Mensen die voor kwaliteit gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mensen die voor kwantiteit gaan
Die Etsu hè, daar moet je echt voor oppassenquote:
Oscar jongen toch, wat maak je ons nu?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je hem ook niet laten klaarkomen in je keel hè.
Jijquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef Etsu het volgende:
Mensen die 'dit soort vuige taal' niet kunnen aanhoren.
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef Etsu het volgende:
Mensen die 'dit soort vuige taal' niet kunnen aanhoren.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
Godverdomme, Etsu. Door onze DM's mis ik nu het vmbo..
Wtf zit jij nou weer uit te kramenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef yosander het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Ik heb er meteen een beeld bijquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
Godverdomme, Etsu. Door onze DM's mis ik nu het vmbo..
Jij hebt teveel invloed op 'm gehad. Slechte invloed, weliswaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wtf zit jij nou weer uit te kramen
Tot in de derde...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]Geen aardrijkskunde hebben gehad op het vmbo.
Wat voor beeld?quote:
Ja het blijkt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt teveel invloed op 'm gehad. Slechte invloed, weliswaar.
Ken je dat legendarische topic nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat niet kennenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik haat dat zo. Al m'n vrienden zijn geslaagd en nu moet ik volgend jaar nieuwe vrienden zoeken en maken en alles.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tot in de derde...
[..]
Wat voor beeld?Het vmbo was anders echt geweldig. Ik zat daar met al mijn beste vrienden.
Alles lezen, ik moest echt hardop lachen toen ik het lasquote:
Echt hè. Ik mis het echt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik haat dat zo. Al m'n vrienden zijn geslaagd en nu moet ik volgend jaar nieuwe vrienden zoeken en maken en alles.
Dacht ik ook toen ik bleef zitten, valt best mee hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik haat dat zo. Al m'n vrienden zijn geslaagd en nu moet ik volgend jaar nieuwe vrienden zoeken en maken en alles.
Zo'n mooi verhaalquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alles lezen, ik moest echt hardop lachen toen ik het las
Ik ga maar voor 2 vakken naar school, dus na 1 dag zijn er al groepjes gevormd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dacht ik ook toen ik bleef zitten, valt best mee hoor
Ik ga zo iedereen 1ct overmaken met dat als opmerkingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |