zonder ons als EXA verdwijnt?ga je dan ons PM'en met de vraag of we je op msn willen toevoegen?
Dan zou ik vooral doorgaan, na 2 jaar weinig contact was voor mij de klik ook wel wegquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar een jaar niet gezien. Maar ja, ik wil het nog niet opgeven..
MSN = onlinequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
FOK! is toch wel iets anders dan het leven offline.
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
FOK! is toch wel iets anders dan het leven offline.
WAT.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan zou ik vooral doorgaan, na 2 jaar weinig contact was voor mij de klik ook wel weg
Gewoon doorgaan, en anders heb je toch ook nog andere vrienden?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jammer.Gelukkig is dat bij ons niet zo. Het is altijd gezellig enzo als we afspreken, alleen spreken we echt nauwelijks meer af.
je typte Jordy verkeerdquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je toch niet, omdat je anders mij nooit meer spreekt dan
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je toch niet, omdat je anders mij nooit meer spreekt dan
Ja, minder goede vrienden. Ik spreek de meesten ook nog gewoon afzonderlijk hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, en anders heb je toch ook nog andere vrienden?
ditquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:01 schreef Flitskikker het volgende:
Maar nu moet iedereen zich bekend maken omdat EXASC is afgelopen. Ook Ezell
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:01 schreef Flitskikker het volgende:
Maar nu moet iedereen zich bekend maken omdat EXASC is afgelopen. Ook Ezell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |